Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Újabb 80 millió a 4-es metró kommunikációjára

Egészen elképesztő, "arcpirító dolognak" nevezte Tarlós István, hogy újabb 80 millió forintot kíván a városvezetés a 4-es metró kommunikációjával foglalkozó PR-cégnek adni. A Fidesz fővárosi frakcióvezetője kiemelte, hogy a cég összességében így már csaknem 300 millió forintot kap. A politikus szerint Demszkyék ingyen is el tudnák mondani, hogy hol tart a metróépítés.

Ezt a pénzt tulajdonképpen azért fizetik ki egy külső cégnek, hogy az elmondja a budapestieknek, hol tart a metró építése, illetve, hogy mit intéztek az EU-ban - mondta a Fidesz fővárosi frakcióvezetője. Hozzátette: Demszky Gábor főpolgármester vagy a helyettesei ezt "el tudnák mondani ingyen is a televízióban". Miközben iskolákat zárnak be, csődhelyzetben van a BKV, eladják a gázműveket, nincs pénz a köztisztviselők béremelésére, s "miközben telesírják a világot azzal, hogy nincs pénz", a PR-cégnek többet adnak - közölte Tarlós István.

Az ellenzéki politikus hiányolja, hogy nem kapnak az emberek pontos tájékoztatást arról, mire is költi a pénzt a városvezetés. A frakcióvezető furcsának tartja, hogy Brüsszelben tart bemutat ez a cég, miközben Demszky Gábor egy éve már azt nyilatkozta, hogy a brüsszeli támogatás tulajdonképpen befejezett ténynek tekinthető. Mikor mondott igazat? - tette fel a kérdést.

A BKV 4-es metró projekt igazgatósága hétfőn közleményben részletezte, mire is költik a tájékoztatásra szánt pénzt. Az MTI korábbi beszámolóját megerősítve kifejtik, hogy a hazai mellett a jövőben európai uniós tájékoztató kampányt is folytatnak. A cél az, hogy az uniós döntéshozók a támogatásra benyújtott szakmai pályázat pénzügyi és műszaki dokumentációja mellett kiegészítő információkat szerezzenek Budapest fejlesztési terveiről, közlekedési koncepciójáról és az egyes projektekről. A többnyelvű kiadványok, kiállítások, szakmai konferenciák költségigénye 80 millió forint, amit belső átcsoportosítással biztosít a projektigazgatóság, így többletköltséget nem jelent ez a döntés.

17 Tovább

Üzenet Kocsis Istvánnak

Több felháborodott BKV utas keresett meg a hétvégén levélben, akik a vezérigazgató új luxuskocsijának fontosságát kérdőjelezték meg. Egyikük még a BKV egy régebbi kampányának fotóit is mellékelte levele mellé, amit kommentár nélküli üzenetként most közzé is teszek. (Mindenki azt lát benne, amit szeretne).

30 Tovább

Pontgyűjtés

Sziasztok!

Tegnap vettem új bérletet, és megkérezte a pénzárban ülő hölgy, hogy érdekel-e a pontgyűjtő akció. Mondtam persze, mi az?



Elmesélte nekem, hogy van egy olyna, hogy ha minden hónapban 15-25-e között veszem meg a bérletet akkor kapok érte pontocskát egy kis füzetkébe, ha összejön öt akkor kapok egy múzeumi belépőt (azt nem mondta melyikbe, de igazából mindegy) ami 2 felnőtt és 3 gyerek múzeumi látogatására szól, ha megvan 10 akkor megint kapok valami ajándékot plusz részt veszek egy sorsoláson ahol éves bérleteket sorsolnak ki.

Nekem tetszik ez a kezdeményezés, egy baj van csak vele, hogy mostantól 15-25-e között fog állni a sor.:) De így legalább az az illúzióm lesz, hogy nem csak az utazás miatt éri meg megvenni a bérletet, hanem meg is jutalmaznak érte, hogy megveszem minden hónapban. Mivel még nem láttam a blogon erről bejegyzést, gondoltam elküldöm nektek. Szerintem ez pozitívum.

Szép tavaszt mindenkinek!

Rabyn

(A pontgyűjtő akcióról bővebben itt!)
A levél pont idevágó:
Tisztelt BKV!

Kérem Önöket, hozzák nyilvánosságra, hogy a BKV új havibérletének bevezetése mennyi plusz kiadást eredményezett a társaságnak. Hány forintot költöttek el, az utasok által befizetett pénzből pecsétekre, nyomtatókra, reklámozásra, pénztárak hosszabb nyitva tartására és mennyibe került a viszonteladók bevonása az értékesítésbe? Minden olyan kiadásról számoljanak be, mely összefüggésbe hozható az új bérlet bevezetésével.

Válaszukat előre is köszönöm!
17 Tovább

"Ne lógj rajtunk": 2 milliós kampányt indít a BKV

Újabb, ezúttal kéthetes kampányt indított hétfőn a BKV a bliccelők ellen.

A "Ne lógj rajtunk!" elnevezésű akcióban a legforgalmasabb járműveken személyesen is feltűnnek a közlekedési társaság reklámfigurái. A BKV járművein utazók 20-30 százaléka nem vált jegyet, ez az arány Európa nagyvárosaiban 5 százalék körül van.

A "Ne lógj rajtunk!" kampány arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a bliccelők okozta veszteséget a szabályosan, jeggyel és bérlettel utazók viselik - mondta hétfői sajtótájékoztatóján a BKV kommunikációs főosztályvezetője.

Zelenák Tibor hozzátette: elsősorban a fiatalok utaznak ingyen a buszokon, villamosokon. Miközben Európa nagyvárosaiban csak minden huszadik utas bliccel, addig Budapesten minden negyedik. A kampány célja, hogy javítson ezen a helyzeten. A BKV-nak évente 15 milliárd forint kárt okoznak a nem fizető utasok.

Hétfőtől két ember, nyakában egy-egy bábbal járja egyebek mellett a nagykörúti villamos, valamint a 2-es és 3-as metró szerelvényeit, így jelezve, hogy az utasok a hátukon cipelik a bliccelőket. A kampány összesen 2 millió forintba kerül.

Forrás: Hírszerző
63 Tovább

Mozgásba hozzuk a várost

Mindenki számára ismert, hogy a BKV legújabb kampányában autósokat riogat azzal, hogy úti célunkat már rég elértük volna, ha az autó helyett a tömegközlekedést választjuk. Több hozzászólásban is olvastam, hogy ezzel nem mindenki ért egyet, van olyan útvonal, ahol sokkal gyorsabban közlekedhetünk autóval mint a BKV járatain. Igazságtalannak tartom, hogy a BKV csak a jó oldalát mutogatja az autósoknak. Igazságtalan, hogy egy olyan táblát sem láttam, amin az lenne, hogy néha-néha a busszal is a dugóban kell ücsörögni. Egy táblán sem volt lángoló Ikarus 435-ös vagy esetleg a BKV új műanyag tehene, pedig sokakat érdekelne, hova is kerül a pénzük, és mit kapnak érte. 

Új BKV tábla javaslatok:
43 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek