Olvasónk éjszakai buszon szeretett volna jegyet venni, mivel a Ferenciek terén lévő jegyautomata -ahogy azt megszokhattuk- nem üzemelt. A biztonság esetére nyugtát is szeretett volna kérni a jegyről (ki tudja, lehet hamis), de helyette minősíthetetlen hangnemet és ordibálást kapott:
Kedves BKV-figyelő!
Nem tudom írt-e már valaki hasonló dolog miatt, de engem nagyon felidegesített:
Éjszakai járaton (973-as) akartam utazni 2009. 09. 12-én 02: 20-kor. Mikor felszálltam, mondtam az ellenőrnek, hogy szeretnék a helyszínen venni jegyet, mivel az automata a Ferenciek terén lévő megállóban nem működött. Még a vétel lőtt jeleztem, hogy szeretnék nyugtát kapni a vásárlásról. Ezt az ellenőr megtagadta és két opciót vetett fel: vagy bemegyek az Akácfa utcai irodába hétfőn, és ott utólag kiállítanak áfás számlát vagy várok 2 órát az Astoriánál míg megjön a "főnök" és majd ő intézkedik. Szerintem ez nonszensz. Utánanéztem az áfatörvénynek. Idézem:
Utolsó kommentek