Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Rettegni kell a biztonsági őröktől?

Tisztelt BKV Zrt., Tisztelt Főpolgármesteri Hivatal, Tisztelt DI-SEC Discrate Security Kft.!

Szeretném felhívni a figyelmüket arra a tényre, miszerint a BKV járatain (legfőképp a metrón) dolgozó BKV, illetve DI-SEC alkalmazottak viselkedése, az utazóközönséghez való viszonyuk finoman szólva is megkérdőjelezi az őket alkalmazó cégek személyzeti osztályainak kompetenciáját a munkaerőkiválasztás terén.

A metróbejáratoknál posztoló illetve a metró területén felbukkanó BKV ellenőrök és DI-SEC biztonsági őrök külseje szinte kivétel nélkül ijesztő, fellépésük a legjobb esetben megfélemlítő, de mára eljutottak arra a szintre, amikor a fizikai erőszaktól sem riadnak vissza.

Véleményem szerint (biztos vagyok benne, hogy ezzel nem vagyok egyedül) a jelenlegi helyzet tarthatatlan, nem értem, hogy Önök, mint felelős vezetők, illetve döntéshozók miért kívánják megvárni, amíg a szociopata alkalmazottaik eljutnak addig, hogy embert öljenek szolgálatvégzés közben.

Kérem, szíveskedjenek minél előbb lépéseket tenni annak érdekében, hogy a BKV szolgáltatásának igénybe vételének alkalmával ne érezzem úgy, hogy bármikor bármi megtörténhet velem és ne kelljen attól rettegnem, hogy valamelyik alkalmazottuk pont engem fog kiszúrni magának.

Az alábbiakban beszúrok néhány, az utóbbi ídőben a fentiekkel kapcsolatban megjelent hiradást, amennyiben nem értenék egészen pontosan miről is beszélek:

http://www.hirado.hu/cikk.php?id=282935
http://www.hirado.hu/cikk.php?id=278061
http://www.hirado.hu/cikk.php?id=270494
http://bkvfigyelo.blog.hu/2008/06/03/mi_az_a_discreet_securty
http://bkvfigyelo.blog.hu/2008/06/02/kessel_fenyegetnek_es_verekednek_a_biztonsagiak_az_ejszakai_buszon
http://bkvfigyelo.blog.hu/2008/05/29/ak_47_essel_fenyeget_a_biztonsagi_or

Bízva mielőbbi intézkedésükben,
maradok tisztelettel,

Kucsera András
116 Tovább

Utaslemaradások a paraméterkönyv után?

Tisztelt BKV!

Tájékoztatom Önöket, hogy 2008. június 6-án, pénteken 18:45-kor a 1757-es számmal Pesterzsébet felé közlekedő 23-as busznak több megállóban is utaslemaradása volt. A Közvágóhíd megállóban kb. 15 fő, Földváry utca megállóban 2 fő, és az Illatos úti megállóban 3 fő maradt.

Kérem, tájékoztassanak arról, hogy a Paraméterkönyv bevezetése után véleményük szerint hány utas marad majd a megállókban az esti időszakban.

BKV-figyelő
37 Tovább

Egy szebb, tisztább Budapestért

Valahogy így hangzik az FKF szlogenje. Hiába próbálják rászoktatni a budapestieket, hogy kukába dobják a szemetet, ha a főbb csomópontokon hétvégén nem ürítik a kukákat. Ezt a két képet vasárnap délután készítettem a Móriczon:


72 Tovább

Megint értelmetlenül támad a VEKE?

Tisztelt BKV-figyelő!

A harag rossz tanácsadó. Nekem mindig ezt mondták. Haraggal, és sértődöttségből nem szabad levelet írni, mert magamat járatom le vele. Ezt is mondták. A VEKE vezetői és tagjai sajnos ezzel nincsenek tisztában, és ismét írtak egy nevetséges levelet, mely talán még a BKV kommunikációnál is szánalmasabb. Sajnos szóról szóra nem tudom idézni, mert az oldaluk jelenleg nem elérhető, de a lényege az volt, hogy az előző –szintén támadó hangvételű közleményükre- a BKV hisztisen reagált. (Bár ők ezt egy kicsit erősebben, kemény szavakkal fogalmazták meg).

Írhat ilyet egy civil szervezet? Eddig valamelyest támogattam őket, de így, hogy még az élő fába is belekötnek, igen szánalmasak lettek. Miért nem foglalkoznak a valós problémákkal? Miért izgatja fel Őket ennyire a meleg? Szerintem sokkal nagyobb probléma a verekedő biztonsági őr banda és a mérhetetlen kosz a járműveken, mint az, hogy 2-3 Volvo buszon nem ment a klíma, és fingassuk meg emiatt a BKV-t.

Tényleg, ahogy Ti is írtátok, az értelmetlen politikai támadások helyett jó volna végre a valós problémákkal foglalkozni, és haladni előre.

Köszönöm a figyelmet!
Egy rendszeres olvasótok, és támogatótok.
119 Tovább

Hiába nyomta a vészjelzőt, továbbment a metró

Metrón még nem, de buszon annál többször nyomtam már meg vészjelzőt. A Localo buszokon mindig visszanyílik az ajtó, és így próbálom jelezni a buszvezetőnek, hogy álljon meg, vagy zárja be, mert baj lesz. Az eddigi 5-6 alkalomból egyszer sem vette észre a vezető a vészjelzőt, hiába nyomtam meg kétszer is. Mondanom sem kell, hogy amikor véletlenül dőltem neki, akkor egyből kipattant a fülkéből és elkezdett anyázni. A levél alatt metróvezetők véleménye olvasható (természetesen ezek nem a BKV hivatalos válaszai, arra mi nem tudunk most éveket várni)
Tisztelt BKV!

A mai napon 2008. 06.06.-án a Keleti pályaudvar felől a Stadionok metró állomásra kb. 12.05-kor beérkező metrószerelvény leghátsó, 219 számú kocsijának ajtajai egyáltalán nem nyíltak ki! A kocsiból 20-30 fő ezért nem tudott leszállni, természetesen ebbe a kocsiba felszállni sem tudtak.

Mindezt sem a metróvezető(k) sem a forgalmi ügyeletes nem vette észre! A kocsiban megnyomtuk a vészjelzőt amire a vezető nem reagált, hanem elindult mintha minden rendben ment volna, majd amikor a szerelvény a Pillangó utcai megállóban megállt, akkor kérdezte csak meg a hangosbemondón keresztül, hogy mi történt.  Egyébként ekkor tudtunk csak leszállni, ezen az állomáson ugyanis a menetirány szerinti jobb oldali ajtók nyílnak. Az eseményt a forgalmi ügyeleten jelentettük, ahol azt mondta a szolgálatot teljesítő kollégája, hogy telefonál az Örs vezér terére, jegyzőkönyvet nem vett fel.

Kérem önöket , haladéktalanul végezzék el az 219. számú metrókocsi és az adott szerelvény műszaki felülvizsgálatát!

Kérdéseim az esettel kapcsolatban:

A metróvezető(k), hogyhogy nem veszik észre, ha egy kocsinak az ajtajai egyáltalán nem nyílnak ki? A forgalmi ügyeletes*, hogyhogy nem veszi észre, ha egy kocsinak az ajtajai egyáltalán nem nyílnak ki? Hogy veheti semmibe a vészjelző jelzését a metró vezetője (illetve vezetői mert általában ketten-hárman is vannak a vezetőfülkében)?!

Miért indul el a szerelvénnyel a vezető, ha  hallja a vészjelzőt!? (Mi egyébként azt gondoltuk, hogy a vészjelző sem működik, de mint később kiderült a vezető mégis hallotta.)

*Ha  az állomáson levő  kameráik rögzítenék a felvételeket, akkor önök most vissza tudnák nézni az eseményeket.

Török József
Metróvezetői észrevételek:
A vésztelefonra rá van írva, hogy "A gomb folyamatos nyomása mellett tájékoztassa a vezetőt", tehát beszélni kellett volna és nem csak megnyomni. Ennek ellenére hiba volt a járművezető részéről, hogy kiindult az állomásról. Ennek szubjektív oka, valószínűleg az, hogy sokszor indokolatlanul nyomkodják a vésztelefont. Ez akkor is hiba volt!
Az utolsó kocsi ajtó nyílását, ami a kelet-nyugaton 80-100 méterre van, elég nehéz észrevenni, nem ismerem ennek a kocsinak a külső fehérlámpa visszajelzését, de kétesélyes a láthatósága és a visszajelzése.

A forgalmi ügyeletesnek millió egy dolga van észak-délen, nem tudom, hogy kelet-nyugaton hogy van, de a jegyárusítás, utastájékoztatás, telefonok, stb, stb, sok energiát elvon a forgalmistától.

A vészjelzőt az előbb kitárgyaltuk, az eseményrögzítőn esetleg vissza lehet nézni a vészjelzést.

Pro és kontra, sajnos bármi történhetett!
46 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek