Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megtámadta az utast majd kilépett a BKV-tól

Szeretjük, mikor a BKV az utasokat ért testi és lelki támadásokat egy levéllel elintézi. Bár ez még a jobbik eset, mert nem kenik rád az egészet és válaszolnak. Sajnos ebben az esetben többet tényleg nem tehettek, ugyanis az utas felé rugdosó vezető a „balhé” után kilépett a cégtől. Egy utolsó balhénak szánta, vagy csak véletlen?
Kedves BKV-figyelő!

Még április végén történt velem, hogy egy 956-os sofőr megtámadott, akkor poszt is lett belőle, sok kommenttel. A BKV villámsebességgel, most reagált, az alábbi levéllel. Szabvány "sorry" levél, a sofőr állítólag már nincs a cégnél, pár nappal az eset után kilépett.

üdv:
Rigó Áron
BKV válasza:
Tisztelt Rigó Áron!
 
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.  Sajnáljuk, hogy kellemetlenséget okoztunk utazása alkalmával, melyért ezúton is szíves elnézését kérjük.

Az érintett járművezetőt felelősségre vonni nem tudjuk, mivel már nem dolgozik a Vállalatnál. 2008. május 5.-ével kilépett.

Az okozott kellemetlenségért ismételten szíves elnézését kérjük.
Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. június 5.

Üdvözlettel: Szüts Katalin ügyfélszolgálat-vezető
35 Tovább

Megint rossz a Combino ajtaja?

Nem volt szerencséje annak, aki vasárnap a Combino villamost választotta, ahogyan azt többen is tették. Bizonyára féltik a klíma hideg levegőjét, ezért nyitják alig 10 cm-re a villamos ajtaját. Szerencsére így nehezebben szökik ki a hideg, viszont leszállni is nehézkesebb ezen a kis résen.


Sziasztok!

Ezt a kis videót az elmúlt vasárnap sikerült "elkövetnem", mikor is remek, ultra sokmilliárdos villamosunkkal Oktogon-Boráros vonalon utaztam. Szerencsém, hogy pont e két megállóban másik oldalon nyílik az ajtó,így nekem nem kellett(mint ahogy utastársaim tették) se nekiállnom feszegetni(ekkor sem nyílt ki), sem a beáramló embertömeggel szemben dzsungelharcosként lehadakoznom magam egy másik ajtónál... Csupán csak állni, és gondolkodni...Klassz új villamosaink vannak (Egy biztos, ha minden ajtó így nyilna, és csak egy rendesen, megoldott lenne a légkondis probléma, a rengeteg kiáramló hideg, és beáramló meleg levegő...).... :)

ME
42 Tovább

Pozitív visszajelzések

A BKV-figyelőhöz nem csak negatív, hanem pozitív észrevételek is érkeznek, melyeknek ugyan úgy örülünk. Ezek általában rövidebbek, ezért önálló cikkeket nem tudunk csinálni belőlük, de most ezeket is elolvashatjátok összesítve.

Tisztelt BKV!


Több pozitív észrevételt szeretnék megosztani Önökkel. 2008 május 27-én és 28-án többször is utaztam a 4-es villamoson, és volt szerencsém többször is ugyanazon járművezetőjükkel utazni.

A villamosvezető többször is bemondta, hogy a klímaberendezés működik, tartsák zárva az ablakokat, és kellő tájékoztatást adott, és a "kapaszkodni szíveskedjenek" sablonszöveget is többször bemondatta az automatával, mint ami a megszokott, ezzel is ügyelt, hogy hirtelen fékezések esetén ne sérüljön meg senki.

Szerdán azaz 28-án ugyan ez a járművezető ment Lágymányosról a Hungária kocsiszín felé kb. 20.05-20.10 körül. Szinte végig utaztam ezen a vonalon, így ismét megtapasztaltam, hogy a járművezetőjük a jó és pontos utastájékoztatás híve, ugyanis minden megálló nevét bemondta (itt már nem működik az automata) és az egyik megállóban azt is bemondta, hogy a megálló rövidsége miatt, csak az első ajtónál lehet leszállni.

Örülök, hogy még vannak ilyen normális, és rendes járművezetők a BKV-nál. Kérem, munkáltatói dicséretben részesíteni szíveskedjenek.
32 Tovább

Európa „legjobb” buszmegállója

Rendkívül okos ember lehetett az, aki kitalálta, hogy a 2-es villamospótló busz középső ajtaja a Zsíl utcánál egy földdel (esős időben sárral) töltött beton négyzet mellett álljon meg. Aki ott száll le, vigyázzon!



65 Tovább

Tökrészeg vagy tökhülye?

Viccelődő és gyorsan vezető, hírtelen fékező buszvezetőkről is írtunk már nem is keveset. Ezeknél már csak az a jobb, amikor ezek egyesülnek, és egy buszon találkozunk vele. Az öreg Ikarusszal 120 km/h-val felhajt az Erzsébet hídra, melynek közepén a fékbe tapos, majd bemond valami vicceset. Nos, valakinek ez tetszik, valakinek nem. Alant az utóbbi olvasható.
Május 28. kb. 17:45

A 233E szokatlanul nagy sebességgel érkezett a Ferenciek terére, a Jégbüféhez. Felszálltam, és pillanatok alatt kiderült, hogy a gyors entrée nem véletlen műve volt csupán. Kisvártatva ezerrel húztunk át az Erzsébet hídon, majd a további útvonalon. Közben heves fékezések és irányváltások tették az utazást olyan élvezetessé, mintha a hullámvasutat transzponálták volna vízszintes síkba. Mások nevében nem szívesen nyilatkoznék, de kezdtem úgy érezni, mintha nem csak a kb. 36 fokos meleg miatt izzadnék (mert az kb. annyi volt a lerobbant állagú buszon), hanem konkrétan a zabszem szorongatásától folyt a verítékem. Szóval - bevallom - nem bátor férfimivoltom fitogtatására alkalmas volt a helyzet. A hangulatot csak fokozta vezetőnk  humora, amely csak a nagyokhoz hasonlítható csak. Ilyeneket mondott, pl.: a következő megálló az Adria... helyett a Leányka utca. Az első ajtó nem működik, a második elromlott, a harmadik nem nyílik, a negyediket nem nyitom ki (aztán mindet kinyitotta). Majd: a Savanyú Jenő tér következik (Savoyai Jenő helyett, ha, ha, ha.). És persze közben a vén csotrogányt meghazudtoló sebesség, hirtelen vad fékezések, irányváltások. Nagy megkönnyebbülés volt, mikor végre leszállhattam, de komolyan aggódtam kedves ismerősöm testi (és szellemi) épségéért, akivel együtt utaztunk, de neki még három megállót ki kellett bírnia.

Több gondolat is járta az agyamat a sofőrt illetően, miszerint ő 1. tökrészeg 2. tökhülye 3. mindkettő

Persze a legvalószínűbb, hogy símán csak megártott neki a kora nyári (késő tavaszi) nagy meleg, ettől képzelte magát átmenetileg Humor Haroldnak. Ehhez persze joga van, csak épp pillanatnyilag kb. 80 ember és 5 tonna (?) csuklós vas volt rábízva.

Kedves BKV! Ha van rá mód, az ilyenből inkább kimaradnék, ha lehet. Talán valami tanácsadó cég segíthetne jópénzért megtalálni a megoldást. A jegyárakból, önkormányzati és állami támogatásból biztos fussa rá.

Help!
127 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek