Tisztelt BKV figyelő!
Azt írják, hogy új vezérigazgató van a BKV-nál és még nem történt semmi.Ez így nem teljesen jó, mert hiszen a vezér fizetését duplájára emelték. Ez azért „történés”, vagy nem? Én is mindig olyan munkahelyet szerettem volna találni, ahol dupla pénzt kapok, és nem kell érte csinálni semmit. Csak nekem valahogy nem jön össze.
Amíg a BKV azzal foglalkozik, hogy a járművezetők 40 fokos melegben is nyakkendőben és hosszú nadrágban vezessenek, addig érdemi döntéseket nemigen fognak hozni. Ja, és még kellene egy néhány ellenőr a placcokra, mert nincsenek elegen, hogy naponta többször szekáljanak a bérlet-mutogatással. Nekem ugyan éves bérletem van, de ezt naponta többször kell bizonyítanom, ahányszor átszállok valamerre. Tudom, hogy ez a BKV bevételét növeli, de ezért talán nyújtani is kellene valamit végre.
A napi 8 millió plusz bevételből nem jutna mindennap csak egy járműbe egy légkondi, addig amíg szépen lassan mindegyikbe be lenne szerelve. Vagy egyéb javításokra, fejlesztésekre fordítani. De a BKV állam az államban. Azt csinál amit akar. Vagyis nem akar semmit, csak a pénzt nyelni. Bocsánat, de nem lehet indulat nélkül ezekről a dolgokról írni.
Üdvözlettel: Éva néni
2007. július 24. 13:29
Állam az államban
2007. július 23. 22:54
A buszok néha szabad útvonalon közlekednek
T. BKV figyelő!
Ma - 2007. júl. 23 - a 42-es busz Szent István utcai megállójában álltam 15:25-kor, várván a Békásmegyer végállomásról (elvben) 15:20-kor induló buszt. Mérsékelt lelkesedéssel láttam, hogy a busz ahelyett, hogy befordulna a Szent István utcába, a Batthány utcán csörget el. Néhány kedves szó elrebegése után elindultam a HÉV-hez, mivel a következő ilyenkor csak negyed óra múlva jön.
Azzal, hogy a vezető szabadon választotta meg útvonalát nem csak én koppantam, bár azon megállóban egyedül álltam. Ez a busz ugyanis így mindenképpen kihagyja a következő megállót is, sőt a következő ötöt sem tudom hogyan éri el, mert ahol visszatérhetne a hivatalos útvonalára a Mátyás király útra, ott tilos a balra kanyarodás.
Üdv, Jánosbá
2007. július 23. 00:30
Combinós élmények
Tisztelt BKVFigyelő!
Tegnap utaztam a klímás combinóval (1.kép)és nekem az a véleményem, hogy ez lenne a legjobb megoldás. Nagyon sok vizet termel, néztem is, hogy a Moszkván honnan folyik ki a sok víz aztán megláttam, hogy klímás. Nálam senki nem nyitott ablakot és nagyon jó volt addig amíg ki nem léptem a hűtött kocsiszekrényből. Utána már csak a vezetőfülke klíma van (2.kép) de mit ne mondjak, semmit sem ér. Nem tudom ilyenkor legalább a vezetőnek jó-e, mert neki kell figyelni.
És még láttam egy hűtési módszert a végállomáson(3.kép), még jó hogy van mind két oldalon ajtó:D
üdv:cameraman
2007. július 23. 00:06
„Egyelőre még minden Volvo buszon működik a légkondi”
Helló Figyelő!
Az index írta: "A tömegközlekedési cég tájékoztatása szerint egyelőre még minden Volvo buszon működik a légkondi"
Ez ma (július 22 vasárnap) reggeli hír, nem tudom mikorra vonatkozik. Mindesetre tegnap a Ferenciek terénél 17:30kor felszálltam az Albertfalva felé menő 7es buszra és azon nem ment a légkondi (rendszámot felírtam). Pedig örültem, hogy Volvo busz jött, még a fagyiról is lemondtam... hüpp Persze lehet, hogy működött volna ha bekapcsolták volna - csak akkor kopik, ugye ;)
Üdv, HCS
2007. július 21. 10:45
Hülyeséget csinál a BKV!
Minden idők egyik legrosszabb döntését hozta meg a BKV. A közlekedési vállalat weboldalán lezárult a szavazás a Combino villamosok hűtéséről. A szavazáson a nagyobb nyitható ablak és a középső kocsi részben elhelyezett légkondicionáló nyert. A BKV tájékoztatása szerint augusztus 15-re készül el az első villamos amin bemutatják az utazóközönségnek az új hűtési eljárást. Felhívnánk a BKV zRt. figyelmét, hogy:
- A Combino villamosokban nem csak középen hanem elől és hátul is utaznak.
- Az utasok egy része akkor is kinyitja az ablakot, ha megy a klíma hiába a figyelmeztetés. Így csak a körutat fogják hűteni.
- A nagyobb nyitható ablakok és a klíma variáció elfogadhatatlan, elég hideg levegő fog kimenni az utcára az ajtók nyitogatásával.
- A szavazáson nem lehetett elfogadható megoldásokra szavazni, az összes megoldás csak FÉL megoldás.
- Az emberek többsége az egész villamosba légkondit szeretne, azonban ezt Önök senkitől nem kérdezték meg.
Amennyiben tényleg ezt a 2 megoldást ötvözik a villamoson utazók hőség érzete nem nagyon fog változni. Megkérnénk a BKV munkatársait, hogy gondolják át döntésüket és ne hozzanak ismét elhamarkodott döntést!
Reagálnánk még a BKV által kiadott közlemény egy részére is: „A speciális megoldás kifejlesztése nem okozott többletköltséget. A megvalósítás költsége pedig 1/3-a annak, amennyiért az eredeti szerződésben a gyártó cég vállalta volna a beszerelést, vagyis körülbelül 600-700 millió forint.”
Az utólagos beszerelés, bontás, átépítés többlet költséget eredményez ezzel mindenki tisztában van. Hogy ez a megoldás miért lesz olcsóbb? Elmondjuk! A Siemens a gyártáskor a villamos teljes utasterébe légkondit szerelt volna körülbelül 2 milliárd forintért. Mivel a BKV és az önkormányzat ismét az utasok kényelmén próbál spórolni, csak a középső kocsi részbe szereltet klímát ami így utólag olcsóbb megoldás. (természetesen rosszabb is) Akinek van ideje keresse meg a BKV-t és mondja el nekik a véleményét a hűtési eljárásról.
Ne hagyjuk szó nélkül!
Utolsó kommentek