Olvasónk nem érti, hogy a BKV milyen logika alapján szünteti meg és ritkítja járatait. Az idei paraméterkönyv bevezetésekor is olyan buszjáratot szüntettek meg, ami kihasznált volt, és amit az utasok szerettek. Mióta nincs 256-os busz, sok utas csak három átszállással éri el az orvosi rendelőt is:

Kedves BKV-figyelő!

Vajon milyen utasszámmérés alapján találják ki az újabb és újabb paraméternek nevezett járatmegszüntetéseket és ritkításokat? Pl. az 256-os busz egy gyors, népszerű járat volt. jól kiegészítette a lassú, a lámpák és sűrű megállók miatt felgyorsulni se tudó villamost.  Megszüntették. Most, aki a Nyéki útról el akar jutni a körzeti kapás u.-i rendelőbe, háromszor szállhat át.

Ellenben a 129-es pont ott jár, ahol már van villamos is (Kelemen L. és a Csab utca között.) Kevés is rajta az utas. A 91-es buszon alig van utas a Gábor áron u- és a Moszkva tér között, mégis elfoglalja egy azelőtt zsúfolt járat helyét. Az alvállalkozóknak csak a km. számít?

Miért pont most hosszabbították meg a 29-est az Árpád híd felé, amikor úgy is a fél város arra kerüli ki a Margit hidat? A 29-es buszt viszonylag sokan élveznék, ha  sűrűbben járna és nem állna 20 percet a Pusztaszeri útnál a dugó miatt. Ma különben ritkították is az amúgy csúcsidőben 12 (!) percenként járó járatot. A dugóra való hivatkozással egyszerűen 16-17 percenként indították a buszokat. Furcsa BKV logika. Ha dugó van és lassan haladnak a buszok, vegyünk ki még egy járatot.

9400 Ft-os bérletért pocsék, arrogáns szolgáltatást kapok!