Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Még az idén átadják a 4-es metrót

A régi képeim között találtam meg ezt a képet, amit a Keleti pályaudvarnál fényképeztem még 2 éve. Csak az „1989-óta. Lassú jármű” szöveg tetszett meg rajta, ezért fotóztam le. De csak most tűnt fel, hogy ezen a metró elkészültét 2009-re ígérték. Azóta mi, itt 2009-ben tudjuk, hogy a metró nem készült el, és jelenleg még az sem biztos, hogy a Fővám téren meg fog-e állni. Szerintetek mikorra készül el a metró?

33 Tovább

Valami bűzlik az új metró körül

Szép lassan érkeznek a 2-es metró vonalára az új metrószerelvények, melyeket az Alstom gyárt a BKV-nak. Demszky Gábor 2006. júniusában egy sajtótájékoztatón bejelentette, hogy a leendő utasok választhatják majd ki, milyen legyen az új szerelvény homlokfala, és belső terek színösszeállítása. Idézet egy akkori cikkből:

"A polgármester a kiállított látványterveken érzékeltette, hogy milyen formatervezési finomságokról dönthetnek az interneten szavazók: a szerelvények homlokfalának kialakítása és a belső terek színösszeállítása dől el a következő időszakban. Demszky megosztotta a hallgatósággal azt is, hogy a francia szakemberek nagyon komolyan vették feladatukat, háromszor is jártak Budapesten, hogy konzultáljanak a látványtervek kialakításáról."

Az akkori szavazók hiába látogattak a főváros weblapjára, mert ott csak a metró homlokfaláról, a belső színekre nem lehetett szavazni. A szavazáson végül a lenti képen is látható 3-as számú versenyző nyert. Ha a képet összehasonlítjuk a megérkezett szerelvénnyel tisztán látható, hogy jelentős eltérések vannak a megszavazott, és a megérkezett szerelvények között. Elég ha az ablak alakját, az ablaktörlők elhelyezkedését, és a visszapillantókat megnézzük. De az a piros csík is hiányzik az oldaláról, ami elvileg megkülönböztetné a vonatot a 4-es metróra tervezett szerelvényektől.

211 Tovább

Kell nekünk a szövetülés?

Sok cikk volt már a BKV-figyelőn a BKV járművein lévő ülésekről. Egybehangzó véleményetek az volt, hogy a tisztíthatatlan szövetkárpitos ülések helyett ideje volna könnyebben takarítható, kevésbé fertőzésveszélyes műanyag- vagy műbőr üléseket tenni a járművekbe.
A BKV megrendelte az új metrószerelvényeket, amelyekből egyet már be is mutatattak az Alstom chorzowi üzemében. A bemutatókor a helyszínen tartózkodó Tenczer Gábor fényképén jól látható, hogy a kocsikban első osztályú piros szövetülések vannak, a kicsit kényelmetlenebb, könnyebben takarítható műanyag- vagy műbőr ülések helyett.
Összevizelt szövetborítású ülés
73 Tovább

Paraméterkönyv: Helló!

Kedves BKV-figyelő olvasó!

Bizonyára te is tudod, hogy a BKV tegnap bevezette a Paraméterkönyv első részét. Számos járat számozása megváltozott, több járat megszűnt, meghosszabbodott. A követési idők sűrítése és ritkítása mellett azonban több értelmes megoldást is tartalmazott a könyv. Arra lennék kíváncsi, hogy te hogyan élted meg a változások első napját? Sokat kellett várakozni? Könnyebb lett az átszállás? Milyen volt a tájékoztatás? Írd le néhány mondatban, mit tapasztaltál, és szavazz!

82 Tovább

Tiszta járművekkel is lehetne arculatot váltani

Többen felháborodva kerestetek meg, hogy az RTL híradóban láttátok, hogy a BKV arculatot vált 50-100 millió forintért. A BKV-nál a marketing-tanácsadástól a szatyrokon át az asztali kiszászlók készítéséig mindenre lehet pályázni. Szavazz a cikk végén, hogyan változtatnál a BKV arculatán.

Arculatváltásra szükség is lesz, ha a cég be akarja mesélni az utasoknak, hogy minden a legnagyobb rendben van, ugyanis a 11 milliárd forint, melyet Antal Attila megspórolt, úgy taccsra vágta a céget, hogy a rendbetétele 20 milliárd forintjába is kerülhet az adófizetőknek. Az, hogy a cég miért nem az utasaival foglalkozik végre, még rejtély.

Arra, hogy a cég miért nem tiszta járművekkel, megállókkal normális utazási körülményekkel vált arculatot, nem kaptunk választ. Jelenleg azt sem tudjuk, melyik korosztályt célozta meg a BKV a szatyrokkal, és az ajándéktárgyakkal.

Szavazás:

 

45 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek