Egészen elképesztő, "arcpirító dolognak" nevezte Tarlós István, hogy újabb 80 millió forintot kíván a városvezetés a 4-es metró kommunikációjával foglalkozó PR-cégnek adni. A Fidesz fővárosi frakcióvezetője kiemelte, hogy a cég összességében így már csaknem 300 millió forintot kap. A politikus szerint Demszkyék ingyen is el tudnák mondani, hogy hol tart a metróépítés.
Ezt a pénzt tulajdonképpen azért fizetik ki egy külső cégnek, hogy az elmondja a budapestieknek, hol tart a metró építése, illetve, hogy mit intéztek az EU-ban - mondta a Fidesz fővárosi frakcióvezetője. Hozzátette: Demszky Gábor főpolgármester vagy a helyettesei ezt "el tudnák mondani ingyen is a televízióban". Miközben iskolákat zárnak be, csődhelyzetben van a BKV, eladják a gázműveket, nincs pénz a köztisztviselők béremelésére, s "miközben telesírják a világot azzal, hogy nincs pénz", a PR-cégnek többet adnak - közölte Tarlós István.
Az ellenzéki politikus hiányolja, hogy nem kapnak az emberek pontos tájékoztatást arról, mire is költi a pénzt a városvezetés. A frakcióvezető furcsának tartja, hogy Brüsszelben tart bemutat ez a cég, miközben Demszky Gábor egy éve már azt nyilatkozta, hogy a brüsszeli támogatás tulajdonképpen befejezett ténynek tekinthető. Mikor mondott igazat? - tette fel a kérdést.
A BKV 4-es metró projekt igazgatósága hétfőn közleményben részletezte, mire is költik a tájékoztatásra szánt pénzt. Az MTI korábbi beszámolóját megerősítve kifejtik, hogy a hazai mellett a jövőben európai uniós tájékoztató kampányt is folytatnak. A cél az, hogy az uniós döntéshozók a támogatásra benyújtott szakmai pályázat pénzügyi és műszaki dokumentációja mellett kiegészítő információkat szerezzenek Budapest fejlesztési terveiről, közlekedési koncepciójáról és az egyes projektekről. A többnyelvű kiadványok, kiállítások, szakmai konferenciák költségigénye 80 millió forint, amit belső átcsoportosítással biztosít a projektigazgatóság, így többletköltséget nem jelent ez a döntés.
2009. január 02. 19:15
Újabb 80 millió a 4-es metró kommunikációjára
2008. december 08. 00:19
Üzenet Kocsis Istvánnak
Több felháborodott BKV utas keresett meg a hétvégén levélben, akik a vezérigazgató új luxuskocsijának fontosságát kérdőjelezték meg. Egyikük még a BKV egy régebbi kampányának fotóit is mellékelte levele mellé, amit kommentár nélküli üzenetként most közzé is teszek. (Mindenki azt lát benne, amit szeretne).
2008. március 20. 10:09
Pontgyűjtés
Sziasztok!A levél pont idevágó:
Tegnap vettem új bérletet, és megkérezte a pénzárban ülő hölgy, hogy érdekel-e a pontgyűjtő akció. Mondtam persze, mi az?
Elmesélte nekem, hogy van egy olyna, hogy ha minden hónapban 15-25-e között veszem meg a bérletet akkor kapok érte pontocskát egy kis füzetkébe, ha összejön öt akkor kapok egy múzeumi belépőt (azt nem mondta melyikbe, de igazából mindegy) ami 2 felnőtt és 3 gyerek múzeumi látogatására szól, ha megvan 10 akkor megint kapok valami ajándékot plusz részt veszek egy sorsoláson ahol éves bérleteket sorsolnak ki.
Nekem tetszik ez a kezdeményezés, egy baj van csak vele, hogy mostantól 15-25-e között fog állni a sor.:) De így legalább az az illúzióm lesz, hogy nem csak az utazás miatt éri meg megvenni a bérletet, hanem meg is jutalmaznak érte, hogy megveszem minden hónapban. Mivel még nem láttam a blogon erről bejegyzést, gondoltam elküldöm nektek. Szerintem ez pozitívum.
Szép tavaszt mindenkinek!
Rabyn(A pontgyűjtő akcióról bővebben itt!)
Tisztelt BKV!
Kérem Önöket, hozzák nyilvánosságra, hogy a BKV új havibérletének bevezetése mennyi plusz kiadást eredményezett a társaságnak. Hány forintot költöttek el, az utasok által befizetett pénzből pecsétekre, nyomtatókra, reklámozásra, pénztárak hosszabb nyitva tartására és mennyibe került a viszonteladók bevonása az értékesítésbe? Minden olyan kiadásról számoljanak be, mely összefüggésbe hozható az új bérlet bevezetésével.
Válaszukat előre is köszönöm!
2007. december 10. 17:53
"Ne lógj rajtunk": 2 milliós kampányt indít a BKV
Újabb, ezúttal kéthetes kampányt indított hétfőn a BKV a bliccelők ellen.
A "Ne lógj rajtunk!" elnevezésű akcióban a legforgalmasabb járműveken személyesen is feltűnnek a közlekedési társaság reklámfigurái. A BKV járművein utazók 20-30 százaléka nem vált jegyet, ez az arány Európa nagyvárosaiban 5 százalék körül van.
A "Ne lógj rajtunk!" kampány arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a bliccelők okozta veszteséget a szabályosan, jeggyel és bérlettel utazók viselik - mondta hétfői sajtótájékoztatóján a BKV kommunikációs főosztályvezetője.
Zelenák Tibor hozzátette: elsősorban a fiatalok utaznak ingyen a buszokon, villamosokon. Miközben Európa nagyvárosaiban csak minden huszadik utas bliccel, addig Budapesten minden negyedik. A kampány célja, hogy javítson ezen a helyzeten. A BKV-nak évente 15 milliárd forint kárt okoznak a nem fizető utasok.
Hétfőtől két ember, nyakában egy-egy bábbal járja egyebek mellett a nagykörúti villamos, valamint a 2-es és 3-as metró szerelvényeit, így jelezve, hogy az utasok a hátukon cipelik a bliccelőket. A kampány összesen 2 millió forintba kerül.
Forrás: Hírszerző
2007. október 27. 11:50
Mozgásba hozzuk a várost
Mindenki számára ismert, hogy a BKV legújabb kampányában autósokat riogat azzal, hogy úti célunkat már rég elértük volna, ha az autó helyett a tömegközlekedést választjuk. Több hozzászólásban is olvastam, hogy ezzel nem mindenki ért egyet, van olyan útvonal, ahol sokkal gyorsabban közlekedhetünk autóval mint a BKV járatain. Igazságtalannak tartom, hogy a BKV csak a jó oldalát mutogatja az autósoknak. Igazságtalan, hogy egy olyan táblát sem láttam, amin az lenne, hogy néha-néha a busszal is a dugóban kell ücsörögni. Egy táblán sem volt lángoló Ikarus 435-ös vagy esetleg a BKV új műanyag tehene, pedig sokakat érdekelne, hova is kerül a pénzük, és mit kapnak érte.
Új BKV tábla javaslatok:
Új BKV tábla javaslatok:
Utolsó kommentek