Sajnos a BKV-figyelőhöz is befutnak néha olyan utaspanaszok, melyeket sem az olvasók, sem én nem érzek jogosnak. Vannak a BKV-nál hibák, hiányosságok nagy számban, véleményem szerint nem kell azokat feleslegesen csinálni. Olvasónk egy megállóban álló, indulni készülő busz után futott, és a záródó ajtók közé ugrott, majd meglepődve tapasztalta, hogy az ajtók között maradt. Ez még semmi, panaszt tett a buszvezető ellen, aki az utas hülyesége miatt prémiummegvonásra számíthat:
Tisztelt BKV Zrt!
Sajnálatos dolgot tapasztaltam. Ma miután a szakképzésről tartottam haza felé, igénybe szerettem volna venni az Önök szolgáltatását. Ma 17:52-kor a gyáli Rákóczi Ferenc utcai megállóban megállt a busz, mivel nem voltam a megállóban, ezért egy kicsit futottam. Mikor a busz ajtajához értem, akkor vettem észre, hogy a busz sofőr éppen akkor csukta be az ajtót. Már a lépcsőn voltam, amikor rám csukta az ajtót, mivel nem ugyanabban az időpontban csukódtak be az ajtók (1-2 másodperces eltérés) ezért felugortam a lépcsőre, de akkor már éreztem a nyomást.
Utolsó kommentek