Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Letörte az útban parkoló autó visszapillantóját a buszvezető

Olvasónk azt hitte rosszul lát, amikor a 4-6-os villamos vonalán közlekedő pótlóbusz vezetője a busz oldalával letörte egy -az útját álló- autó visszapillantó tükrét. A buszost nem is nagyon érdekelte az eset, egyszerűen továbbhajtott:

Tisztelt BKV-figyelő!

Már régóta olvasom az itt megjelenő cikkeket és sokszor mosolygok, hogy mi meg nem történik az emberrel ami velem még soha, pedig azért nem kis ideje élek Pesten. Azonban most szombaton (2010.01.02) velem és kedvesemmel olyan dolog történt, amit nem hittünk el hirtelenjében. Nem jeggyel vágtak át, nem a busz volt rossz (igaz majd szétesett), nem volt bunkó a sofőr és nem hírhedt "orkkal" találkoztunk. Valahol vicces is volt a történet az elszenvedők számára de egyben rémisztő is, hogy ez megtörténhetne akár velünk is.

142 Tovább

VFSz sajtóközlemény: Közlekedési zavarok a BKV-nál

A BKV Zrt. - reagálva a tegnapi súlyos közlekedési zavarokra - közleményt adott ki, melyben a buszvezetőket, szerelőket vádolja a munka szándékos bojkottálásával, és azonnali vizsgálatot rendelt el.

Álláspontunk szerint a kialakult helyzet elsődleges oka a járművek katasztrofális műszaki állapota, az elmúlt évek hanyagsága, a BKV Zrt. finanszírozásának hiánya.

A Villamos Független Szakszervezet szolidaritást vállal a buszos kollégákkal, elítéli a BKV Zrt. azon szándékát, mely a rossz műszaki állapotok, a vállalat felelőtlen gazdálkodása, és a politikai érdekek mindenáron való kiszolgálása miatt a felelősséget a munkájukat becsülettel ellátó és a szabályokat maradéktalanul betartó egyszerű dolgozókra hárítja!

0 Tovább

„Azt csak úgy kiraktam, nem találtam mást” –magyarázkodott a buszvezető

Utálok ismeretlen helyre BKV-val menni. Mindig jó előre felkészülök, térképekkel, menetrendekkel, hogy biztosan jó helyen szálljak le. A buszokon lévő táblák megbízhatatlanok, a buszvezetők sosem mondják be a megállók neveit, ezért minden információt magunknak kell megszerezni.

Olvasónk szilveszter éjszakáján kedvesével ment házibuliba. A buszt ,amivel utazni akartak nehezen, de megtalálták. Fel is szálltak rá, de arról már rossz helyen, rossz megállóban szálltak le, ugyanis a táblán ami a buszon volt, rossz megállónevek voltak feltüntetve. Én hiszem, hogy a buszvezető nem viccből vagy bunkóságból tett ki rossz táblát, sajnos nem talált mást, csak régit, és így legalább a külső tájékoztatást meg tudta oldani, de olvasónk álláspontját is megértem:

80 Tovább

Könyörögni kellett a kiegészítő jegyért

Nyugtassatok meg, hogy ez máshol Európában nem így működik. Olvasónk már-már könyörgött a BKV pénztárosának, hogy adjon neki kiegészítő jegyet, mert utazni szeretne. A pénztárosoknál nem volt kiegészítő jegy (se a buszvégállomáson, se a metrónál), a buszsofőrök se tartottak maguknál, de az utas nem akart bliccelni, ezért két jegyet akart lyukasztani. A sztorit egy másik buszvezető kavarta meg, aki szerint nem is kell kiegészítő jegy:

Kedves BKV figyelő!

Eléggé elszomorodtam tegnap, 2009 utolsó napján sikerült ugyanis a BKV-nak majdnem elrontani a mókát. Általában ritkán járok Budapesten, így nem vagyok up-to-date az utazási dolgokkal, azt pl egy év késéssel tudtam meg, hogy egy órán át lehet használni átszállásra a vonaljegyet a metrón (egyszer megszivattak, másodszorra egy jófej ellenőr mondta, hogy ne lyukasszak feleslegesen, megérne egy sztorit, de most nem).

78 Tovább

Megpofozták a biztonsági őrt a rossz automata miatt

Jegy nélkül akart utazni valaki a metrón, de a biztonsági őr az útját állta. Az utasnak azért nem volt jegye, mert a közelben lévő automata nem működött, és máshol nem tudott jegyet venni. Nem érezte jogosnak a biztonsági őr reakcióját, ezért megpofozta, erről mesél olvasónk.

A biztonsági őr azóta már megváltozott. Az automata hétfőn sem működött, ám akkor leengedett mindenkit jegy nélkül. Ha belegondolunk ez így helyes, hisz ha mi megpróbálunk jegyet venni, de nincs jegyvásárlási lehetőség, akkor milyen jogon tartanak vissza? A probléma ezzel csak az, hogy a bemeneti ellenőrzés így értelmét veszti. Ilyen esetben az lenne a legjobb, ha a biztonsági őrtől is lehetne jegyet venni, ahogy az éjszakai buszon.

A kicsit hosszúra sikeredett bevezető után jöjjön két automatás panasz:

Kedves BKV-figyelő!

Tegnap, 2009. Dec. 28-án, du. 3 óra körül jártam arra, amikor is figyelmes lettem rá, hogy a biztonsági őrök (zöld-karszalagos, nem a hagyományos, kék-karszalagos ellenőrök) a Kőbánya-Kispest felé menő irányban, az aluljáróban beengedtek egy fekete srácot jegy nélkül. A társa, egy magyar lánynak volt bérlete, amit fel is mutatott. Az ellenőröknek jelezték, hogy nem tudnak jegyet vásárolni a képen látható automatából.

88 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek