Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Éjjel is járatja buszait a BKV, hogy el tudjanak reggel indulni

Egész éjjel járatja parkoló autóbuszait a BKV, hogy a hajnali üzemkezdéskor el tudjanak indulni. A meglehetősen pazarló és környezetszennyező megoldással csak a BKV él, az alvállalkozók inkább a rendszeres karbantartást választották, hogy ne fagyjon el a buszokban a légrendszer:

Tisztelt BKV-figyelő!

Az alábbi cikkre szeretném egy kicsit ráirányitani a figyelmet. Szombaton, mielőtt behavazott az ország jelent meg, és délutánra kicsit háttérbe szorult, hiszen a havazásokról érkeztek a híradások az összes hírportálon. Pedig döbbenetes dologra világit rá:

"Egész éjjel járatja parkoló autóbuszait a BKV, hogy a dermesztő hajnali üzemkezdéskor a járatok el tudjanak indulni. A meglehetősen pazarló és környezetszennyező megoldással csak a BKV él, a járatainak 10 százalékát üzemeltető alvállalkozók inkább a rendszeres karbantartást választották, hogy ne fagyjon el a buszokban a légrendszer - értesült a HavariaPress. Csütörtökön reggel a BKV csaknem minden harmadik autóbusza "megadta magát" a hidegben. Az autóbuszok légrendszere fagyott el, s emiatt már el sem tudtak indulni a garázsból, vagy menet közben, az első körben robbantak le.

91 Tovább

Szerencse: A kereszteződés előtt megállt a fék nélküli busz

Szerencsére még a forgalmas kereszteződés előtt magától megállt az a busz, melyet olvasónk édesapjának kollégája vezetett. A busz körülbelül 50 km/órával haladt, amikor a fék teljesen állszállt. A busz két megálló között gurult, majd megállt.
Kedves BKV-figyelő!

Nem egy nagy történetet mesélnék el, hanem úgy belsőleg két kis sztorit a BKV-ról. Apám buszsofőr, régen sokszor jártam ki hozzá, szóval tudom, hogy mennek a BKV-nál…

Már egyre szarabb. Nem olyan rég, hogy egyik kollégája mesélte neki, hogy valahol? (nem szeretné, hogy beazonosíthatóvá váljon, szeretne még holnap is ott dolgozni) elment a fékje úgy teljesen. 50-nel suhant egy megállónyit. Egy veszélyes, nagy forgalmú kereszteződés előtt még megtudott állni, pontosabban lassulni. Ebből az utasok semmit nem vettek észre, pedig a keresztforgalomban vagy az előtte lévőt simán letolhatta volna, de szerencsére nem így történt.
70 Tovább

Több mint négyszáz BKV-busz romlott el csütörtökön

A járművek légrendszere fagyott le. A közlekedési társaság szabadnapos karbantartókat is behívott, hogy el tudják végezni a javításokat. A BKV hétköznap reggelente 1100 buszt indít.

Este negyed nyolcig összesen 420 BKV-busszal volt valamilyen probléma csütörtökön, a járművek egy részét csak a garázsban, többségüket azonban már a helyszínen meg tudták javítani, mondta Héri József, a BKV műszaki üzemeltetési igazgatója Délelőtt 10 óráig 243 járművel volt probléma,a legtöbb gondot a fűtés- és légrendszerek okozzák, utóbbival együtt autóműködési hibák is felléptek.

93 Tovább

Ellopták a karbantartásra szánt pénzt a BKV-nál

Ahogy néhány héttel ezelőtt írtuk, tényleg érik egy metró-tragédia. A fővárosi politikusok és a BKV vezetői az elmúlt években több tízmilliárd forintot talicskáztak ki a közlekedési vállalattól, és ennek eredményével minden nap találkozunk. A cég ezután járatokat csökkentett és elvont több milliárd forintot a karbantartástól. Jelenleg ott tartunk, hogy se alkatrészre, se szerszámokra nincs pénz. A karbantartás teljes hiánya eddig csak a buszokon és a villamosokon volt érezhető, de az utóbbi időben a metró is egyre sűrűbben meghibásodik, leáll, elfüstöl, kigyullad.

Alant két utasészrevételt olvashattok. Az első levél írója egy világítás nélküli, a második szerzője pedig egy két állomás között füstölni kezdő metrón utazott:

Kedves BKV-figyelő!

A BKV már nagy szintű spórolásba kezdett. Olvasva naponta a Metropolt, minden nap legalább három hirdetés van feladva vagy épp tönkrement köszörűgépet adnak el vagy rossz írógépet, minap használhatatlan villamost, darus kocsit, 405-ös Ikarust. A legújabb, ami szintén szívderítő azaz elcseszett munkaruhák eladása, nagytételben. Mégis kifizették, és most próbálnak túladni rajta. Arra várok, hogy Eleonóra lepedő nagyságú bugyijait mikor értékesítik dedikálva.

146 Tovább

A fék, a váltó és az ajtó is rossz volt a buszon

Majdnem visszacsúszott a macskaköves emelkedőn az a 16-os busz, melynek a fékje és a sebességváltója is rossz volt. Olvasónk a levelében arról is mesél, hogy hogyan szenvedtek az utasok a kis midi buszon, aminek az egyik ajtaja is rossz volt, nem nyílt ki:

Tisztelt BKV-figyelő!

Nemrégiben a 16-os buszon érdekes dolgot tapasztaltam. Hoppá, a buszon se kézifék, se 1-es sebesség, se D sebesség. Azt kérdezitek, hogy hogyan ment fel az emelkedőn? Hát éppen hogy nem csúszott vissza az amúgy is macskaköves és elég meredek Várnegyedben. A megállóban állást a következőképp oldotta meg: légfékkel fogta a buszt, amíg lehet, majd szép kis gázfröccsökkel megtoldotta azt, amikor a busz már akart volna visszafelé csúszni.

Hihetetlen balesetveszélyes volt, nem egy ember elesett, a megállókból alig lehetett felszállni a buszra. És ha valaki azt hiszi, hogy ezzel vége van. El kell, hogy keserítsek mindenkit. Ugye ez egy kis Ikarus 405-ös autóbusz, amin alapból csak 2 ajtó van. Na, hát abból a hátsó az nem is nyílt ki, egy kis ajtón szenvedtük le magunkat a buszról, miközben az rángatózott ide-oda. Tudjátok mit? A hátul ülő füstöl köhögő utasokat meg sem említem.

Hajrá BKV, nyomjátok a prémiumokat...

96 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek