Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szakadó esőben várakoznak az utasok a repülőtér 1-es termináljánál

A Liszt Ferenc repülőtér 1-es termináljának bezárása után a BKK az épület elől áthelyezte a 93-as busz megállóját az "A" portához. A probléma ezzel csak annyi, hogy az új helyen nincs fedett utasváró, emiatt a 30 perces követéssel közlekedő buszokra a szabad ég alatt kell várkozni a még a szakadó esőben is:

Tisztelt Gál Mihály Úr!

Egy panaszt szeretnék Ön felé jelezni.

A Liszt Ferenc repülőtér 1-es termináljánál a 93-as busz megállóját a BKK az épület elől (ami viszonylag fedett), áthelyezte kb. 200 méterrel előrébb, az "A" porta kijárata után ahol nincs fedett utasváró.

Ez a járat menetrendileg 30 perces követéssel közlekedik (de a szűkös menetideje miatt néha több is). A minap, szakadó esőben voltunk kénytelenek várni az autóbuszt, és mikor megérkezett, többen jeleztük ezt a járművezetőnek, aki természetesen nem tehet róla. Kérdezném, hogy mikor lesz ez ügyben érdemi előrelépés (megálló vissza helyezése, vagy fedett utasváró)?

Ha jelezné az illetékesek felé, köszönöm.

Üdvözlettel: K. István

4 Tovább

BKK: Hibázott a forgalomirányító diszpécser

Múlthét pénteken "Fél órát vártak az utasok a 85-ös buszra" címmel megjelent bejegyzésünkkel kapcsolatban a BKK vezérigazgatója vizsgálatot rendelt el, melynek nyomán megállapításra került, hogy a BKK diszpécsere hibázott, amikor nem csoportosított át autóbuszokat a 85E vonaláról a "fekete" 85 vonalára. Részletek alább:

Tisztelt Gál Mihály!

A BKV-figyelő blogon 2012. június 8-án megjelent, "Fél órát vártak az utasok a 85-ös buszra" című bejegyzésben megjelent észrevételek kapcsán az alábbi tájékoztatást adjuk.

Az eset kapcsán a BKK vezérigazgatója vizsgálatot rendelt el, melynek nyomán megállapításra került, hogy a forgalomirányító diszpécser a jelzett esetben hibát követett el. Egy időszakban meghibásodott több 85-ös jelzésű jármű is, melyek pótlására átcsoportosítást kellett volna végrehajtania, ennek ellenére nem irányított át 85E jelzésű autóbuszt a 85-ös viszonylatra. Az érintett kollégánk részére írásbeli figyelemfelhívást adunk ki és törekszünk a hasonló esetek elkerülésére.

Az esetleges kellemetlenségek miatt utasaink elnézését kérjük ezúton is.

Üdvözlettel,

Budapesti Közlekedési Központ
Sajtókommunikációs Iroda

20 Tovább

Fél órát vártak az utasok a 85-ös buszra

Olvasónk, Attila tegnap délután a 85-ös busszal szeretett volna utazni. Néhány perccel fél hat előtt ért a Kőbánya-Kispesti buszpályaudvarra, ahol fél órát várt az egyébként tíz percenként közlekedő buszra. Azon lepődött meg leginkább, hogy ez idő alatt több 85E busz is elment. Attila nem érti, hogy ha több busz is kiesik a vonalról, akkor néhány 85E jelű buszt miért nem "fokoznak le" sima 85-ösre. Véleménye szerint sokkal többen utazhatnának a sima buszokkal, és nem kellene fél órát feleslegesen várni.

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Pesti közlekedő emberként már edzett vagyok, hozzászoktam a BKV által okozott kellemetlenségek elviseléséhez, hozzászoktunk a kimaradó, késő járatokhoz, a kocsi hiányhoz, de azért van, amit nem hagy szó nélkül még az ilyen edzett polgár sem.

A mai napon (06.07-én), délután fél hat után 5-6 perccel szerettem volna a Kőbánya-kispesti  végállomáson felszállni a 85 számú buszra. A megállóban épp egy 85E-s állt, sebaj, megvárom a simát, nekem csak az a jó…(persze nem egyedül én voltam ilyen ott a megállóban).

Nos, összesen három 85E-s busz ment el, tehát kimaradt a menetrend szerint a 17.45-s és a 17.57-s járat is. A buszvezetők természetesen csak azt tehetik, ami a menetlevelükben szerepel, de érdekes módon, érdeklődésemre közölték, hogy azon a ménkű nagy végállomáson, nincs egy felelős szolgálattevő, aki azt mondaná a sofőrnek, hogy te most a 85-s vonalán mész, ez azért elgondolkodtató. Végül 18.02-kor meguntam a várakozást, és a felvilágosítás hiányát, és röhejes, de a két megállónyi utat átszállással !!  végül sikerült megtennem. Nos szeretnék világos választ kapni arra, hogy miként gondolják Önök a hasonló esetek megelőzését megoldani?

Én ugye kifizettem a viteldíj táblázat szerinti összeget, és ezért ELVÁROM, hogy a járművek a kifüggesztett menetrend szerint közlekedjenek. Miután Önöket sem érdekli,  hogy én hogyan teremtem elő a jegy árát, ezért engem sem érdekelnek az Önök belső problémái. Úgy oldják meg azokat, ahogy akarják vagy be kell ismerni, hogy képtelenek ellátni a feladatukat, ebben az esetben majd én megoldom a közlekedésem, veszek egy biciklit például. Esetleg lehetne 10 forint egy jegy, és akkor tudomásul veszem, hogy ilyen fos az egész.

Az a másik kis adalék, hogy miután kirúgták a bérlet elárusító viszonteladójukat, (Önöket fű-fa meglopja érdekes) azóta Kőbánya-Kispesten a metró kijáratánál egy jegyértékesítő fülke van. Én készséggel elhiszem, hogy a busz végállomáson egy bódét felállítani, és egy embert oda ültetni  az Önök logisztikai képességeit meghaladó feladat, de szerintem bármelyik idén érettségizett egy órán belül megoldja. Nagyon szeretném azt is megtudni, hogy a különböző központokban ülő okostojások vajon mikor ültek személyesen a saját cégük járművein, és elégedettek voltak-e az ott tapasztalható meleggel és bűzzel? Mert a légkondis autóból ez nehezen felmérhető.

Végül is kérdem, hogy  az öt perces út helyett várakozással eltöltött fél óra miatt milyen kártérítést tudnak felajánlani?

Üdvözlettel, L. Attila

16 Tovább

Szervezetlen a gödöllői HÉV pótlása?

Olvasónk, Csaba a gödöllői HÉV vonalán hétvégenként közlekedő pótlóbuszok miatt írt panaszt. Mint azt alábbi levelében írja, a menetrend köszönő viszonyban sincs a valósággal, rendszeres a tömegnyomor és az utaslemaradás, de olyan is volt, hogy a buszvezető elfelejtett megállni. Részletek alább.

Ha a HÉV, metró vagy villamospótlással kapcsolatban bármilyen észrevételeteket, problémátok van, akkor írjátok meg a kommentek között, vagy küldjétek el a bkvfigyelo@gmail.com címre!

Kedves BKV-figyelő!

Mivel rendszeresen szoktam a gödöllői hévvel járni, ezért tudom, hogy mikor mi történik. Ma és holnap (2012. máj. 19-20.) ugye pótlóbuszok közlekednek az Örs vezér tere és Kerepes között. Szokás szerint kifáradtam a Kistarcsai megállóba, ahol megáll a pótlóbusz. A menetrendben meghirdetett 18:57-es busszal szerettem volna hazajutni, Gödöllőre, persze a kerepesi átszállással, mivel a busz csak odáig közlekedik.

Nézem az órámat, 19:01. A busz(ok) sehol. 19:05-kor végre befutott az Auchan betéréssel közlekedő pótlóbusz. Mivel a busz dugig tele volt, ezért úgy döntöttem, hogy megvárom a Kórházi betéréssel közlekedő buszt, ami még nem ment el. Száguldva elment az Auchan betéréses busz (ami tele volt, és min. 50km/h-val hagyta el a megállót, és kb. 100m-el arrább egy zebránál hirtelen fékezett.), vártam, hogy jöjjön a másik. Nem jött. 19:20-kor 30 perc késéssel felbukkant az úton, fel is szálltam rá, és elmentem vele.

Viszont, ami Kerepesen fogadott látvány, valamint ami még a Kistarcsai megállóban láttam, az meglepő. Mind a 4 busz (amivel 18:50 és 19:30 között találkoztam) tömve utasokkal, az emberek feje az üveghez nyomva, összetaposott emberek, és még sorolhatnám, hogy mi minden jellemezte ezeket a buszokat. Valamint megemlíteném, hogy a buszsofőr is volt olyan kedves, hogy a fel, ill. leszálló utasok előtt bezárta az ajtót, majd szépen kiordított, idézem: "Ha el akarjátok érni a hévet, fussatok a busz után" Felháborítónak találtam mindezt, a BKV-nak már küldtem is a panaszt, várom a válaszukat.

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy miért nem tudnak egy hévhez több buszt küldeni, hogy az utasok jobban elférjenek, és lassan ne azt keljen látni egy-egy buszon, hogy összetaposott emberek fekszenek a padlón, a buszsofőr magyarán le se szarja, hogy meg kéne állni a megállóban, vagy hogy nem kéne olyan gyorsan menni, és a fülében nem kéne fülhallgatónak lenni. Mindösszesen csak ennyit akartam megosztani, de lenne még itt miről beszélni, egy-egy pótlás alkalmakkor történő eseményekről. 

Üdvözletem: M. Csaba

3 Tovább

Hétvégente rendszeres az utaslemaradás a 136E busz vonalán

Olvasónk, Benedek az alább olvasható panaszát az elmúlt hónapban a BKV-nak és a BKK-nak is elküldte, de válaszra sem méltatták. Holott valós problémát vet fel, tényleg sűrűn van utaslemaradás a hétvégente szóló buszokkal közlekedő 136E vonalán.

A BKV-figyelő ezügyben ma megkereste a BKK-t. Várjuk a válaszukat. Ha tudtok még hasonló járatokról, írjátok meg nekünk levélben a bkvfigyelo@gmail.com címre!

Tisztelt BKV!

Ezúton szeretném felhívni a figyelmüket egy nagyon kellemetlen dologra, ami rajtam kívül még sok ezer embert érint. Mint Önök is észrevették, sajnos elkészült a KÖKI Terminál nevű rettenet, ami alapból nem lenne probléma, de sajnos ez a hely egy újabb gyűjtőhelye lett a csellengő-semmittevő plázázóknak, akik sajnos busszal közlekednek eme "szentélybe". Ebből kifolyólag hétvégente igen sokan szeretnénk utazni a 136E autóbusszal, csak sajnos, mivel az szólóként üzemel és nem csuklósként, ezért többször, többekkel előfordul (velem is), hogy egy-két járatot ki kell hagynunk, mert nem férünk fel a buszra.

Én, aki előre megveszem az éves bérletet, kicsit nehezményezem ezt a dolgot; ha lehetséges lenne, akkor az új paraméterkönyv megalkotása során legyenek szívesek figyelembe venni az ezen a vonalon bekövetkezett utasforgalom növekedést (amit egyébként tovább növel a felesleges kispesti Árpád utcai megálló is!) és legyenek szívesek visszaadni a csuklós buszokat hétvégére is, mivel elég sok pénzt áldozok a kényelmes utazási lehetőségemre!

Továbbá szeretném megjegyezni, hogy milyen logikai alapon tették ki a 136E autóbusz KÖKI végállomását a peron végére, holott nagyobb utasforgalmat bonyolít le, mint a 93-s autóbusz, amely ráadásul félóránként közlekedik? Miért kell kisétálni a peron végéig? Értelmetlen és felesleges időpazarlás részemről. Semmilyen forgalomtechnikai oka nincs a dolognak. A kispesti Árpád utcai megállónak sincs semmi értelme, hiszen az 50-s villamos ugyanúgy megáll itt és szintén metrókapcsolattal rendelkezik. Mivel itt megáll a 136E autóbusz, így elveszíti expressz jellegét, valamint nagyobb a zsúfoltság rajta, míg a vele párhuzamosan közlekedő 50-s villamos kihasználatlan. Hol itt a logika? Ráadásul pénzt lehetne megtakarítani, hiszen az autóbusznak nem kellene feleslegesen megállnia az Árpád utcánál...    
           
Tisztelettel, Dr. J. Benedek

3 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek