Házkutatást tartott Szalainé Szilágyi Eleonóra lakásán és elő is állította a BKV volt humánpolitikai igazgatóját a rendőrség. A gyanú szerint Szalainé csalt, amikor 86 millió forint végkielégítés és nagyjából 10 millió forint egyébb jutattás felvétele után is havi átlag 2,5 millióért tovább dolgozott a BKV-nál.
Házkutatást tartott Szalainé Szilágyi Eleonóra lakásán és előállította a BKV volt humánpolitikai igazgatóját a rendőrség. Különösen nagy kárt okozó csalás gyanújával hallgatták ki.
Előállították Szalainé Szilágyi Eleonórát
Külön kérték, mégsem jött az alacsonypadlós busz
Olvasónk decemberben mozgássérült feleségével Ákos koncertre ment. Mivel a rendezvényen több mozgássérült is megjelent, a szervezők kérték a BKV-t, hogy közlekedtessen alacsonypadlós autóbuszt az érintett vonalon. A BKV nem foglalkozott a kéréssel, sőt! Még olyan vonalra sem küldtek alacsonypadlós járművet, ahol menetrend szerint közlekedett volna:
Tisztelt BKV Zrt!
2009 december 28-án mozgássérült feleségemmel úgy gondoltuk, hogy este elmegyünk szórakozni sorstársainkkal Ákos koncertre. A szervezők jelezték is a BKV Zrt felé, hogy a rendezvényen mozgássérültek kisebb része jelen lesz.
173 autóbusszal el is jutottunk a Keleti Pályaudvarig ahol átszálltunk volna a 178 alacsonypadlós autóbuszra ami megvolt hirdetve 19:07-kor ami Keleti pályaudvarnál volt 19:27-kor. De sajnálattal tapasztaltuk aznap, hogy nem igen vették figyelembe a rendezvény szervező igényeit, hisz a vonalon egy sem volt ami alacsonypadlós jármű.
Zónás bérletrendszer Budapesten?
Olvasónk szerint a BKV jelenlegi helyzetében egyedül a zónás rendszer megvalósítható. Lentebb, a levélben természetesen nem egy szakmai javaslat, csak egy ötlet olvasható. Arra kérünk titeket, ha van hasonló javaslatotok, észrevételetek, akkor a kommentek között írjátok le, vitassátok meg azokat.
Kedves BKV-figyelő!
Jó ideje olvasgatom a blogodat, és sokszor bosszankodok az itt olvasható -olykor már majdnem hihetetlen- történeteken, utasbeszámolókon. Én is nap mint nap használom a BKV-t -főleg télen-, nyári időszakban igyekszem a biciklit választani olcsó alternatívaként.
Sokan írtak mostanában az idő alapú jegyrendszerről, a beléptetőkapukról és az elektronikus jegy/bérletrendszerről. Minden alkalommal leírják, hogy mennyire hasznos és jó volna, és minden alkalommal oda jutunk, hogy vagy pénz, vagy akarat nincs annak megvalósításához.
Veszélyben a menetrend: nincs megállapodás a BKV és a szakszervezetek között
A hétfői egyeztetésen sem született megállapodás a BKV vezetősége és a szakszervezetek között a kollektív szerződésről. Ha nem sikerül megállapodni, januárban borulhat a menetrend.
Az érdekképviseletek és a BKV a múlt héten is tárgyaltak, de nem sikerült megállapodniuk. A VTDSZSZ (Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége) akkor újabb tárgyalási fordulót kért annak ellenére, hogy a BKV korábban azt közölte: ebben az évben már nincs lehetőség az új kollektív szerződésről (ksz) való megállapodásra.
Az ügyfélszolgálat az egyetlen, ami még működik a BKV-nál?
Olvasónk pár napja a 8-as busz Zólyomi úti megállójában várakozott. Fél órát várt -az egyébként 8 percenként járó- buszra, majd felhívta a BKV ügyfélszolgálatát, hogy megérdeklődje, merre jár a 8-as. Meglepetésére kapott tájékoztatást, majd megjelent két busz:
Kedves BKV-figyelő!
A cég körüli - egyébként felháborító - botránysorozat mellett hadd szolgáljak egy a BKV működésére összességében nem jellemző történettel. Pár napja 19 óra körül érkeztem a 8-as busz Zólyomi úti megállójába, ahol 19.30-ig semmi nem történt: egyetlen busz sem érkezett. Tárcsáztam a megállóban, a menetrenden feltüntetett telefonszámot, majd a diszpécser hölgynek ezt az egyszerű kérdést tettem fel: miért nem jár a 8-as? Először is elnézést kért, majd egy kis türelmet, utánanéz: visszahívást ígért.
Utolsó kommentek