Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Több hibát is talált az NKH a BKV buszán

Olajfolyás a motortérben, eltömődött levegőrendszer, rossz fordulatszám és vízfokmérő, rossz vezetőülés valamit hibás kilométeróra. „Csak” ennyi hibát talált a Közlekedési Hatóság azon az autóbuszon, melyről hétfőn írtam itt a blogon. Íme a hatóság levele:

Tisztelt Gál Mihály Úr!


Hivatkozással 2009. május 18-án kelt levelére, a BKV 27-es busszal kapcsolatos megkeresésére az alábbiak szerint tájékoztatjuk.

2009. május 19-én a busz ellenőrzése megtörtént. A bejelentett 27-es járat ellenőrzése nem lehetséges a forgalom akadályozása nélkül, ugyanis az érintett szakaszon közlekedő buszoknak nincs pihenőidejük, váltott gépkocsivezetővel dolgoznak.

Ennek ellenére az említett BPI-415 forgalmi rendszámú buszt a Moszkva téren sikerült megtalálni (16/A-Várbusz járat), és berendelni műszaki vizsgára.

A buszon fellelhető hibák az következők voltak: olajfolyás a motortérben, levegőrendszer tömítetlensége miatt nincs kellő nyomás az ajtók működtetéséhez, fordulatszámmérő és a vízhőfokmérő nem működik, sebességmérő időnként kiakad, vezetőülés magasság nem állítható.

A vizsgálat eredményeként a buszt 30 napon belül ismét be kell mutatni műszaki vizsgálatra, hogy igazolják, a hibákat javították.


Üdvözlettel: XY

kommunikációs és PR referens
Nemzeti Közlekedési Hatóság

85 Tovább

Itt a meleg, füstölnek a buszok

Tegnap felmentem a Citadellához a 27-es busszal. Ezen a vonalon olyan buszok járnak (midi Ikarus), amik nem a hegyre valók, emiatt a meghibásodásuk rendszeres. A BKV pont azokon a vonalakon járatja ezeket a buszokat (27-es, Várbusz) ahol a legtöbb turista megfordul. Ekkor kapják az első pofont, és szembesülnek azzal, hová is jöttek (és még fizettek is érte). Hogy Hagyó Miklós főpolgármester-helyettest idézzem: "Budapest, én így szeretlek!"

Tisztelt Nemzeti Közlekedési Hatóság!

2009. május 17-én kirándulni mentem a Citadellához. A hegyre a BKV 27-es autóbuszával mentünk fel, ami a Citadellához felérve füstölt, és ömlött a hátuljából a hűtővíz. A busz egy pillanatra le is állt egy másik, szintén füstölő autóbusz mellett, így az úton egymás mellett 2 műszaki hibás autóbusz állt. Az egyik egy kicsit később elindult, a forgalmat csak másodpercekre tartotta fel.

Körülbelül 1 órával később, szintén autóbusszal mentünk le a helyről (BPI-415). Az autóbusz szinte minden megállóban lefulladt, és csak többszöri próbálkozásra indult el, emellett a motortérből hatalmas füst szállt az utastérbe és az utcára is.

Tehát az általam látott 3 autóbuszból 3 rossz volt. Egy teljesen elfüstölt, kettőnek pedig felforrt a hűtővize, ömlött belőlük a víz (amíg el nem fogyott) és a füst, és így közlekedtek. Ez még semmi, előző nap ugyan ezen a vonalon 5 autóbusz hibásodott meg, amiket ki is állítottak a forgalomból a szerelő megérkezésééig.

Kérem Önöket, hogy járják be a vonalat, és nézzék meg az ott közlekedő buszokat menet közben, és ha közlekedésre alkalmatlan (és veszélyes) járművel találkoznak, azt küldjék a garázsba, ahogy azt máskor is tették. A BKV sajnos addig nem fog lépni, amíg halálos baleset nem történik, ezért kell az autóbuszok kiállításával a céget rákényszeríteni a karbantartásra és a járművek átcsoportosítására.

Várom megtisztelő válaszukat!

Tisztelettel: Gál Mihály

107 Tovább

Buszon vizeltek, majd megverték a sofőrt

Többszázezer forintos nyomravezetői díjat tűzött ki a BKV két, feltehetően részeg férfi fejére. Akik, miután a buszvezető felszólította őket, hogy ne vizeljenek a járművön, kilökték a sofőrt a buszból. A vezető fejjel hátra érkezett meg az aszfaltra, jelenleg kórházban ápolják.

Súlyosan bántalmaztak egy buszsofőrt az újpalotai autóbusz végállomáson, amikor kiszúrta, hogy két vélhetően ittas férfi közül az egyik az autóbuszban vizel. Amikor a sofőr felszólította a két férfit, hogy ne a járműben könnyítsenek magukon, azok a busz hátsó ajtajában álló járművezetőt egyszerűen kilökték a járműből. A sofőr fejjel hátra kizuhant a buszból.

Azután a két férfi, bárminemű segítségnyújtás nélkül, elmenekült a helyszínről. A járművezető súlyos sérüléseket szenvedett (állítólag több bordája megrepedt az ütéstől), jelenleg kórházban ápolják.

Az ügyben a rendőrség megkezdte a nyomozást, a BKV várja a szemtanúk segítségét (a közlekedési vállalat vezérigazgatója többszázezer forintos nyomravezetői díjat ajánlott fel.) A BKV a legszigorúbb büntetést szorgalmazza, hiszen a támadás közfeladatot ellátó személy ellen történt. Továbbá a cég, dolgozóinak védelmében azt tervezi, hogy felgyorsítja a járműveken bevethető biztonsági elemek alkalmazását.

(Index)

63 Tovább

Mindent kiengednek a garázsból, ami kék és kereke van?

Kettétört, szétrepedt, kilyukadt, füstölt, kigyulladt, kiesett az ablaka, nem tudott megállni. A BKV buszaival a legsűrűbben így találkozhattok a médiában. Ti is tudjátok, hogy ez azért van, mert a járművek karbantartása nem megfelelő, és mindent kiadnak a garázsból, ami kék és kereke van.

Néhány éve a képen látható hibával a buszt ki sem engedték a garázsból, most pedig annak örülnek, ha csak ennyi hibája van. Tomi -olvasónk- a 33A vonalon találkozott tegnap a lenti busszal. Szerencséjük volt, hogy nem esett az eső:

52 Tovább

Lázadnak a BKV-sok az új formaruha ellen

A silány minőség miatt a nyári formanadrágok kiosztásának azonnali leállítását követeli a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége. A BKV Fürst Közlekedési Szakszervezet szerint pedig az új pulóver bő ujja beakad az irányváltóba, a világos, bugyikék zakók pedig olyan bénák, hogy nem is hordja őket szinte senki.

Levelet írt a napokban Gulyás Attila, a BKV egyik legnagyobb szakszervezeti tömörülésének, a VTDSZSZ-nek az elnöke Balogh Zsolt általános vezérigazgató-helyettesnek, amelyben követeli, hogy a BKV azonnal intézkedjen a silány minőségű nyári nadrágok kiosztásának leállításáról, és tegye meg a szükséges lépéseket a ruha gyártójánál.

41 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek