Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Viszonylattáblával rögzítették a motortér fedelét

Két viszonylattáblával volt rögzítve a motorház fedele azon az Ikarus 405-ösön, melyet olvasónk fényképezett nekünk még ma délelőtt. Ez a megoldás nem csak szánalmas, balesetveszélyes is, ugyanis menet közben a táblák elrepülhetnek. Nem tudjuk, hogy a táblákat azért tették-e oda, mert a fedlap mozog, vagy azért, mert ki is jár a helyéről. Ha az utóbbi, akkor az a veszély is fennáll, hogy a komplett elem kiesik menetközben. A poszt publikálása után ezért feljelentést teszek a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál:

59 Tovább

Az utas lábára esett a vezetőfülke ablaka

Nem csak olvasónk, a 173-as busz vezetője is meglepődött, amikor a mellette lévő ablak az utastérbe zuhant. A vezetőfülkét és az utasteret elválasztó ablaktábla olvasónk lábára esett, majd a padlón széttörött. Az ilyen panaszok is rámutatnak arra, hogy -sajnos- amíg a BKV baleset- és életveszélyes buszokat közlekedtet, bármikor szükség lehet az elsősegély dobozokra:

Kedves BKV-figyelő!

Ma (2009. 11. 18) délelőtt 10-10:15-körül utaztam a 173-as busszal. A Móricz Zsigmond körtérről indult ki a busz majd megállt a lámpánál. Én a vezető melletti ajtónál álltam, volt ülőhely is, de szeretem ezt az utat, jó kinézni elől. Az ajtó előtt nem állt senki.

Elindult a busz, egyszercsak elkezdett dőlni az ablak felső része. Mivel a súly megviselte az alsó részt is, az is elvált az ajtótól aztán zutty, kiesett. Az ablak először a lábamra esett, majd a padlóra, ott széttörött. A vezető rendes volt, ő is el volt képedve. Megkérdezte, van-e valami bajom. Mindenki leszállt.

Üdv: B.E.

39 Tovább

Érik egy metró-tragédia

Sürgősen cserére szorulnak a metró- és a HÉV-szerelvények Budapesten - ezt mondta a Napi Ásznak Vitézy Dávid, a BKV felügyelő bizottságának elnökségi tagja.

Szerinte nem véletlen, hogy ennyi üzemzavar történik ezeken a vonalakon: az egyik HÉV szombat este robbant le a Margit hídnál, a 2-es metró pedig vasárnap délelőtt füstölt a Deák térnél. Vitézy Dávid szerint ezek intő jelek.

A felügyelő bizottsági tag arról is beszélt, hogy a BKV nem megfelelően tartja karban a szerelvényeket, valószínűleg arra számítanak, hogy hamarosan úgyis leselejtezik majd azokat. A főváros viszont tavaly és idén sem vett új járműveket, valószínűleg a választás előtt vásárolnak majd buszokat.

106 Tovább

Lángolt az utasokkal teli metró hátulja?

Olvasónk kedden a 3-as metróval utazott az Arany János utca és Újpest Városkapu között. Amikor felszállt a vonatra erős égett szag csapta meg az orrát. A szag minden megállónál egyre erősebb lett, majd a vonat elkezdett hangosan nyikorogni. Később tudta meg kollégájától és egy biztonsági őrtől, hogy a metró hátulja lángolt, ennek ellenére továbbhaladt az újpesti végállomás felé. A BKV szerint a metró hátulja nem lángolt, csak nagyon füstölt egy fékhiba miatt. Az utas levele alatt a BKV reakcióját olvashatod.

Tisztelt BKV-figyelő!

November 3-án 12:40 kor a hármas metróval szerettem volna utazni az Arany János utcától Újpest Városkapuig. 4 perc várakozás után meg is jött a metró, és felszálltam a leghátsó kocsiba. Miután elindult a metró olyan éget szag csapta meg az orromat, mint amikor a fém a fémen ég. Ahogy minél több megállót hagytunk magunk mögött annál erősebb lett az égett szag, és már az utasok is azt beszélték hogy ez mi lehet.

A Gyöngyösi utcai megállónál már rosszul voltam a szagtól és alig vártam hogy a következőnél leszálljak, a két megálló között elkezdett nyikorogni valami a kocsi aljából, nem volt valami biztató. Megérkeztük Városkapuhoz, amikor leszálltam nézegettem a kerekeket de nem láttam semmit (kíváncsi volta a metró megy e tovább ezért megálltam 2 percre a kijáratnál, de nem mozdult semerre ezért mentem tovább dolgozni).

114 Tovább

Nem állt ki a rossz villamossal, inkább megjavíttatta

-Mondja olvasónk, aki egy kellemes élménnyel gazdagodott a 47-es villamos vonalán. A villamossal nem volt minden rendben, de a vezető nem állt ki vele a forgalomból, hanem az albertfalvai kocsiszín mellett megállt, szerelőket hívott, és 2 perccel később tovább dolgozott, pedig ki is állhatott volna.

Pozitív sztori, de a Ganz villamosok nagyon rossz állapotára is rávilágít. Pár napja a Móricz Zsigmond körtér és a Kelenföldi pályaudvar között nekem kellett szinte minden megállóban becsukni a villamos ajtaját, hogy ne a villamosvezetőnek kelljen hátraszaladgálni. Az összes lámpát lekéstük volna.

Üdvözlet BKV figyelő!

A blogot rendszeres olvasása révén általában valamilyen problémára, hibára, balesetre koncentrálnak az írások, persze van egy két pozitív is. Most szeretném gyarapítani a pozitív tartalmat és remélhetőleg több lesz belőlük.

64 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek