Előbb befejeződött a lépcsőfelújítás, így 2011. július 20-án szerdától ismét megáll a H5-ös (volt szentendrei HÉV) a Margit híd budai hídfőjénél, így az arra utazók újra a korábban megszokott rend szerint közlekedhetnek, áll a Budapesti Közlekedési Központ közleményében.
Örömmel értesítjük az utasokat, hogy a Margit híd budai hídfő HÉV-aluljáró és az állomáshoz vezető lépcsőkar felújítása során a tervezettnél több mint tíz nappal korábban elkészültek a forgalomkorlátozással járó kivitelezési munkálatok.
Holnaptól ismét megáll az 5-ös HÉV a Margit híd budai hídfőjénél
Itt a meleg, fűtenek a buszokon
Amire télen azt mondja a BKV, hogy nem működik, az most izzik. Itt a tavasz, a napi maximum hőmérséklet 25 fok körül jár, és a buszokon a fűtés is beindult. A jelenséget több olvasónk is jelezte, alább olvashatjátok az egyik levelet. A szakemberek a nyári fűtést a túlhevült motorral magyarázzák, ugyanis a felforrt hűtővizet így hűtik. Már csak az a kérdés, hogy télen hidegek-e a motorok, hisz akkor sosincs fűtés.
Tisztelt BKV-figyelő!
Nincs kedvem ez ügyben a BKV-nak írni, de kíváncsian várom, hogy mikor jönnek rá az illetékesek, hogy a 412-es Ikarusok nem bírják a hegymenetet. Olykor-olykor utazom a 155-ös (megboldogult 28-as) busz vonalán, ahová az alacsonypadlósítási kényszer miatt sorolták ezeket a buszokat a fejesek. Már a múlt héten az első kissé melegebb napon láttam, hogy a sofőrök a zugligeti végállomáson műanyagflaskákból hideg vizet zúdítanak a mélyen alultervezett hűtés miatt túlhevült motorokra, most ne térjünk ki rá, hogy ez mennyire "jót" tesz mondjuk egyes alkatrészeknek, részletkérdés.
Javítgatják az állomásokat
Utolsó kommentek