Többen felháborodva kerestetek meg, hogy az RTL híradóban láttátok, hogy a BKV arculatot vált 50-100 millió forintért. A BKV-nál a marketing-tanácsadástól a szatyrokon át az asztali kiszászlók készítéséig mindenre lehet pályázni. Szavazz a cikk végén, hogyan változtatnál a BKV arculatán.
Arculatváltásra szükség is lesz, ha a cég be akarja mesélni az utasoknak, hogy minden a legnagyobb rendben van, ugyanis a 11 milliárd forint, melyet Antal Attila megspórolt, úgy taccsra vágta a céget, hogy a rendbetétele 20 milliárd forintjába is kerülhet az adófizetőknek. Az, hogy a cég miért nem az utasaival foglalkozik végre, még rejtély.
Arra, hogy a cég miért nem tiszta járművekkel, megállókkal normális utazási körülményekkel vált arculatot, nem kaptunk választ. Jelenleg azt sem tudjuk, melyik korosztályt célozta meg a BKV a szatyrokkal, és az ajándéktárgyakkal.
Szavazás:
Utolsó kommentek