Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Egy korszak véget ért: Táblát avattak az „ős BKV-s” emlékére

Emléktáblát avattak elhunyt kollégájuk tiszteletére a Milleneumi Földalatti Vasút dolgozói és a Metró Közlekedési Dolgozók Szakszervezetének tagjai 2009. október 19-én a BKV Zrt. Mexikói úti járműtelepén. A táblával munkatársai és barátai Pál Sándornak állítottak méltó emléket, így köszönve el Sanyi bácsitól, aki 54 éven keresztül dolgozott a társaságnál.

A Millenniumi Földalatti Vasút történetében egy korszak ért véget 2009 augusztusában, amikor Pál Sándor, nyugdíjas térfelvigyázó, mindenki "Sanyi bácsija" 75 éves korában elhunyt.

22 Tovább

Újabb ötmilliót költenek a színészhangos tájékoztatásra

Néhány hónapja kipattant valakinek az agyából, hogy a jegyek és bérletek árát nem takarításra és karbantartásra költik, hanem színészeknek fizetik majd ki, akik felmondják a 4-es és a 6-os villamos, valamint a 7-es buszcsalád megállóinak nevét. A BKV öt színésszel kötött szerződést, méghozzá Hegyi Barbarával,  Rudolf  Péterrel, Nagy-Kálózy Eszterrel, Szerednyey Bélával, Pusztaszeri Kornéllal. Nekik a közlekedési társaság összesen 5 millió forintot fizetett. Hatalmas botrány lett ebből. Az utasok százával írták a panaszokat a BKV-nak, mert mindenki úgy érezte, hogy a cégnek nagyobb problémái is vannak annál, mint hogy ki mondja a megállók neveit

Normális cégeknél egy ilyen balul elsült kampány után az ötletgazdát elbocsátják. De a BKV-t  úgy néz ki hülyék vezetik, ezt bizonyítja az is, hogy a több száz (ezer?) panaszlevél ellenére új vonalakon cserélik le a tájékoztató szöveget. Sőt! Információink szerint a metrókon még a tájékoztató rendszert is lecserélik, mert a régire nem férnek rá az új felvételek. Ezt a következő élő szerződés is alátámasztja:


Újabb ötmillió a hangokra (forrás: BKV)


Sikerült megszereznünk a felvételeket, melyeken –a már ismert színészek- a 3-as metró tájékoztató szövegeit és a megállók neveit mondják. Ezt azt bizonyítja, hogy folytatódik a cégen belüli ámokfutás és a pénzszórás, pedig az utasok jobban örülnének, ha a színészeknek eddig kifizetett pénzt alkatrészekre vagy takarításra költené a BKV.

96 Tovább

Közterületen fotózott, lefejelte a biztonsági őr

Olvasónk és barátja október 15-én éjszaka a Nagyvárad téri aluljáróban készített egy fotót. Ennek az ott tartózkodó biztonsági őrök annyira nem örültek, hogy mindkét srácot lefogták, egyiküket le is fejelték. A biztonsági őröknek valószínűleg az nem tetszett, hogy a képen ők is helyet kaptak. Én sem örülnék, ha lefényképezneénk, de a problémát valószínűleg nem verekedéssel, hanem egy "Kérlek töröld ki a képet" mondattal intézném el.

Tisztelt BKV-figyelő!

Bekerültem azon BKV utasok sorába, akik leírhatják, hogy ha nem velem történik meg, nem hiszem el. Ha minden igaz, kapsz még egy levelet erről az esetről, azért megosztanám a saját szemszögemből is. Október 15-én éjszaka két barátom és én leszálltunk a metróról a Nagyvárad térnél.

A lépcsőn felérve az aluljáróba, érdekes látvány tárult elénk. Legalább negyven ellenőr (biztonsági őr?) ácsorgott ott, szinte meg is telt velük az egész. Ezt egyik társam sajnálatos módon meg akarta örökíteni mobiltelefonjával. Mi előtte mentünk. Haladtunk a feljáró felé, hátrafordulva látom, hogy néhányan a sok közül elkezdték ütlegelni őt, felkenték a falra, stb.

61 Tovább

Kiabált az utassal a londoni metró dolgozója, kirúgták

Jonathan McDonald üzletember videóra vette a londoni metrón, ahogy a TfL (Transport for London) egyik dolgozója egy utassal kiabál, és azzal fenyegeti, hogy belöki a vonat alá. Boris Johnson polgármestert megdöbbentette az eset, azonnali vizsgálatot kért a társaságtól.

80 Tovább

Jegy nélkül beengedték, majd megbüntették a turistákat

Nem találtak se automatát, se nyitva lévő pénztárat a turisták, ezért jegy nélkül engedték utazni őket a földalattin. Minden állomáson leszálltak, de jegyet nem tudtam venni. Később a leszállásnál ellenőrök várták őket, akik lecsaptak rájuk, pont úgy, ahogy néhány nappal később Tony Wheelerre is. Az utas panaszt írt, később visszakapta a pénzt:

A történetem a következő. Július 5-én, vasárnap a Blaha Lujza téri metrókijáratnál két tanácstalan külföldire lettem figyelmes. Megkérdeztem, miben segíthetek, erre elmondták, hogy megbüntették őket, és a panaszkönyvbe szeretnének írni. Az alábbi történetet körmölték a panaszkönyvbe.

"My friend and I tried to purchase tickets using automatic machines at "Széchenyi fürdő" around 16:00. Both machines rejected cash and credit cards. When the controllers had no tickets to give us, the controllers [told] us to get on the train anyway, even though we had no tickets. Then, we tried again the machines at Bajcsy-Zs., and cash and credit did not work, either.

43 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek