Szervusz BKV -figyelő!
Március 21.-én, pénteken Dancs Gábor közlekedési tanácsnok nyílvános fórumot tart a járatritkításokról, és BKV 2008-as paraméterkönyvéről. Menjünk el minél többen, és szóljunk hozzá lehetőleg értelmesen, tegyük egyértelművé, hogy elutasítjuk a járatritkításokat! Bővebb információk a budapest.hu honlapon láthatóak itt: (link)
Felhívtam a megadott telefonszámot, és a vonal végén lévő hölgy elmondta, hogy a fórum k.b. 19.h-ig tart majd, így nem kell a 14h-ás kezdéstől megijedni! Tedd be légyszíves az infót a blogba!
Üdv.: Németh Zoltán
2008. március 19. 21:15
Újabb nyilvános fórum
2008. március 19. 13:59
A Balkánról jelentkezünk
A 14/114-es busz is abba a csoportba tartozik, melyet a BKV „szakember” gárdája, jól megreformálna. Mivel Ők sosem utaznak ezen a vonalon, és az Audiból a kocsiból nem látszanak az ajtón csüngő, egymáson taposó utasok, megmutatjuk nekik videón.
2008. március 14. 08:25
Hagyó Miklós elmenekült a civilek elől
Nem számított ekkora érdeklődésre, ezért a vita felénél elhagyta a BKV által szervezett, a tervezett járatritkításokról szóló társadalmi egyeztetés helyszínét a szocialista közlekedésügyi főpolgármester-helyettes. A BKV eközben nem tudta megvédeni a járatritkítás szükségességét, sőt bevallotta: zajjal, szennyezéssel és több balesettel, zsúfoltsággal jár az átalakítás. Ha a 4-es metró 500 milliárdba kerül, miért kell 6 milliárdért csökkenteni a hálózat teljesítményét?
Legalább 150-en voltak kíváncsiak a BKV 2008-as hálózat-átalakításáról tartott társadalmi vitán a budapesti műszaki egyetemen.
A kétórás fórumon nyilvánvalóvá vált: hiába bújnak a fővárosi politikusok a BKV háta mögé, a közlekedési cég nem tud válaszolni arra a mindenkit érdeklő kérdésre, miért van szükség a 10 százalékos járatritkításra.
A Greenpeace tisztább levegőt és több BKV-járatot szeretne
Ekkora érdeklődésre a vitát szervező BKV, illetve a járatritkítás atyának tekinthető Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes sem számított, utóbbi többször kifejtette, túlzottnak tartja a társadalmi vita nyilvánosságát, közlekedésszakmai egyeztetésre gondolt. Miután a vita helyszínéül választott szemináriumi terembe alig fért be kéttucat ember, és a többi érdeklődő kint maradt, sikerült szerezni egy egyetemi előadót, ahol végre elkezdődött a fórum.
A pulpituson a BKV vezérkara foglalt csak helyet. Antal Attila nemrégiben lemondott vezérigazgató hiánya ugyan nem keltett feltűnést, de nem jelent meg a társadalmi egyeztetésen Regőczi Miklós kommunikációs vezérigazgató-helyettes sem. A közlekedésügyi városvezető, Hagyó Miklós a hallgatók között foglalt helyet, ahogy szinte az összes megjelent fővárosi politikus, csak Dancs Gábor (SZDSZ) közlekedésügyi tanácsnok merészkedett a hallgatók látómezejébe.
A cikk az Indexen folytatódik!
Tovább! >>>
2008. március 12. 08:20
Nyilvános fórum
MEGHÍVÓ!
NYILVÁNOS FÓRUM A JÁRATRITKÍTÁSOKRÓL!A BKV a honlapján közzétett Paraméterkönyv tervezetről szóló nyilvános, társadalmi vitát rendez 2008. március 13-án, csütörtökön, 15:30-tól, a Budapesti Műszaki Egyetem Informatikai Épületében (BME I épület, B 017-es terem) Cím: 1117 Budapest, Magyar tudósok körútja 2. (a 4/6-os villamosok Petőfi híd budai hídfői megállójától 5 perces séta).
Itt a lehetőség, hogy minden budapesti elmondhassa a véleményét a tervezett járatritkításokról és járatmegszüntetésekről. Legyünk ott minél többen és tegyük nyilvánvalóvá: a budapestiek nemet mondanak a járatritkításokra!
Adjuk tovább ezt a meghívót, ahány érintettnek csak lehet!
Az üzenetet a VEKE küldte
2008. február 28. 13:32
Járatritkítás: Autóra váltanak az utasok
Kedves BKV!
10 éves korom óta, azaz 15 éve közlekedek az önök járataival. Rendszeresen havi bérlettel járok. 15 év alatt talán 1-2 hónap esett csak ki. Jártam keresztül és kasul is a várost. Az általános-, közép-, és főiskolát is a város különböző pontjain végeztem el. Tehát elég jól ismerem a hálózatot. Most olvastam el az index.hu oldalon járatritkítási terveiket. Tudom, hogy az én véleményem senkit sem érdekel önöknél, de úgy gondoltam, hogy azért mégiscsak megosztom észrevételeimet.-Szerintem az önök vezetősége sosem használja a BKV járatait.
-Szerintem az önök vezetősége nagy ívben tesz a budapestiekre.
-Szerintem az önök vezetősége tesz a tömegközlekedés ésszerű fejlesztésére vagy akár "ésszerűsítésére".
-Szerintem az önök vezetőségének ezután nem kell majd csodálkoznia azon, ha a budapestiek (akik még tömegközlekedni próbálnak majd) tojással dobálják meg őket.Későre jár, így nem is fejtegetném tovább hirtelen - nem túl szakmai, ám bevallottan szubjektív - észrevételeimet.Gratulálni szeretnék a vezetőségnek és Demszky Gábor Főpolgármester Úrnak, aki nyilvánvalóan boldogan asszisztált tevékenységükhöz. Bizonyára csökkenni fog ezután az autóforgalom, a zsúfoltság. Eszembe sem jutott eddig autóval járkálni a városban, de ha ezt a fantasztikus "ésszerűsítést" bevezetik, bizonyára inkább azt választom.
Vajon ez a járatritkítás milyen bevételnövekedést fog eredményezni? Vagy inkább csökkenést?
Nos, ha nem lennék úriember, akkor úgy foglalnám össze a véleményemet, hogy "Önök ostobák". De így inkább csak reményemet fejezem ki, hogy ez az egész durva járatritkítási terv egy vicc.
Üdvözlettel,
Berta László
ui.: a móka kedvéért a bkvfigyelo blogot is a címzettek közé teszem, hátha örülnek neki.
Utolsó kommentek