Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nem érdekelte az őröket sem a jegy, sem a rossz lyukasztó

Olvasónk a Deákon a mozgólépcsőnél lévő jegykezelőnél szerette volna jegyét érvényesíteni, de állítása szerint egyik sem működött. Jelezte a hibát a biztonsági őröknek, akik sem az utasra, sem a kezeletlen jegyére nem figyeltek, ezért tovább ment. A Moszkván természetesen ellenőrök dolgoztak, akik megértették az utas problémáját, ezért szerencsére nem büntették meg.

Vajon miért állnak a lépcsőnél biztonsági őrök, ha sem az utasra, sem a jegyére nem figyelnek? Ezért fizetik őket?

Tisztelt BKV!

Napi rendszerességgel utazom a 2-es Metrón a Moszkva tér - Deák tér távolságon! Bizonyos feltételek miatt nem veszek bérletet, hanem vonaljegyet használok! Rendszeresen tapasztalom, hogy a két Metró állomáson nem működik egy-egy jegykezelő készülék! Ez általában kisebb kellemetlenséget okoz, plusz időveszteséget!

Tegnap 2009.04.23-án 16.50-kor a Deák téren az Erzsébet téri bejárónál (nem tudom, hogy hívják hivatalosan) egyetlen egy jegykezelő sem működött! Próbáltam segítséget kérni az ott álló biztonsági emberektől, de azok mintha nem is vettek volna észre rám se néztek, hozzám se szóltak! Mivel segítséget nem kaptam, jegyemet kezelni nem tudtam, és időm se volt ezzel szórakozni, a jegykezelése nélkül megkezdtem az utazást. A Moszkva téren természetesen voltak ellenőrök, ami komoly kellemetlenséget okozott nekem, szerencsére egy megértő ellenőrrel sikerült találkoznom, aki eltépte a jegyemet (mivel megtudtam mutatni visszamenőleg két heti érvényesített jegyemet), és tovább engedett!

38 Tovább

A BKV-nak nem kell az utasok pénze?

Olvasónk vidéken lakik, és ritkán utazik BKV-n, akkor is csak gyűjtőjeggyel. Amikor legutóbb Pesten járt 4-szer vette igénybe a BKV szolgáltatásait, ám hiába próbált jegyet lukasztani, egyik járművön sem üzemelt a lyukasztó, pedig volt olyan busz, ami nemrég állt ki a garázsból. A 173-as buszon nem csak a lyukasztó volt rossz. A busz menet közben le is robbant, az utasoknak egy másik buszra kellett átszállniuk:

Kedves BKV figyelő!

Vidéken lakom, egy-két hetente utazom Budapestre. Ilyenkor a MÁV-ot kombinálom a BKV-val, nem szeretek autózni. Utazásaim során sok érdekes témát láttam mind a két közlekedési vállalatnál, amiről ma akarok írni, azért írom le, mert eddig úgy vettem észre ezt más nem nagyon sérelmezi. Pedig tapasztalhatja. Hát szóval annak ellenére, hogy nem a Marsról jöttem, többé-kevésbé tisztességesen élek, és szeretem kifizetni azt amit elfogyasztottam. Ideértve a BKV menetjegyeket is. De mivel ritkán járok a nagyvárosban, ezért bérlet helyett jegytömböt használok e célra.

Máskor is volt már rossz tapasztalatom, de ma történt először meg velem, hogy négy járművet is használtam, és egyiken sem tudtam érvényesíteni a jegyemet. Mindegyiken szét voltak esve, le voltak rohadva a lyukasztó/pecsételő készülékek. Így aztán akarva-akaratlanul de ingyen jártam meg a várost, a BKV pedig egy ezressel lett szegényebb. Részletek:

55 Tovább

Rácsukta az ajtót az leszálló utasokra

Vajon milyen lelkivilága lehet annak a metróvezetőnek, aki majdnem minden megállóban azzal szórakozik, hogy a leszálló utasokra rázárja az ajtót, és a felszállásra semmi időt nem hagy? Értem én, hogy sűrűn jár a metró, és sietni kell, de legalább a leszállókat várja meg, ha már a felszállásra nem hagy időt.

Sziasztok!

Érdekes kalandom volt ma (márc. 04.) a 3-as metrón. 18:30 körül igyekeztem haza a Nyugatitól az Árpád híd felé, amikor belebotlottam egy idegbeteg állatba, aki metrót veztett. Az illetőt nem láttam, de egy olyan vonatot vezetett, amelyikben volt egy 3097-es sorszámú kocsi is. Remélem, ennyiből lehet azonosítani, és előveszik, mert amit csinált, az finoman szólva is baleset- és életveszélyes volt.

A vezető úr vagy hölgy minden egyes megállóban eljátszotta a következőt: Még javában kifelé szálltak az utasok a metróból, már mondta is be, hogy „Kérem, vigyázzanak, az ajtók záródnak”. És nem lacafacázott, be is váltotta a fenyegetést. A Nyugatinál rázárta az ajtót egy halom utasra, aztán kinyitotta, majd ismét rázárta egy csomó emberre, így egymás után vagy négy, öt alkalommal. Jött a Lehel tér, ott kb. kétszer játszotta el ugyanezt – nem volt annyi fel- és leszálló. A Dózsa György hagyományosan kis forgalmú megálló, de egyszer azért ott is összejött neki az „utasodacsukós” produkció, az Árpád hídnál pedig aratott. Alig tudtunk leszállni, már zárta az ajtót, aztán odazárta vagy háromszor az utasokat, a kevésbé bátrakat, akik nem mertek a szórakozó idióta metróvezető miatt felszállni, meg végül otthagyta a peronon.

Üdv: Egy utas

205 Tovább

Csőbe húzták az utasokat

Ha nincs elég bliccelő, akkor csinálni kell! Gondolhatják a BKV-nál, amikor forgalmas csomópontokon pénztárakat zárnak be, automatákat szerelnek le, vagy éppen jegykezelőket állítanak át. Olvasónk az utóbbira panaszkodik, ugyanis január 20-án lyukasztott jegyére 8 nappal korábbi dátumot kapott, tehát az érvényesítés időpontjában már rég lejárt. Csak a szerencsén múlott, hogy egy rendes ellenőrrel találkozott, aki nem büntette meg, tovább engedte:

Kedves BKV Figyelő!

Bevallom, vidéki lakosként nem vagyok nagy BKV használó, mégis rendszeresen olvasom Blogotokat.

Tegnap (I. 20.) a munkám Budapestre szólított, így volt lehetőségem ismét a BKV szolgáltatásait igénybe venni.

Amiért billentyűzetet ragadtam, az az, hogy talán egy közérdekű információt tudok a kedves utastársakkal megosztani.

Történt ugyanis, hogy dél körül a Ferenciek tere metró megállónál érvényesítettem jegyemet, és szálltam metróra. A célállomáson ellenőrök álltak, én a legnagyobb nyugalommal adtam át a jegyemet, melyről közölték, hogy ez bizony 12-ei dátummal van ellátva. Teljesen meglepődtem, hiszen a lelkiismeretem tiszta volt, tudom, hogy hol és mikor érvényesítettem a jegyemet, és az utazás teljes időtartama alatt a kezemben volt, így még a zsebemben sem keveredhetett össze egy régebbivel, igaz 12-én Budapest közelében sem jártam.

33 Tovább

Nem volt lyukasztó a buszon

Olvasónk tavaly decemberben utazott a 256-os busszal, ahol észrevették, hogy egy utastársuk jegyet szeretne lyukasztani, de nem tud, mert a buszon 1 darab lyukasztó sem volt. Panaszt tett a BKV-nál is, amire most érkezett meg a válasz. A válaszból kiderült, hogy a BKV-nak nincs elég lyukasztója, ezért kiszerelték a buszból és elfelejtették visszatenni. A hiányosság sem a diszpécser sem a buszvezető nem tűnt fel, pedig az ő feladata lett volna a lyukasztók ellenőrzése.

Mivel az ügyfélszolgálat szerette volna, hogy a válaszuk a BKV-figyelőn is megjelenjen, ezért az eredeti levéllel együtt most elolvashatjátok:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Ma (2008. december 17.) a Szerb Antal utcától utaztunk a Moszkva téri (Csaba utca) végállomásig a 256-os számú viszonylatban, a BP 07 49 forgalmi rendszámú autóbusszal.

Egy hölgy, aki velünk együtt szállt fel a járműre, kétszer is végigsétált a buszon, kezében gyűjtőjegy-tömbbel. A Kelemen László utcánál a segítségünket kérte: vajon tényleg jól látja-e, hogy a buszon EGYÁLTALÁN NINCS jegykezelő? Férjemmel együtt mi is végignéztük a buszt és mi sem találtunk a jegy érvényesítésére alkalmas készüléket.

Igaziból két kérdésem lenne: a kijelzők mellett már a jegykezelő szerkezetek javítására sincs pénze a cégnek?!

Ha ellenőrök jöttek volna, milyen szabályt kellett volna alkalmazniuk ebben az esetben?!

Jelen észrevételemet elküldöm a BKV-figyelőnek is.

Üdvözlettel: B. Flóra

164 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek