Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Csomagjaival együtt rugdosták, rángatták a hajléktalant

Olvasónk tegnap a Batthyány téren szóváltásba keveredett 5 biztonsági őrrel. A szekusok éppen egy hajléktalant és annak csomagját rángatták, rugdosták ki az állomás területéről, ez nem tetszett az utasnak. Olvasónknak nem az eljárással, hanem az erőszakkal volt baja. A mosdatlan, büdös embereknek semmi keresnivalójuk a járműveken és az állomásokon, de egy legyengült, alig élő embert miért nem tudnak erőszak nélkül eltávolítani?

Kedves BKV-figyelő!

Bár már unalomig lerágott csont a BKV-s biztonsági emberek stílusa és viselkedése, nekem mégis ma volt az első nagyobb kalandom velük, ezért szeretném megosztani veled is és a blogolvasókkal is. Imént írtam panaszlevelet a BKV ügyfélszolgálatának e-mail címére az esettel kapcsolatban, nagyon kíváncsi vagyok, foglalkoznak-e majd vele, vagy csak automatikus válaszlevelet kapok: "A biztonsági szolgálattal kapcsolatos panaszokat befogadó postaláda betelt, üzenetét sajnos nem tudtuk kézbesíteni. Észrevételével forduljon kérem közvetlenül az érintettekhez."

396 Tovább

Még mindig használhatatlan az utastájékoztató rendszer

Joggal mondják a HÉV-en utazók, hogy a régi kijelzők amik a megállókban voltak, sokkal használhatóbbak voltak mint ezek az újak, amik már több, mint két éve tesztüzemben mennek (már amikor mennek):

Kedves BKV-figyelő!

Az alábbi képeket a héten készítettem a szentendrei HÉV vonalon az Árpád hídnál. Szerintetek ki és mikor fogja megnyomni a végső ENTER-t erre az elődjénél rosszabbra sikerült, már két éve "tesztüzemben" vergődő "modernizálásra"?

Érdemes lenne megszellőztetni, hogy az előző, kiváló nappali láthatósággal is rendelkező és nagyon jó rendelkezésre állással működő utastájékoztató rendszer erre történő lecserélésére mennyit pazaroltak a BKV vezetői, továbbá hogy melyik volt az a kivitelező cég, aki mindössze ilyen minőségű rendszert volt képes szállítani. Szégyenfalra vele!

Üdv, Zoli

41 Tovább

Enni lehetett volna a padlóról

Olvasónk a Szentendrei HÉV vonalán olyan tiszta szerelvényre szállt fel, hogy egy pillanatra Európában érezte magát. Az egész vonat kosz és pormentes volt, egyedül az ablakok voltak összekaristolva, amivel a takarító sajnos nem tudott mit kezdeni. A padló olyan tiszta volt, hogy az utas lábnyoma is meglátszott. Tessék, lehet ezt így is:

30 Tovább

Három éve képtelenek megjavítani a kijelzőt a HÉV megállóban

Valaki nagyon sok pénzt zsebre rakott a HÉV megállókban lévő kijelzők felszereléséért. A fejlesztés maga jó, hisz a menetrend olvasása nélkül tudnánk, mikor jön a következő vonat, de az indulási idő helyett azt a nagyon hasznos információt írja ki, hogy "Figyelje a menetrendet!". A hiba a Szentendrei és a Csepeli HÉV vonalán is megtalálható.

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Nem tudom, Önök illetékesek-e a kérdés megválaszolásában, vagy sem. Ha nem így lenne, kérem, hogy továbbítsák levelemet az illetékesnek.

Csepelen, a Tanácsház téren lévő HÉV megállóban évekkel ezelőtt felállításra került két ledes kijelző/információs tábla, ami az utasokat hivatott tájékoztatni. Én korábban ritkán, mostanában viszont minden nap ott szállok fel a HÉV-re, és feltűnt, semmi más nem látható a kijelzőn, mint: "Kérjük, figyelje a menetrendet!" Ez az elmúlt 3 évben folyamatosan így volt.

32 Tovább

14 ezer forinttal akarta megrövidíteni a pénztáros

Olvasónk Budapest bérletet (9400 Ft) és HÉV kiegészítő bérletet (10600 Ft) szeretett volna venni, pont 20 ezer forintot vitt magával. A pénztáros kiadta a Budapest bérletet, majd a kiegészítő bérletet is, amin 10400 forintos ár volt feltüntetve, ami kézzel volt ráírva. Az utas betette a pénzt a tálcába, amit a pénztáros nem akart visszaadni, sőt, még kért, mert a végösszeg 34300 forint volt. Hogy hogyan jött ki ez az összeg, talán sosem fogjuk megtudni. Olvasónk a többi pénztárhoz várakozót is bevonta a veszekedésbe, így nagy nehezen visszaszerezte a pénzét.

Sziasztok!

Szeretném megosztania nagyközönséggel a mai kis kalandomat a BKV egyik pénztárosával.

2009. 07. 27-én útnak indultam Budapestre a Ráckevei HÉV-en. Ezzel még nem is volt gond. Vágóhídra érve célba vettem a pénztárt, hogy beszerezzem az első felnőtt havi bérletemet életemben. A pesti bérlet árával teljesen tisztában voltam, utána is jártam, 9400 Ft, de mivel nem fővárosi vagyok, Milleniumteleptől külön bérletet kell vennem.

Odasétáltam tehát az üvegablakhoz, ahol egy nyugdíjas kor felé tartó hölgy fogadott. A pesti bérlettel még nem is volt gond, utána kértem szépen a Szigethalom-Milleniumtelepre szóló bérletem. Ekkor jött a sokk.

34 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek