Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Meddig hagyják szétrohadni a ZIU trolikat?

A címben feltett kérdésre olvasónk keresi a választ. Tisztába van vele, hogy megérkeztek már a BKV-hoz az újhasznált MAN trolik, de addig, amíg azokat a közlekedési társaság nem állítja forgalomba, addig a meglévő állománnyal kellene foglalkozni, és azokat kellene biztonságossá tenni, hátha a későbbiekben is szükség lesz rájuk. A ZIU-k karbantartása azért is fontos, mert hiába jöttek meg a MAN-ok, forgalomba állítani egyelőre nem lehet őket, mert a járművek üzembehelyezéséről szóló jogszabály módosításakor egyszerűen elfeledkeztek arról, hogy létezik olyan jármű, hogy trolibusz.

23 Tovább

Pucér, zavarodott férfi szaladgált a 4-es villamoson

Meztelen férfi riogatta az utasokat a budapesti Nagykörúton közlekedő 4-es villamoson - számolt be a Hír24 egyik olvasója. Az eset még hétfő délután történt, a Corvin negyed és a Boráros tér megállók között.

A Hír24 beszámolója szerint a férfi, miután felszállt a járműre, egy ideig mereven bámulta a padlót, majd az utasok döbbent tekintetétől kísérve hirtelen megszabadult a ruháitól és pucéran kezdett szaladgálni a járművön. Ezt követően a földre vetette magát, egy darabig egy helyben feküdt, utána felállt, felöltözött és tovább nézte a padlót.

20 Tovább

Vehetnénk korszerű buszokat EU-s pénzből, de nem akarunk

Más országban igen, de nálunk nem lehet autóbuszt vásárolni uniós forrásból, mert mi magunk így döntöttünk. Politikusok, a közlekedésért felelő miniszterek és sajnos a szakma képviselői is többször hangoztatták, hogy az Európai Unió nem ad támogatást autóbuszokra, csak a kötöttpályás közlekedést támogatja. Ezt sajnos az újságírók is rendre átveszik. Nemrég pedig épp Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója nyilatkozott hasonlót, -olvasható az Indóházon.

Mint ahogy a lap írja, valamilyen furcsa okból kifolyólag hazánkban nem igényelhető buszbeszerzésre támogatás. Sem a közlekedési operatív programban, sem a regionális operatív programban (ROP) nem nyílik lehetőség autóbuszok beszerzésére. Azon kérdésükre, hogy miért nincs benne ezekben a programokban az autóbusz-beszerzés, a BKK azt a választ adta, hogy a Közop városi és elővárosi közlekedést támogató ötödik prioritása nem tesz lehetővé autóbusz-vásárlást, csak az elektromos közlekedés fejlesztését, annak viszont bármely válfaját: villamost, trolibuszt, metrót és elővárosi vasutat. A Közopot egy európai bizottsági határozat hagyta jóvá 2007-ben, amelyet egy hosszú alkufolyamat előzött meg.

15 Tovább

Akadálymentesítettnek hazudják a Földalatti egyes állomásait

A BKV-figyelő évekkel ezelőtt már foglalkozott a Földalatti állomásain található működésképtelen liftekkel. Most azért vesszük elő ismételten a témát, mert több olvasónk is megjegyezte, hogy a metrókocsikban kihelyezett tájékoztató matricák szerint a MillFav egyes állomásai akadálymentesek, holott, ahogy olvasónk, József leveléből is kiderül, egyik sem az. Mi csak azt nem értjük, hogy kiket akarnak becsapni ezzel…

37 Tovább

Vita miatt áll a mozgólépcső Kőbánya-Kispesten

Nem jár a mozgólépcső a Kőbánya-Kispest metró- és vasútállomáson. Az utasok azért kénytelenek nehéz csomagokkal lépcsőzni, mert a BKV és a MÁV összeveszett azon, hogy kié a masina - értesült a Blikk.

Úgy tudjuk, a BKV azt szeretné, hogy a MÁV tartsa karban, hiszen mégis a vasút utasai használják, a MÁV-nak viszont esze ágában sincs átvenni ezt a feladatot, hiszen ez eddig is a BKV dolga volt.

23 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek