Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nemiszervét mutogatta és nő utast molesztált, megverték

7-es buszon utazó szatírról és péniszét mutogató hajléktalanról már írtunk, de a helyzet sajnos változatlan. Olvasónk kedden egy koszos, hajléktalan kinézetű pasassal találkozott a 7E buszon, aki a busz végében előkapta a "cerkáját" és a lányokhoz dörgölte azt. Szerencsére akadt egy srác a buszon, aki Kelenföld Városközpontnál lerángatta emberünket a buszról, és jól megverte. Olvasónk beszámolója és jó tanácsai alant:

Tisztelt BKV-figyelő!

Rendszeresen utazom a 7-es és 173-as busz vonalán a Kelenföld Városközpont - Keleti pályaudvar szakaszon. Mint tudjuk, ezen a járatcsoporton a nap bármely szakában képes akkora tömeg összegyűlni, hogy moccanni sem lehet. Ez remek lehetőséget biztosít a beteg, perverz embereknek titkos vágyaik feltűnésmentes kielégítésére.

A gyors 7-es már két alkalommal is találkoztam egy 40 év körüli, jólszituált férfival, akinek kedvenc elfoglaltsága szó szerint rátapadni minden nőnemű lényre. Ha óriási a tömeg, hiába szólnak rá, "sajnos" nem tud arrébb menni, erővel nyomja a kiszemelt áldozatát, akiket próbál sarokba szorítani (pl. középen, a "forgóban" vagy leghátul), nehogy el tudjon menekülni. Ha egy nagyforgalmú csomópont után csökken a zsúfoltság, nem zavartatja magát, folytatja ott, ahol abbahagyta.

116 Tovább

Megtalálták a BKV egyik legrendesebb buszvezetőjét

Olvasónk tavaly karácsonykor akart hazajutni Budapestről vidékre. A Deákról akart átmenni a Déli pályaudvarra egy utastársával, de a metró már nem járt, a buszok sem arra mentek amerre nekik kellett volna, ezért már-már beletörődtek, hogy Pesten maradnak. Egy buszvezetőtől kértek információt, de a sofőr csak annyit mondott "Szálljatok fel!", és saját szabadidejét feláldozva elszáguldott velük a Kelenföldi pályaudvarig:

Tisztelt BKV-figyelő!

Az eset idén tavaly karácsonykor történt, azért nem írtam meg aktuálisan mert nem akartam bajt hozni egy rendes ember fejére. 1-2 pozitív élmény kivételével rengeteg negatív tapasztalatom van utasként. Történt az eset, hogy bizonyos okokból december 24.-én nem tudtam eljutni a Délibe, Újpestről. Későn is indultam, a taxisok horror árat mondtak, és én kis naiv valami miatt nem kocsival indultam el, hogy otthon karácsonyozhassak "talán már idő előtt megittam a lélekmelegítőt".

76 Tovább

Mercedes buszt tesztel a BKV

Ma 14 órakor áll forgalomba a 7-es vonalon az a Mercedes Citaro alacsonypadlós, klimatizált autóbusz, melyet egy hétig tesztelhetnek majd a BKV utasai és járművezetői. Az autóbuszt reggel a sajtó munkatársainak egy zárt körű bemutatón mutatták be, ezen ott volt a BKV-figyelő is (erről fényképeket alul találtok).

Az utasok az autóbuszon a teszt alatt ingyen utazhatnak. A BKV kéri, hogy akinek észrevétele van az autóbusszal kapcsolatban (legyen pozitív vagy negatív) az írja meg nekik e-mailben a ugyfelszolgalat@bkv.hu címre. A véleményeteket természetesen mi is várjuk kommentek, e-mailek formájában.

142 Tovább

A BKV-nak nem csak szétrohadó buszai vannak

Két év alatt számos kritikát kaptam a publikált bejegyzésekkel kapcsolatban. Mindig akad 1-2 olvasó, aki új itt nálunk, és csak az utolsó néhány bejegyzést olvassa el. Ebből következtetnek mindig arra, hogy a blog a BKV fikázásáról szól, pedig ez messze nem így van. Mindig odafigyelek arra, hogy a "hülyeutas" és a "hülyebkv" postok nagyjából egyensúlyban legyenek, és időnként megpróbálom megszólaltatni a másik felet is. Ettől színes a blog.

Számos történetet olvashattatok már a rossz állapotú buszokról. Legutóbb pénteken volt arról poszt, hogy a Nemzeti Közeledési Hatóság visszaküldött a garázsba egy buszt, melynek műszaki állapotára panaszkodtam. A BKV is megszólalt. Javították a hibát, és a busz ismét közlekedhet. Kevesen tudják, de a BKV évente több százmillió forintot költ a járművek felújítására, korszerűsítésére.

Egyik hétvégén a 7E vonalon utaztam egy teljesen felújított Ikarusszal, aminek utasterében nem a szokásos visszaáramló kipufogógáz, hanem a festék szagát éreztem. A busz teljes felújításon esett át, felújítottak benne mindent, amit lehetett. A BKV tájékoztatása szerint egy ilyen busz felújítása körülbelül 20 millió forintba kerül. Ha a BKV buszok rossz állapotáról van szó, a cég mindig azzal védi magát, hogy ezek a buszok már öregek, azért vannak ilyen rossz állapotban. Pedig csak karban kellene őket tartani, és nem szabadna hagyni, hogy ennyire leamortizálódjanak. Ha a BKV buszok többsége ehhez hasonló állapotban lenne, szerintem keveseknek lenne bajuk a BKV-val. Nem kellene az összes buszt felújítani. Elég lenne kikaparni őket a koszból, és máris jobb lenne az utasok hangulata, és a cégről alkotott képük is megváltozna.

142 Tovább

A hét k*csög autósai

Ha nem BKV-zom, akkor gyalogosan, vagy biciklivel közlekedem. Minden nap tapasztalom, hogy néhány autós miként tesz a KRESZ-re, és parkol le villamosmegállóban, járdán, kerékpárúton. Megfogadtam, hogy ettől a héttől lefotózom őket, és heti egy postban bemutatom őket az olvasóknak.

2008. 08. 19. 18:19 Pesterzsébet Baross utca: Citroenes barátunk valószínűleg nem talált magának parkolóhelyet, ezért foglalta le a gyalogosok elől 99%-ban a járdát. A kint lévő táblákra nem emlékszem, de valószínű, hogy a Chevroletes sem a legjobb helyen parkol.



98 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek