Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Panaszkönyvet kért, fenyegetést kapott

Olvasónk az Örs vezér terén egy viszonteladótól elkérte a vásárlók könyvét, de ezt a közelben álló biztonsági őr nem nézte jó szemmel, elkezdte lökdösni. Panaszt tett a két alvállalkozónál és a BKV-nál, de bocsánatkérő levél helyett fenyegető levelet kapott, ugyanis a cég vezetője szerint csak a cégüket akarja lejáratni:

Kedves BKV-figyelő!

Ismertetek egy esetet, ami az Örs Vezér téri metróállomás jobboldali bejáratánál lévő, az ITON Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. által üzemeltetett viszonteladói pultnál történt 2009. 06. 26-án délelőtt 11 óra körül. Kérem, tegyék közzé a BKV-Figyelő blogján.

Egy korábbi, a Vásárlók könyvébe beírt bejegyzésem másolati példányát nem kaptam meg, ezért amikor legközelebb arra jártam, azt követően, hogy vásároltam magamnak jegyet, kértem a bejegyzésem másolati példányát. Erre egy biztonsági őr odajött és lökdösni kezdett engem, és egy idő után sikeresen el is taszigált a pulttól. Az ITON Kft. alkalmazottja ekkor levette a vásárlók könyvét a kocsiról, eltette, és a továbbiakban azt állította, hogy odaadta nekem a bejegyzésem másolati példányát. (Az esetet megírtam a BKV honlapján az "Utasészrevétel" címére.) Nem voltam egyedül, így van tanúm, aki mindent látott és hallott.

65 Tovább

Drágábban juthat a BKV az új metrókocsikhoz

Hat-hétmilliárd forinttal is többet fizethet a főváros a 2-es és a 4-es metró 37 új metrókocsijáért, mint a szerződésbe foglalt 65 milliárd forint - írja a Népszabadság. Az új szerelvények nem készültek el időre, a BKV és a francia gyártó most egyeztet az egymással szemben fennálló követeléseikről.

2006-ban rendelt a főváros, illetve a BKV a francia Alstomtől 37 új metrókocsit 65 milliárd forintért. Ezekkel cserélnék le a több mint harmincéves orosz metrókocsikat a kettes metró vonalán, 15 szerelvényt pedig az épülő négyes vonalra szántak. Előbbieknek május végéig el kellett volna készülniük, míg a 4-es metróra szánt kocsikat július végéig le kellett volna szállítani.

36 Tovább

Megszűnő járatok, több várakozás, több átszállás

Olvasónk nem érti, hogy a BKV milyen logika alapján szünteti meg és ritkítja járatait. Az idei paraméterkönyv bevezetésekor is olyan buszjáratot szüntettek meg, ami kihasznált volt, és amit az utasok szerettek. Mióta nincs 256-os busz, sok utas csak három átszállással éri el az orvosi rendelőt is:

Kedves BKV-figyelő!

Vajon milyen utasszámmérés alapján találják ki az újabb és újabb paraméternek nevezett járatmegszüntetéseket és ritkításokat? Pl. az 256-os busz egy gyors, népszerű járat volt. jól kiegészítette a lassú, a lámpák és sűrű megállók miatt felgyorsulni se tudó villamost. Megszüntették. Most, aki a Nyéki útról el akar jutni a körzeti kapás u.-i rendelőbe, háromszor szállhat át.

79 Tovább

Pótlóbusz, vagy inkább semmi – avagy visszafejlődik az utastájékoztatás

Néhány hete örömmel írtam arról, hogy a BKV-nál elindult valami, többek között az utastájékoztatás is fejlődött. Aztán kipattant a botrány, először Kocsis MVM ügyei miatt, majd jött Szalainé akit a többiek követtek. Cégen belül elkezdődött a kisemberek cseszegetése, elküldték a szóvivőket, átalakítják az egész utaskapcsolati osztályt. Mindeközben az utasokról, az utasok tájékoztatásáról elfeledkeztek:

Tisztelt BKV figyelő!

2009.09.05-én Budapesten számos forgalmi korlátozás volt érvényben. Délután a 4-6-os villamos vonalán szerettem volna eljutni a Nyugatiig. A Blaha Lujza téren bemondták a villamoson, hogy innen villamospótló busz közlekedik tovább. Ennek megfelelően átmentem a megállóba, ahol rajtam kívül még 30-40 ember várta a buszt.

44 Tovább

A BKV milliárdos tanulmánylistája

Aba Botond, Antal Attila és Kocsis István vezérigazgató idején összességében százával dolgoztak ki tanulmányokat, végeztek vizsgálatokat közpénzből a BKV-nál. A Magyar Nemzethez eljutott legfrissebb összesítés szerint a ma már csőd szélén álló közlekedési társaságnál nem sajnálták az összességében milliárdnyi közpénzt az újságokban róluk megjelent negatív hírek összegyűjtésére, a tavaly megbukott járatritkítási terv népszerűsítésére, különféle vagyonvédelmi vizsgálatokra, akárcsak a már ismertté vált tanácsadói szerződésekre.

A fővárosban az utóbbi idők legnagyobb politikai botrányában a várost vezető MSZP-SZDSZ-es koalíció vitái után ugyan rendteremtést ígér, a következő választások esélyese, a Fidesz szerint csak a nyomozó hatóságok deríthetik ki, mi történt a BKV-nál az elmúlt években.

67 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek