Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Utasverő ellenőrök

Tisztlet cim,

Kb. 2 hettel ezelott ( 2007.07.12 ) ezelott volt egy erdekes tortenet a homaron, amit nagyobb publicitast kapott mas mediaban is. ( Turista es utasvero ellenorok ) En mas ugyben leveleztem a BKV ugyfelszolgalataval ( bejarati ellenorzes, biztonsagi orok "ellenorkent" valo fellepese ) azonban mikor az utolso levelemben megemlitettem a Deak teren megutott utas esetet a kovetkezo valaszt kaptam toluk.

Gondoltam megosztom Onokkel, a BKV ellentamadasba ment at,szerintuk meg sem tortent a veres....

Tisztelettel, Vegh Imre

Tisztelt Végh Imre!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

A bejárati ellenőrzéssel kapcsolatban, korábbi levelünkben leírtakat továbbra is fenntartjuk. A metróállomásokon történő utastájékoztatásra nincs szükség az éppen ott folyó bejárati jegyellenőrzésről. Azt ugyanis az utasok saját maguk is még időben láthatják és tudják hozzá előkészíteni a bérletüket felmutatásra illetve kezelni a jegyüket. Az utastorlódást nem a beszédszintetizátor, vagy a mikrofon használata, ill. a használatának mellőzése befolyásolja, hanem az utasok közlekedési kultúrája és az elhelyezkedésük a bejáratnál.

18 Tovább

1-es villamossal a MÉH-be


T. bkv figyelő !

A mellékletben küldött képet tavasszal fényképeztem az 1-es villamoson. Hogy egyes emberek mi mindent szállítanak a járműveken.

Üdv. Miki
22 Tovább

Ellenőr és utas

Hali!

Egy bkv ellenőrös történetet szeretnék megosztani veletek. Ma a 2-es metró pótlón, volt két civil ruhás ellenőr. Teljesen korrektek voltak, köszöntek, szépen kérték a jegyeket-bérleteket. Ült előttem egy átlagos emberke, amikor kérte tőle az ellenőr rendesen, udvariasan a jegyet-bérletet, az emberke átnyújtott neki egy kezeletlen jegyet. Az ellenőr elmondta neki, hogy ezt felszállás után kezelni kell. Majd ezután kért egy személyit az emberkétől. Na, ő erre rögtön felkapta a vizet, hogy hát miért akarja megbüntetni mikor, van jegye...

Az ellenőr (továbbra is udvariasan) elmondta neki, hogy miért is akarja megbüntetni. Erre jött a szokásos válasz, 'nincs nálam semmilyen okirat'. Ekkor mondta az ellenőr, hogy akkor a következőnél szálljon le, és ezzel a lendülettel jelzett is. Az emberke felpattant, majd elkezdte melegebb éghajlatra küldeni az ellenőrt is, és a BKV-t is. Az ellenőrön látszott, hogy már ő is legszívesebben elküldené, de nem tette, hanem higgadtan előre ment a kollégájához. Ebből látszik, hogy nem csak az ellenőrök bunkók. Én már nem először tapasztalom, hogy a kedves bliccelőnek áll feljebb a dolog...

Üdv: neo
22 Tovább

Ilyenek vagyunk!?

Szeretnék megosztani veletek néhány képet, amit egy új Volvo buszon készítettem. A Képek elkeserítőek, az alig 2 éves buszok már most így néznek ki. Amíg az utasok egy része ezekre a buszokra sem képes vigyázni, teljesen felesleges új buszokat venni.

20 Tovább

A BKV közlekedésének átszervezése utas szemmel

Helló!

Nem tudom, hogy ilyen - mondhatni elvi, vagy inkább hangulati - kérdéssel érdemes-e Hozzátok fordulni, de megpróbálom.

A VEKE honlapján ( http://www.veke.hu/index.php?fc=cikk&par=357 ) van egy igen részletes ismertetés arról, hogy milyen változások várhatók a közlekedésben. Van benne egy olyan is, hogy a 4-es gyors busz megszűnik, a 4-est és a 105-öst pedig összevonják, és 105-ös viszonylatszámmal közlekedik majd a Gyöngyösi utca és az Apor V. (volt Lékay János) tér között. Azért így 105-ösként mert a BKV meg akarja szüntetni az azonos viszonylatszámokat.

Na emiatt kicsit elszomorodtam, mert a 4-es busz már - ha jól tudom - 1978 óta jár a jelenlegi útvonalán (illetve korábban hosszabb volt a járat), és az elmúlt 29 évben évben nem okozott problémát a fővárosiaknak, azaz senki nem keverte össze a 4-es villamossal (ami a nép száján egyébként sem 4-es, hanem 4-es - 6-os).

Értem a BKV szándékát, nem is oktalan gondolat, de ezt olyan helyeken kellene bevezetni, ahol ténylegesen zavaró lehet, nem ott, ahol nagyobb kavarodást okoz ez a "kiigazító" változás, mint amennyi hasznot. Ha következetes lenne a BKV, akkor a metró sem lenne 4-es, hanem mondjuk 12-es, de persze mondhatja erre a vállalat, hogy a metrót meg a buszt azért csak nem keverik össze, de erre meg mondom én, hogy a buszt és a villamost sem szokták. Gondoljatok bele, összességében mekkora felfordulást okoz ez majd a budapesti tömegközlekedésben, hiszen a 6-os busz, 6-os villamos, 78-as busz, 78-as troli is érinti egymás útvonalát, valamelyiknek tehát változnia kell majd, de melyiknek?

És megéri-e ennyire felborogatni a számozási rendet egy bizonytalan új szisztéma miatt, mikor van egy viszonylag bevált, megszokott régi? (Még ha a régiben ha nagyon erőltetik, tényleg lehet logikai bukfencet találni, de hát mi már csak így szoktuk és szerettük meg). Kicsit olyan ez, minthogy együtt nő fel az ember egy utcanévvel, akkor talán élete végéig az tolul a szájára, akárkire is változtatják meg a feje felett. A 4-es busz nekem 4-es marad örökre, és sajnálnám, ha eltűnne a BKV palettájáról (gondolom az óbudaiak a 6-osukat sajnálnák, és még sorolhatnám ki mit veszthetne el az új számozási szisztéma miatt). Egyébként annyira nem csak az én agylövésem, hogy a személyes ismeretségi körömből ketten is írtak már a BKV-nak ezügyben, épp a napokban derült ki, mikor szóbahoztam nekik. Hát még a többiek, a hallgatag többség, akiket ugyan zavar a dolog, de nem fáradnak a levélirogatással (bár csak bátorítani tudok mindenkit a levélírásra, akit ennek az új módinak a bevezetése zavar).

Ha esetleg közlöd a levelem - amit nem bánnék - kérlek hagyd le a nevem, és az e-mail címem, ennek nincs jelentősége, annak azonban, hogy felhívjuk a vállalat figyelmét egy alapvetően jó ötlet nem túl szerencsés megoldásának a veszélyére, annál inkább...

Kösz, hello Gábor
25 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek