Nem jár a mozgólépcső a Kőbánya-Kispest metró- és vasútállomáson. Az utasok azért kénytelenek nehéz csomagokkal lépcsőzni, mert a BKV és a MÁV összeveszett azon, hogy kié a masina - értesült a Blikk.
Úgy tudjuk, a BKV azt szeretné, hogy a MÁV tartsa karban, hiszen mégis a vasút utasai használják, a MÁV-nak viszont esze ágában sincs átvenni ezt a feladatot, hiszen ez eddig is a BKV dolga volt.
Vita miatt áll a mozgólépcső Kőbánya-Kispesten
Magától kiesett a 74-es trolipótló ablaka
Olvasónk, Krisztián a BKV-figyelő Facebook oldalán tegnap számolt be arról, hogy a 74-es trolipótló egyik ablaka magától kiesett. Nagyon nem lettem volna annak a gyalogosnak a helyében, akire ez ráesik…
Távozik Kocsis István, a BKV vezérigazgatója
Azonnali hatállyal távozik a BKV vezérigazgatói posztjáról Kocsis István - írja a Magyar Nemzet. A hírt az Indexnek több forrás megerősítette, de hivatalosan hétfőn jelentik be. Úgy tudjuk, Kocsis hétfőn bemegy még a BKV-hoz megkezdeni az átadás-átvételt, de már pénteken búcsúzkodott munkahelyén.
Mint azt megtudtuk, a vezérigazgatónak azért kell távoznia, mert elfogyott körülötte a levegő. Kocsis Istvánt a Magyar Villamos Művek (MVM) korábbi vezérigazgatójaként hűtlen kezeléssel gyanúsítják. Az NNI szerint az évente közel ezermilliárdos forgalmat bonyolító vállalat vezetőjeként 2007-2008-ban több céggel különböző megállapodásokat kötött, amelyek az állami vállalatnak milliárdos veszteséget okoztak, és amelyekhez az MVM igazgatósága nem járult hozzá.
A fővárosi cégvezető, aki a rendőrségen a Gyurcsány-kormány tagjaira tett terhelő vallomást, azonnali hatállyal, közös megegyezéssel távozik, és a főpolgármesterrel kötött egyezség alapján nem kap végkielégítést.
Katowicében bizonyíthat az Alstom
Az Index információi szerint szeptemberben utazik az Astom katowicei gyártóbázisára az a magyar küldöttség, amely előtt a metrókocsigyártó cég bemutatja az átalakított fékberendezésű szerelvényeket. Úgy tudjuk, hogy az átalakítás főként szoftveres jellegű. Egyes részek még mindig eltérnek a magyar szabályoktól, ezért ezekre az Alstom derogációt kért.
A lap úgy tudja, hogy az Alstom katowicei üzemében több módosítást is végrehajtottak a Budapestre szánt metrókocsikon, főleg szoftveres jellegűt. A szerelvények azonban még mindig nem felelnek meg a magyar szabályoknak, ezért ezeket az eltéréseket még jóváhagyatnák a Nemzeti Közlekedési Hatósággal.
A cég közleménye szerint egyebek mellett fizikailag is változtattak a fékberendezésen, fejlesztették a fékrendszer rendelkezésre állását, így az üzemi fék áramszünet esetén is üzemképes marad, továbbá biztosították a levegős fék (fő-fék) fölérendeltségét. Beépítették az új menekülőajtókat, biztonságosabbá tették az ajtók működtetését és továbbfejlesztették a fedélzeti eseményrögzítő rendszert.
Csúszik a Köki kivitelezése, kötbért fizet a beruházó
Elhúzódtak a Köki Terminál bevásárlóközpont beruházója által végzett, általa vállalt kivitelezési munkák, ezért bizonytalan ideig továbbra is a jelenleg is érvényes forgalmi rend marad életben a 3-as metró vonalán- közölte a BKV és a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Utolsó kommentek