Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A vasárnaptól érvényes fontosabb menetrendi változások

Vasárnap lép életbe a fővárosi közösségi közlekedést meghatározó, a járatok forgalmi jellemzőit tartalmazó új paraméterkönyv, melyet idén először a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) készített elő a BKV-val közösen, közölte a BKK. A legfontosabb változás, hogy a 6-os villamosok a Nagykörúton éjjel-nappal közlekednek, felváltva a zsúfolt éjszakai buszjáratot. A legfontosabb változásokat az Index így foglalta össze:

- Szombat este már nem indul útjára a 906-os éjszakai busz, helyette egész éjjel közlekedik a 6-os villamos, és ez mostantól minden éjjel így történik. A 6-os villamosok tehát mindennap, 24 órán át közlekednek. A 6-os villamos az éjjeli órákban tizenöt percenként közlekedik. A Combino-villamosokra - az éjszakai buszokon megszokottak szerint - biztonsági őröket vezényel a BKV.

- A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret kiszolgáló 200E autóbusz üzemidejét meghosszabbítják annak érdekében, hogy a késő esti és éjjeli órákban érkező utolsó repülőgépekről is legyen tömegközlekedési kapcsolat Budapest központja felé. A 200E autóbuszok ezért meghosszabbított üzemidőben éjjel 1:16-ig indulnak a reptérről májustól, a metró üzemzárása után Kispesten csatlakozva a belváros felé közlekedő éjszakai buszokhoz.

17 Tovább

Nem segítenek az emberek a bajba jutott utastársaikon

Olvasónk, Dóra a 204-es buszon utazott április 27-én délelőtt, ahol három igénytelen, büdös ember zaklatni kezdte. Az utas hiába kért segítséget, az utastársa akinek odaszólt, inkább leszállt, a buszvezető pedig csak a vállát vonogatta, hogy ő nem tehet semmit. Végülis egy idősebb úr sietett a segítségére:

Kedves BKV-figyelő!

Amiről most írok, az ma, 11.45-kor, Rákospalotáról induló 204-es buszon történt. Zenét hallgattam, és rejtvényt fejtettem, amikor a Váci út környékén egy különös szagra lettem figyelmes. Eleinte azt hittem, az egyik idősebb hölgy visz pálpusztait a szatyrában, aztán a szag forrásaként beazonosítottam a mögöttem (a középső ajtónál álló) három embert. Gondoltam, kibírom, újra a rejtvény-zene kombinációra koncentrálva, de hirtelen, valami megfogta a nyakamat hátulról. Nem tudtam, mi történik, ezért egy frappáns "mi a f.sz?" felkiáltással hátrafordultam.

29 Tovább

Még mindig nehézséget jelent az üzemidő alatti takarítás

A hányások eltakarítása és az üzemidőben történő takarítás régóta megoldatlan probléma a BKV-nál. Ha kifolyik valami a padlóra, vagy ha menet közben valaki kidobja a taccsot, akkor a kosz rendszerint üzemzárásig a jármű belsejében marad, jobb esetben fellocsolják valamivel, vagy szórnak rá egy kis forgácsot. Vajon miért van az, hogy más európai nagyvárosokban ezt a problémát is meg tudják oldani? Miért olyan nehéz minden végállomásra egy vödröt és egy doboz hipót kihelyezni? Várom az érveket és az ellenérveket.

Kedves BKV-figyelő!

Egy rövid történetet szeretnék megosztani veletek és az olvasókkal:

2011. április 15-én 10:50-kor a 97E busz megérkezik az Örs Vezér térre. Utazik rajta egy anya a 3-4 év körüli kisfiával. Még megállás előtt a kisfiú rosszul lesz, kidobja a taccsot. A mama gyorsan felkapja, leugrik vele a buszról a közeli bokrokhoz, de így is szép kis tócsa keletkezik. A mama a sofőrnek nem szól.

48 Tovább

Kiszakadt a padlóból az Ikarus ülése

A fent látható képet olvasónk, Konrád készítette vasárnap este a 95-ös buszon. Mint írja, a a busz éppen Kőbánya Alsó Vasútállomásnál haladt, amikor kiszakadt a középső ajtónál lévő négyes ülésből kettő. Szerencsére személyi sérülés nem történt. A busz nem közlekedhetett tovább így beküldték a cinkotai garázsba busz cserére.

Valószínűleg ezt a hibát is a járművek magas életkorával magyarázná a BKV, és behazudnák az utasoknak, hogy ezt nem láthatták előre, a nyolc darab csavar egyszerre fáradt és törött el. Figyeljetek a koszos ülésekre, vigyázzatok, nehogy kitörjön alattatok, és figyeljetek arra is, hogy ha kigyullad a busz, könnyen ki tudjatok menekülni. Nem mindegy, hogy hová ültök...

42 Tovább

Nem fizet a BKV a cserbenhagyott utasnak

Olvasónk, Viki még márciusban szenvedett baleset a 33-as busz Lépcsős utca megállójában. Az utas leszállás közben rosszul lépett, emiatt szalagszakadással korházba került, ahonnan gipsszel a lábán távozott. Az eset érdekessége, hogy a buszvezető valószínűleg az ajtózárás közben nem látta az esetet, emiatt segítségnyújtás nélkül elhagyta a megállót. Olvasónk kártérítését fordult a BKV-hoz, de jegyzőkönyv hiányában nem tudja bizonyítani az esetet:

Kedves BKV-figyelő!

Az eset március 18-án, péntek este történt, amikor a 17:59-kor Október Huszonharmadika utcától induló 33E autóbuszról a Lépcsős utcánál leszállás közben (kb. fél 7-kor) félreléptem, a bokám félre ment. A mögöttem leszálló emberek felsegítettek, de nem maradt ott senki. A buszsofőr sem szállt le, elhajtott, így helyszíni jegyzőkönyv nem készült.

73 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek