Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Belső kommunikáció a BKV-nál: „Léci ne hozd ki a garázsból ezt a fost!”

A címben idézett üzenettel találkozhatnak azok az utasok, akik a képen látható busszal utaznak. A BKV műszakosai valószínűleg megelégelték a katasztrofális állapotokat, ezért írtak a napellenzőre olyan szövegeket, mint a „Trágya szar, mint a BKV Zrt”; „Van itt erő, csak ritkán jön elő”; „Kohóba való” stb. A képet köszönjük olvasónknak, Ilkának.

13 Tovább

Saját országuk zászlaját sem ismerik a BKV matricagyártói

Az Ausztriából érkező turisták valószínűleg bambán néznek, amikor a BKV automatákra kihelyezett új tájékoztatókat olvassák, ugyanis ők sem értik majd, hogy mit keres a zászlajuk a magyar szöveg mellett. Komolyan elgondolkodom néha, hogy mit várunk egy olyan cégtől, ahol az ilyen apróságokba is tojnak bele? Annyira, de annyira fel tud bosszantani ez a nemtörődömség, hogy hihetetlen... Az angol, német fordításba már bele se mertem olvasni. Köszönjük a képet Zominak!

10 Tovább

Babakocsival szinte lehetetlen felszállni a trolira a Radnóti Miklós utcai megállóban

A fent látható képet olvasónk, Dávid készítette a 75-ös és 76-os trolibusz Radnóti Miklós utcai megállójában. Már önmagában az is botrányos, hogy a trolibusz megállóját ilyen szerencsétlenül alakították ki, hiszen a babakocsival közlekedők csak nagy nehézségek árán tudnak felszállni a járművekre. Az ajtó elé helyezett rács tovább nehezíti a helyzetet. Dávid panasza hajtás után olvasható.

21 Tovább

A nap képe: Táblacsere

Biztos emlékeztek még arra a bejegyzésre, melyben a fejjel lefelé felszerelt dohányzást tiltó táblákat mutattuk be nektek. A BKV a táblacseréknél nem bízta a véletlenre a dolgot, külön kis csapat kapta ezt a feladatot. Köszönjük a fővárosnak, hogy megtalálták a helyét annak a pár millió forintnak, amit már nem tudtunk volna mire elkölteni.

43 Tovább

Metrótűz: Voltak olyan dolgozók, akiket bezártak a füsttel teli állomásra

Az áprilisi metrótűzzel kapcsolatban több olyan hiányosságra is felhívták a figyelmünket olvasóink, melyek azt bizonyítják, hogy nem csak az utasokra, a dolgozókra is magasról szarik tesz a BKV. Mivel a BKV-figyelőnek nem csak az utasok, a tisztességes dolgozók is fontosak, megosztjuk a nyilvánossággal ezeket a hiányosságokat, hátha valakit felelősségre vonnak végre a tűz és a sorozatos szabálytalanságok miatt...

2011. április 19-én kigyulladt egy metrószerelvény az Árpád híd és a Forgách utca között. Az eset idején a Forgách utcai állomáson épp két szerelvény tartózkodott. Mint azt olvasóink tudják, ezen az állomáson négy kijárat is van, tehát az állomás viszonylag gyorsan kiüríthető. Az éppen szolgálatban lévő forgalmi dolgozó példás gyorsasággal cselekedett, és az utasokat kiküldte az állomásról, majd mind a 4 kijáratot lezárta és a kulcsot magával vitte. Éppen csak az állomáson tartózkodó személyzetről feledkezett meg, így volt akinek ki kellett törnie az ajtón az üveget, hogy ki tudjon menekülni, ne fulladjon meg az akkor már gomolygó füstben. Az megborzasztóbb, hogy információink szerint volt olyan főnök aki mobiltelefonon azt kérte a Forgách utcánál álló metróvezetőtől, hogy szabályosan kapcsolja ki, áramtalanítsa, rögzítse a vonatot úgy, hogy már szinte semmit nem lehetett látni a füsttől.

36 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek