Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Miért kell a busz ajtajában dohányozni?

Végállomásokon szokás, hogy a dohányzó utas áll a megállóban, egyik lábát felteszi a busz lépcsőjére és szívja a cigijét, közben a busz utasterébe fújja a füstöt. Már a buszmegállóban való dohányzást is bunkóságnak tartom, mert 1-2 ember füstjét szívja másik 40, aki nem dohányzik, éppen leszokóban van, stb. Na, a busz ajtajában utolsó pillanatig dohányzó utas még ennél is nagyobb bunkó. Olvasónk megörökített egyet, ezt lentebb fent. Neked mi a véleményed a buszmegállóban való dohányzásról? Szavazz!

205 Tovább

Miért nem a Stadionokig jár a Gödöllői HÉV?

Az elmúlt években sok szó esett a 2-es metró és a Gödöllői HÉV összekötéséről. A fejlesztést a VEKE is szorgalmazza. Ők a metró és a HÉV összekötését úgy képzelik el, hogy a metró a felszínen, az Örs Vezér terétől tovább, a HÉV vonalán a felszínen járna. Ezzel csak az a baj, hogy szakemberek szerint csak akkor megoldható, ha a HÉV és a metró kocsijait is lecserélik. A 2-es metró új szerelvényei már jönnek, ám azok még mindig alkalmatlanok a felszíni (értsd: A HÉV vonalán való) közlekedésre. Ebből arra lehet következtetni, hogy a Gödöllői HÉV és a 2-es metró sosem, vagy csak évtizedek múlva lesz összekötve. Van azonban egy másik terv az összekötésre, ami nem új, mégsem beszél róla senki.

A 2-es metró Stadionok nevű állomásán 4 vágány található, melyből kettőt -a két szélsőt- használják rendszeresen, a két középső üresen áll. Ezt a két vágányt elvileg azért építették, hogy a HÉV ide álljon be, és itt legyen a végállomása. És ha belegondolunk, nem is hülyeség.

Bár az átszállás megmaradna, az összekötés ezen módja mégis több ezer ember életét könnyíthetné meg, hisz a metróról való átszállás alig néhány lépés lenne, és nem is kerülne sokba, mert csak az Örs Vezér téri összeköttetést kellene megoldani, valamint felsővezeték kellene az Örs és a Stadionok között.

Engem érdekelne a ti véleményetek is. Nektek az összekötésnek melyik formája tetszik? Esetleg teljesen más ötletetek van? Írjátok le, és szavazzatok!

122 Tovább

Mi legyen a 4-es metró sorsa? Szavazz!

Biztos tudod, hogy a metróalagutat fúró Bamco a szerződésben foglaltaknál jóval több pénzt követel. Ezt azért tudják megtenni, mert a 4-es metró szerződései igen szellősek, nem lettek jól megkötve. Mivel ezt a pénzt valószínűleg nem fizetik ki nekik szinte biztos, hogy kiszállnak a metróépítésből és a fúrópajzsokat is hazaviszik. Három lehetséges forgatókönyv van. Ezek közül kellene nektek választani.

1,) A Bamconak kifizetik azt a pénzt amit követelnek, folytatódik a metróépítés, és 2012 körül megindulhat a próbaüzem. Jelige: „Pályázaton ígérj alá a többieknek, utólag követelj”

2,) A Bamco nem kapja meg a pénzét, a metróépítést a BKV fejezi be. (Itt jöhetnek még jól a donornak használt Ikarusok, amiből a cég garázsaiban dolgozó szakemberek tökéletes fúrópajzsot építhetnek majd)

3,) Abbahagyják a metróépítést. A meglévő alagutakat felhasználják másra, a már elkészült állomásokat mélygarázzsá alakítják át.

60 Tovább

Tilosban parkoló autóba ütött a BKV-s

Olvasónk autóval tilosban várakozott néhány percig egy buszmegálló előtt. Egy éppen akkor oda álló busz miatt előrébb kellett állniuk, hogy az minden gond nélkül elférjen. A busz beállt, a vezető kiszállt, és megfenyegette az autóst, hogy ha nem áll odébb, lefényképezi őket. Így is tett, majd az autós is lefényképezte a buszvezetőt, aki ezért a kocsiba ütött, ami behorpadt. Képek, szavazás, történet alant:

Szia BKV-figyelő!

Eddig csak olvastam a blogot, nem is lepődöm meg már semmin a BKV- val való közlekedéseim során, már csak megmosolygom a dolgokat, de most sikerült a BKV- nak (pontosabban egy dolgozójának) kivívnia a felháborodásomat. A sztori ott kezdődik, hogy az Újpest- Központban a 220- as és a 170- es busznak van egy végállomása, egy burkolóelemekből összeűllított sáv. Szóval édesapámmal bementünk a Központba, fel akartuk venni egy barátomat, aki a 220- assal jár, és ezért megálltunk a buszmegálló elejében, így előttünk kb. 4-5 busz fért el, ekkor egy busz állt a megállóban.

129 Tovább

Kötekedett az utasokkal, megverték az őrök

Leköpte, kávéval öntötte arcon az utasokat egy férfi a Batthyány téri HÉV-állomáson még március 30-án. Az utasok az őrök segítségét kérték, akik a kötekedő férfit bevitték egy helyiségbe -az utasok kíséretében- és megverték. A barátságos őrök a sértetteknek még azt is felajánlották, hogy üssenek bele a férfiba ők is párat, vezessék le így a feszültséget. Szavazás a levél végén!

Tisztelt BKV-figyelő!

2009. március 30-án, hétfőn történt :

A Szentendrei HÉV-vel utaztam egy barátommal a Batthyányi téri végállomásra. Leszállás után az aluljáróban megálltunk elköszönni egymástól a metróbejárat előtti bérletárusító bódé mellett, mivel egyikünk a felszínen, másikunk metróval folytatta volna utazását.

Mindez körülbelül másfél percet vett igénybe, amikor egy arra járó férfi, kezében az automatából valószínűleg frissen vásárolt kávéval, egyszer csak ránk ürítette szája tartalmát, azaz leköpött minket. Nekem a hajamban landolt és a nyakamon szépen lassan lefelé csordogált, neki pedig az arcában.

159 Tovább
«
123

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek