Akár másfél milliárd forintot is költhetett a BKV végkielégítésekre 2007-óta Gulyás Attila, a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetségének elnöke szerint.
Másfél milliárd forintot is költhetett a BKV végkielégítésekre 2007-óta, mivel Antal Attila korábbi vezérigazgató csaknem nyolcszáz embert küldött el a cégtől egy átalakítás során - mondta Gulyás Attila, a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetségének elnöke. Vitézy Dávid, a BKV felügyelőbizottságának Fidesz által delegált tagja szerint a végkielégítési ügyeket nem lehet csak Balogh Zsolt eltávolításával lezárni.
A távirati iroda annak kapcsán kereste meg Gulyás Attilát és Vitézy Dávidot, hogy a BKV hétfőn közölte: közös megegyezéssel, végkielégítés nélkül július 31-ével távozott a BKV-tól Balogh Zsolt általános és műszaki vezérigazgató-helyettes.
Másfél milliárdot költöttek végkielégítésekre
Titkolja a BKV, hogy mennyit költöttek a felvételekre
Ismert színészek hangjára cserélné a BKV a buszokon, villamosokon, metrókon hallható tájékoztatókat. De hónapok óta nem tudják megoldani a technikai problémát. A felvétel elkészült, a színészeket kifizették, többszázezer forintot. De a régi járművek, régi hangosbemondójára nem tudják feltenni az új hangokat. A BKV-nak több mint 80 milliárd forint a tartozása. A főpolgármester pénteken tárgyal a miniszterelnökkel, mert ahogy mondta, "a BKV a finanszírozhatóság határán van." Amit természetesen önmagában nem oldott volna meg, ha nem költenek színészekre. De mégis.
A tájékoztató hangok cseréjéről elsőként a BKV-figyelő számolt be, május 18-án. Az akkori bejegyzést ide kattintva érheted el!
Nem indul a videó? Kattints ide!
Pimasz úr a BKV-ellenőr
A rossz kezdés után a Viasat megmutatta, hogy a "pimaszkodás" megy nekik jobban is. Papp Gergely a TV2 Naplójából megismert műsorvezető a tegnapi adásban ellenőrnek adta ki magát, és megnézte, milyen egy napjuk. Dulakodás, anyázás, a videókon három részletben megtekinthető:
Nem indul a videó? Kattints ide!
Ajtók között maradt a szerencsétlen utas
Olvasónk a minap a 9-es busz vonalán utazott, ahol az ajtó (leszállásjelző) hibája és a járművezető figyelmetlensége miatt igazi kalandokban volt része. Az utasok hiába jeleztek, hogy le akarnak szállni, a busz ajtaja egyik megállóban sem nyílt ki egyből. Derék utasunk addig nyomogatta a gombokat, amíg az ajtó kinyílt, ám hiába kezdte meg a leszállást, a busz derék vezetője már zárta is az ajtókat és indult volna ki a megállóból. Az utas kapálózott, szenvedett az ajtók között, de a buszvezető csak későn vette észre, hogy egy utas félig a buszon maradt.
Mai rohanó világunkban már a buszról való leszállásra sincs idő. A busznak menetrendje van, azt tartani kell minden áron:
Kedves BKV Figyelő!
Ma az életemre tört egy buszajtó. Előrebocsátom, semmi olyat nem csináltam, amiért rászolgáltam volna a leckéztetésre a buszsofőr részéről, szabályosan próbáltam meg elhagyni a járművet.
Történt ugyanis, hogy a 9-es vonalán újabban közlekedő régebbi típusú autóbusz érkezett a megállóba. Eleve ki sem nyílt a hátsó ajtó, pedig egy utas már odabent várta, hogy leszállhasson, ezért megnyomtam a külső ajtónyitó gombot, majd felszálltam pár utastársammal.
A következő megálló előtt egy fiatal férfi nyomta meg a leszállásjelző gombot, majd amikor megállt a busz, az ajtó (csakúgy mint az előző megállóban) nem nyílt ki. A fiatalember rögtön pánikba esett, de a gomb újra megnyomására kinyílt az ajtó, ami az utas leszállása után, alig fél másodpercnyi figyelmeztető hang után villámgyorsan bezárult.
A következő megálló előtt én jeleztem leszállási szándékomat, számítottam arra, hogy nem fog kinyílni az ajtó, ezért a megállóba érkezés után már nyomtam is az ajtó fölötti gombot (ami nem világított). Az ajtó nem reagált, ezért a tőlem távolabbi, a kapaszkodón lévő gombbal próbálkoztam. Az ajtó kinyílt, meg is kezdtem a leszállást. Viszont én már nem jártam olyan szerencsével, mint az előző leszálló, a figyelmeztetéssel egy időben csukódott az ajtó, aminek eredményeképpen a négyből három végtagom és a fejem szorult be a villámgyorsan záródó ajtóba.
Mózesnek tervez útvonalat a BKV
A XXI. században egy ekkora tömegközlekedési cégtől, mint a BKV elvárná az ember, hogy legyen egy normális weblapja, és egy használható útvonaltervezője, amivel segíti az emberek tájékozódását, és megbízható. Nem tudom, hogy a BKV jelenleg mennyit fizet a Topolisz Kft.-nek ezért a kalap sz@rért, amit útvonaltervezeőnek hívnak, de egy fillért sem ér meg, az biztos.
A BKV útvonaltervezője azt hitte, hogy olvasónk meg szeretne mártózni a néhány fokos Dunában, akárcsak Schirilla György, ezért úszást javasolt neki Budafok és Csepel között a tömegközlekedés helyett. Bár, ha Mózes kapna hasonló útvonalat, bizonyára könnyen megbirkózna vele:
Nagyításhoz klikkelj a képre!
Utolsó kommentek