Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nehézkes a jegyvásárlás a Blaha Lujza téren

Olvasónk, szombat este a Blaha Lujza téren szeretett volna jegyet venni, de mindenhol csak falakba ütközött. Az automaták nem működtek, a biztonsági őröket és a forgalmi ügyeletest pedig nem hatotta meg, hogy sehol sem lehet jegyet venni. Részletek alább:

Kedves BKV-figyelő!

Tegnap (08. 11. Szombat) történt emlékezetes sztorimat szeretném megosztani Önnel, az olvasókkal és a BKK illetékeseivel.

Ominózus szombat este 9 óra körül a barátaimmal és családjukkal igénybe akartuk venni a kettes metrót, természetesen érvényes menetjeggyel. Ennek a beszerzése a következő problémákba ütközött:

1. Rossz automata az aluljáróban. 2. Az újságos és a környékbeli üzletek nem tartanak jegyet. 3. Rossz automata a felszínen. MINDKÉT oldalon.

Tanácstalanul fordultunk a jegyvizsgáló urakhoz, akik közül egyikük kifejezte irányunkban, hogy -idézem- "hámemnnnm..." majd folytatta megszakított monologját társa felé. Udvariasabb kollégája a forgalmi irodához irányított. A csoport egyik fele az ablaknál, másik fele az ajtónál próbálkozott. A bent étkező hölgytől elöl a "vegyenek fent!" hátul meg az "itt nincs jegy" válaszokat kaptuk. Az utazás mellett lemondtunk épp az életünkről is, amikor a csapatunk egyik tagja újra megpróbálkozott munkára bírni a táplálkozó forgalmistát, ezúttal kellő határozottsággal.

2 percen belül volt jegy. Mindenesetre -szerintem jogosan- felróttuk neki érdektelenségét, melyet mélyen kikért magának, mondván, ő márpedig a munkáját végzi. Kérdem én: Van forgalmista-felvétel a BKK-hoz? Én is akarok fizetésért ENNI!

Mi ennyivel lerendezettnek tekintettük a bosszantó esetet és végre valahára felkerültünk a mozgólépcsőre. Legnagyobb meglepetésünkre félúton bekapcsolt rajta a vészfék és a pár perce fülünkbe vernyákoló női hang közölte, hogy személyi sérülés történt. CSAK mi voltunk a lépcsőn, tökéletesen egészséges állapotban. El is indult egy pillanat múlva. Sérülés nem történt, de igazolhatom, ha van még kedvem visszamenni a forgalmi irodáig, bizonyosan történik.

Azt hiszen frappánsabb lezárás nem szükséges: BKV, önnek jár. (A pofája)

12 Tovább

Jegy helyett intim masszázst adott a biztonsági őrnek az utas

Olvasónk, Erika felháborítónak tartja, hogy míg Ő becsülettel megveszi minden hónapban a bérletét, és kígyóznak a sorok a pénztárak előtt, addig másokat utazásra jogosító okmányok nélkül leengednek a metróba:

Tisztelt BKV-figyelő!

Türelmes ember vagyok, ahogy a kollégáim mondják "fát lehetne hasogatni a hátamon", a tegnapi nap azonban nálam is kiverte a biztosítékot. Pedig nem keltem fel bal lábbal...

Tegnap (augusztus 8.) délelőtt olyan 10 óra körül vásárolni voltam a Lehel téri piacon, majd a vásárlást követően metróval mentem haza. A metró megállónál természetesen biztonsági őrök álltak, így elővettem a havi bérletemet. Előttem 3 kisebbségi, 20-25 év körüli fiatal ment: egy dekoratív lány és két fiú. A dekoratív lány végigsimította az őr öv alatti "érzékeny" területét, majd egymásra mosolyogtak és a fiatalok lementek a lépcsőn.

Azonnal kitört belőlem a kérdés: "Nekik nem kell jegyet venni?" Erre a biztonsági őr: "Úgysem fog venni!" válasszal méltatott. "Ha én sem veszek jegyet vagy bérletet, akkor engem is leenged?" kérdésemet követően már nem vártam meg a választ, hanem mérgesen én is lementem a lépcsőn. Mondanom sem kell, hogy a BKV pénztár és a jegykiadó automata előtt kígyózó sor állt, valószínűleg többségük azért, hogy jegyet vagy bérletet vehessen...

Üdvözlettel: Erika

14 Tovább

Érvényes-e az átpúposodott BKK-jegy?

Olvasónk a 14-es villamoson szeretett volna a jegyet érvényesíteni, de állítása szerint nem működött megfelelően a jegykezelő. A szelvényen nem voltak lyukak, csak kipúposodtak a "konfettik". Az utas ezt úgy értelmezte, hogy a jegy nem lett érvényesítve, ezért a metrónál újra kezelte, és megbüntették.

Véleményem szerint a büntetés jogos, mert onnantól, hogy a jegyen látható a "minta", az érvényesített jegynek számít, tehát nem szabadott volna újra érvényesíteni. Nektek mi erről a véleményetek?

Tisztelt Gál Mihály!

Segítségkéréssel fordulok hozzád és a blogod olvasóihoz, ugyanis egy számomra elképesztő helyzet kerekedett a BKK munkatársainak figyelmetlenségéből.

Utaztam a 14-es villamoson, ahol a jegytömbben található jegyet próbáltam volna kilyukasztani, de semennyire sem sikerült (kicsit kipúposodtak a "konfettik", de nem szakadt ki a jegy). Gondoltam ez nem kezelt jegy (hisz nem szakadt), így a lehel téri metróállomáson kilyukasztottam azt, majd az ott álló ellenőrnek átnyújtottam, aki leengedett vele. A Klinikák metróállomáson szálltam le, de ott a mozgólépcsőnél újra ellenőrzésre került sor, ahol "megfogtak" kétszer kezelt jegy miatt. Próbáltam elmagyarázni az esetemet, hogy leengedtek már ezzel, stb. Nagyjából tájékoztattak az ellenőrök (mint utólag kiderült, félretájékoztattak...), úgyhogy gondoltam rendben, büntessenek meg (eddig mindig bérletem volt egyébként, de mostanság nem engedhetek meg magamnak ilyen luxus-cikkeket).

A pótdíjbefizető irodában ment a huzavona, ki kit tájékoztatott félre, alpári kiabálások, fenyegetőzés, sírás, hisztizés..gondolom egy átlagos munkanap. Én is kaptam egy vérlázító viselkedésű hölgyet, úgyhogy elhatároztam én ugyan nem fizetek egy vasat sem a BKK-ellenőrök nem megfelelő munkavégzése miatt, úgyhogy tettem egy bejegyzést a vásárlói könyvbe 2012.05.22-én, amire több mint 1 hónap múlva jött válasz, hogy elkezdik kivizsgálni az esetet.

Ma, 2012.08.01-én kaptam meg a panaszom elbírálását és itt jön a további vérlázítás, amivel kapcsolatban tanácsot kérnék: A levélbe nyomtatott keltezési idő: 2012.07.13. A befizetendő  összeg 32500 Ft, amit: 2012.07.27-ig kellene rendeznem az ajánlott levélen található postai pecséten a dátum 2012.07.31.

Semmilyen módon nem vagyok hajlandó fizetni ekkora összeget más rossz munkavégzése miatt, főleg nem így, hogy a befizetési határidő után adták fel a levelet. Milyen módon, milyen szervnél tehetek további panaszt, odázhatom el a fizetést, kérhetem tárgytalanná tételét valami módon ugyanis ez teljességgel elfogadhatatlan munkavégzés.

Segítségedet, a blog olvasóinak segítségét előre is köszönöm.

31 Tovább

A hármas metró vonalán is Alstom-kocsik futnának

Tarlós István szerint a francia Alstom cég a késedelmes szállítás miatt további metrószerelvényeket adna Budapestnek. A kocsik a 3-as vonalon futhatnának, -írja MTI-s forrásra hivatkozva az Origo.

Tarlós István főpolgármester az InfoRádió Aréna című műsorában szerda este a 2-es metró vonalára megrendelt szerelvények kapcsán azt mondta: az előző vezetés által kötött rossz szerződésből adódóan van egy súlyos, négyéves késedelem és egy választott bírósági vita. Utóbbinál a főváros jól áll, de az eljárást a felek kölcsönösen felfüggesztették, és az Alstom hajlandó arra, hogy a főváros követelései fejében további szerelvényeket szállítson - tette hozzá.

Tarlós szerint a további szerelvényekre a 2-es és a majdani 4-es metró vonalán nincs szükség, ellenben jól hasznosulnának a "már-már veszélyes 3-as vonalon". A kompenzáció valószínűleg hét szerelvényt, azaz 42 kocsit jelentene.

Ehhez arra is szükség van, hogy a 2-es vonal járműcseréjének az Európai Beruházási Bank (EIB) általi finanszírozását megszüntessék, a projekt átkerüljön a Közlekedési Operatív Programba, s így a kompenzációból és a felszabaduló hitelből le lehetne cserélni a 3-as vonalon futó 40 éves szerelvényeket is - mondta a főpolgármester.

(Origo - MTI)

1 Tovább

Mi égett a Deák Ferenc téren?

Több ellentmondásos információ is megjelent a tegnap esti Deák téri metrótűzzel kapcsolatban. A BKV szerint csak egy újságpapír égett és füstölt, BKV-s dolgozók viszont állítják, komoly műszaki hiba miatt kellett kiüríteni a metróállomást 22 óra után.

"Tűz volt a 3-as metróvonal Deák Ferenc téri állomásánál kedd éjjel, személyi sérülés nem történt - közölte a BKV szerdán az MTI-vel. A tájékoztatásuk szerint feltehetően a huzat által behordott újságpapírok gyulladtak meg este háromnegyed 11 körül, szerelvény nem volt az állomáson, pótlóbuszok szállították az utasokat. A BKK fődiszpécsere az esetről annyit mondott, hogy műszaki hiba miatt rövid ideig nem közlekedtek a 3-as metró szerelvényei a Deák tér és a Lehel tér között.

Az MTI azonban más BKV-s forrásból úgy értesült, hogy az egyik szerelvény egyik kereke műszaki hiba miatt megszorult, a mozgó szerelvény álló kerekétől szikrák keletkeztek, ami begyújtotta a programsínt, amely automata üzemmódban a metrót vezérli."

A metróért egyesület az esettel kapcsolatban ma megjegyezte: "A forgalom tűzoltást követő beindulásakor egy metrószerelvény mozgásképtelenné vált, egy tengelye beékelődött, nem forgott. A vonat meghibásodása olyan mértékű, hogy azt üzemkezdetre sem sikerült kijavítani, így a hibás szerelvény az Újpest-központ állomás egyik kihúzóvágányán lett félreállítva."

Az egyesület hozzátette: "Abban az esetben, ha a két esemény, tehát a tűzeset és a mozgásképtelenség ugyanazon szerelvénynél, egyidejűleg következett volna be, felmérhetetlen következményekről beszélhetnénk."

Most akkor mi az igazság?

2 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek