Kicsit több, mint hete írtunk arról, hogy a BKV ismételten trehányul kivitelezte a villamospótlást. A 2-es villamos nem várta meg az átszállókat, a villamospótló busz megérkezésekor indult is, így az összes átszállni szándékozó utas a megállóban maradt. Most, egy hét elteltével ismét visszamentünk és megpróbáltunk átszállni a villamosra, most azonban 20 utas véleményét is kikértük.
Az elmúlt két napban hat alkalommal utaztam a 2-es villamospótlóval és a 2-es villamossal, és az eddigiektől teljesen eltérő tapasztalatokat szereztem. Az előző héten hat átszállásból mindössze egyszer várta be a villamosvezető hölgy az utasokat, most azonban hat próbát hat sikeres átszállás kísért, azaz egyértelműen javult a statisztika. 20 megkérdezett utasból 14 rendszeresen használja a villamos és a pótlóbuszt is. 14 utasból 12 egyértelműen kijelentette, hogy az elmúlt időben sűrűbben megvárja őket a villamos, nem megy el az orruk előtt. (20 emberből 9 ismeri, vagy hallott már a BKV-figyelőről:)
Külön köszönet annak a villamosvezető hölgynek, aki június 25-én, hétfőn este 18.42-kor a Havas utca megállóban megállt, majd visszanyitotta a villamos ajtajait, amikor meglátta a villamosa mögött éppen beálló villamospótló buszt. Villamosa száma: 14-34. Hatalmas puszit küldünk neki!
Ismét egy kisebb sikert tudhatunk magunkénak, reméljük, hogy az utazóközönségnek valamelyest segíthettünk.
2008. június 27. 12:12
A 2-es villamos bevárja az átszállókat
2008. március 03. 13:12
Szervezettség
Tisztelt BKV!
Utazásaim során háromszor utaztam szóló buszon a 23-as vonalán. Az első két alkalom szervezetlen volt. Utaslemaradások, késések voltak, a buszvezetőnek az utasok mondták meg, melyik megállóba kell megállni, mert még ennyire se volt informálva.
A legutolsó „szólós” utazásom most vasárnap (III.02) volt, és igen pozitívan csalódtam. Sem utaslemaradás, sem késés, sem felesleges megállások. Külön köszönet a Délpesti garázsnak, és a 15-46-os számú autóbuszvezető hölgynek, aki 10:15-kor indult a Pesterzsébeti végállomásról. Hölgy létére határozottan, pontosan és megfelelő sebességgel vezetett. Ezen a vonalon még sosem találkoztam vele, szerencsések az utasai.
Kérem a járművezetőt –utasbejelentés alapján- munkáltatói dicséretben részesítsék. Kérem, az eljárás végeztével e-mailben keressenek meg!
Üdvözlettel: X Y
2007. október 24. 18:03
Megfelelően tájékoztatott a BKV
Az elmúlt hónapokban számos BKV járat útvonala módosult, átszervezés vagy felújítási munkák miatt. Rengeteg utaspanaszt kaptunk azzal kapcsolatban, hogy a BKV a járatmódosításkor hiányosan tájékoztatta az utasokat, nem voltak tájékoztatva arról, honnan indul a pótlóbusz, és az átszállási helyek is hiányosak voltak.
Október 24-től pályafelújítási munkák miatt egyes BKV villamosok módosított rendben közlekednek, kíváncsiságból a Moszkva térre mentem 18-as villamossal megnézni, a BKV most hogy tájékoztatja az utasokat, és meglepődtem. Egyből megtaláltam a pótlóbuszt, tájékoztatásból most 5-ös!
Október 24-től pályafelújítási munkák miatt egyes BKV villamosok módosított rendben közlekednek, kíváncsiságból a Moszkva térre mentem 18-as villamossal megnézni, a BKV most hogy tájékoztatja az utasokat, és meglepődtem. Egyből megtaláltam a pótlóbuszt, tájékoztatásból most 5-ös!
2007. június 27. 15:47
Vizsgázott a villamospótló (2V)
Kaptunk pár e-mailt a napokban a 2-es villamos pótlásról. Valakinek tetszett, valakinek nem. Elmentünk ma, és leteszteltük Mi is. Sőt, még sétáltunk is! Olvass tovább
2007. június 15. 15:52
Teszteltük a metrópótlót! (Örs v. tere – Blaha L. tér)
Munkatársunk június 15-én délelött letesztelte a metrópótló buszokat mind két irányba.
Panasz nem érkezett, a délelötti forgalom ellenére a menetidő is csak 16 perc volt. Összefoglaló
Utolsó kommentek