Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megtizedelnék a budapesti közlekedést

Megtudtuk, melyik 40 BKV-járat szűnne meg 2008-ban Budapesten. Az illetékes szerveknél köröző tervek szerint 220 busszal kevesebb járna az év második felében. Ez annyi, mint a BAZ-megyei város buszparkja. Óránként jönne a HÉV, este nem csilingelne több villamos, és többet kell majd átszállás közben várakozni. A BKV pozitív hatásokról beszél.

Az Indexnek is a birtokába jutott a BKV 2008-as járatritkítási, hálózatátalakítási - már konkrétumokat is tartalmazó - tervezete, amit csütörtökön mutatott be Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes Demszky Gábor főpolgármesternek és kabinetjének. Ez alapján fogadják el a BKV összmenetrendjét, a paraméterkönyvet.

Összességében elmondható: egy-két racionális, kis költséggel megúszható fejlesztés mellett a hálózat komoly megnyesésére készül a BKV, ami egy kényelmetlenebb szolgáltatást fog eredményezni 2008-tól. A sokat hangoztatott indok: a cégnek még 6-8 milliárd forintot kell megtakarítania a nullszaldó eléréséhez (2007-ben 16 milliárdos volt az éves deficit).

A cikk folytatása megtalálható az Indexen.

Tovább >>>

263 Tovább

Jelentős járatritkításokra készül a BKV

Hat-hét milliárd forintos megtakarítást jelentő, mintegy 8-9 százalékos teljesítménycsökkentést tartalmaz az a BKV-s munkaközi anyag, amelyről csütörtökön tárgyal a főváros vezetése.

A BKV felügyelő bizottsága szerdai ülésén tárgyalta a BKV idei menetrendi változtatásairól szóló munkaközi anyagot - tudta meg az InfoRádió. A testület ülésén értesüléseink szerint elhangzott, hogy az úgynevezett paraméterkönyv módosítása 6-7 milliárd forintos megtakarítást hozhat a BKV-nak.

Korábban Demszky Gábor főpolgármester és helyettese, Hagyó Miklós is ekkora hiány eltüntetésének a szükségességéről beszélt.

A nem végleges munkaanyag, amelyet csütörtöki ülésén tárgyal meg a fővárosi kabinet, tájékoztatás szerint a BKV járatok teljes teljesítményének 8-9 százalékos csökkentéséről szól. Ez alátámasztja azokat a korábban elhangzott aggályokat, hogy jelentős járatritkításokra kell felkészülni, ami főként a buszvonalakat érinti.

Az InfoRádió úgy tudja: a BKV felügyelő bizottsága belső vizsgálatot kezdeményezett, hogy kiderüljön: a cég éves bérleteiért cserébe kapott fővárosi fürdőbérleteket valóban csak a BKV vezetői kapták meg, vagy a dolgozók is részesültek belőle.

Forrás: Inforádió
56 Tovább

Szükség van a 106-os buszra

Felhívásunknak eleget téve, kaptunk két képet és két videót Dorottyától (Bérlet szám: 095398). Azt szeretné megmutatni a BKV-nak, hogy a 106-os járatra szükség van. (A képek hétfőn készültek 17:10 körül)

Köszönjük!


24 Tovább

Üresjáratot hazudik a BKV - TÜKÖR

Amennyiben tudsz hasonló videó létezéséről, kérjük jelezd a bkvfigyelo@index.hu címen!
22 Tovább

Mindenkit hülyének néz a BKV?


"Budapesten számos busz üresen, vagy csak egy-két utassal közlekedik. Az ilyen járművek üzemeltetése gazdaságtalan. Így minden óra, amíg ezek a kihasználatlan járatok az utakon közlekednek, pazarlás. A mi pénzünk pazarlása." Khmm, amíg el nem készült az éjszakai menetrend, addig nem volt probléma, hogy a szolgálati járatokon csak 1-2 "utas" közlekedik, és ez gazdaságtalan. Most meg azt mondják, h többletköltség. Micsoda, az, hogy mások is vannak a buszon?

"Talán nem mindenki gondol bele abba, hogy a BKV-buszok is üzemanyaggal működnek, mint bármelyik autó. Ezért az üzemanyagköltségekkel éppúgy számolni kell, mint saját otthoni költségvetésünk esetében." 12-es busz. Azt hiszem egy éve cserélték meg a megállóját a Boráros téren az 54-sel. Így a 12-esnek egy plusz kört kell tennie, mielőtt elindulhatna, ráadásul a Soroksárin így nehezebben jut ki a Petőfi híd felé. Ez nem zavarja őket?

"Az utasok nélkül közlekedő buszok minden megtett kilométere elpazarolt pénz" Lásd éjszakai, illetve a sztrájk miatt nem közlekedő buszok is kieső pénzt okoznak.
81 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek