Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A pénztáros és az ellenőr is megkopasztotta a bérletes utast

A pénztárosoknak a hamis bérletekkel való üzletelés eddig pluszbevételt jelentett. A blogon megjelent panaszoknak köszönhetően a BKV végre intézkedett. Az alvállalkozói jegypénztáraknál hatalmas tábla hívja fel a vásárlók figyelmét arra, hogy honnan lehet megismerni egy hamis bérletet, mire kell odafigyelni a vásárlásnál, de az is újdonság, hogy a vásárlás helyét rányomják a szelvényre. Tehát megérte panaszkodnotok!

De a pénztárosok nem örülnek annak, hogy elvettük a kenyerüket, ezért új technikát dolgoztak ki a vásárlók megkopasztására: mást adnak, mint amit kérsz. Csütörtökön egy turista sztoriját olvashattátok, aki napijegy helyett vonaljegyet kapott. A pénztáros lehúzta, majd az ellenőr is megbüntette. Olvasónk egészárú bérlet helyett diákot kapott, amit csak egy ellenőrzéskor vett észre, ugyanis a két bérlet szinte egyforma. 9400 forintot fizetett a bérletért, most további 12000 forintot fizethet.

Kedves BKV figyelő!

Nekem egy olyan történetem van, amivel még nem találkoztam sem a ti blogotokban sem máshol.

A lényeg a következő, valamikor november elején vettem egy felnőtt bérletet, mint ahogy mindig, semmi gond nem is volt vele egészen a mai napig, amikor is egy ellenőr észrevette, hogy a bérletem 3700 Ft-os azaz diák. Megjegyzem a bérlet színe, mintája is teljesen megegyezik a dolgozó bérlet kinézetével, csupán az ára más a fenti jobb sarokban feltüntetve.

114 Tovább

Miért nem a megállóban dohányzik a buszvezető?

Olvasónk egy éves kisfiával szeretett volna utazni a 168E busszal vasárnap. Amikor felszálltak a buszra erős cigifüst-szag csapta meg az orrukat, ami a vezetőfülkéből jött, rögtön le is szálltak. Az utas nem érti, hogy a buszvezetők miért dohányoznak a buszon. Az indulásig még 10 perc volt hátra, a megállóban is rágyújthatott volna:

Tisztelt BKV-figyelő!

2009. november 29-én egy éves kisfiammal szerettünk volna felszállni az Örs vezér terén a 168E buszra. Amint felszálltunk, fordultunk is vissza, ugyanis az utastérben tömény cigifüst terjengett, ami egyenesen a vezetőfülkéből jött. Mivel még legalább 10 perc volt az indulásig, azt sem lehet mondani, hogy a sofőr nem tudott volna leszállni elszívni a cigijét. Az egy dolog, hogy én se szállnék fel ebben az esetben a buszra, de a gyerekemet pláne nem fogom kitenni ilyesminek.

47 Tovább

Áttolta a szembejövő sávba az autót

Olvasónk épp a Hamzsabégi útra kanyarodott, amikor a mellette lévő sávból (ahonnan egyébként csak egyenesen lehet továbbhaladni) egy busz szintén kanyarodni kezdett. Mivel az út csak egy sávos, a kanyarodó busz a szabályosan közlekedő autót a szembejövő sávba "tolta" át, ahol majdnem összeütközött egy másik autóval. A BKV-nak küldött panasz alant:

Tisztelt Hölgyem/Uram!

A mai reggelen 2009.11.25 8:06 perckor az alábbi kereszteződésnél jártunk párommal, mint majdnem minden reggelen, amikor munkába igyekszünk.

46 Tovább

„Halkítsátok le azt a sz@rt!” -mondta a buszvezető

Jó látni, hogy vannak még olyan buszvezetők akik felemelik a hangjukat, ha a buszukon valaki nem az utazási feltételek szerint utazik. Olvasónk a 23E buszon találkozott egy jófej buszossal, aki a zenét bömböltető fiatalokat rendre utasította.

De jobban jártok, ha az olyan panaszokat, történeteket, amiben roma a főszereplő, legközelebb nem írjátok meg nekem. Jobb, ha csendben tűrtök minden megalázást. Ellenkező esetben ugyan olyan antiszemita, rasszista, nácik lesztek, mint én vagyok, a "168 Óra blogkör" egyik bloggere szerint, aki posztjában azt is részletezi, hogy a BKV-figyelő miként lett a szélsőjobb találkahelye.

Kedves BKV-figyelő!

Egy tegnapi (11.24.) pozitív véget érő történetet szeretnék megosztani Veletek. Járatszámot nem írok, lényeg, hogy a délutáni órákban egy 23E buszon utaztam. Már a Borároson felszállt négy cigány tizenéves (nem vagyok rasszista, egy tényt közöltem), és üvöltették telefonjukon a "zenét". Már a felszállás pillanatában kivágta a sofőr az ajtót, és olyan hangerővel, hogy a busz feléig (ott ültem) simán elhallatszott: "Halkítsátok le azt a sz@rt!" A fiatalok persze meghökkentek és le is halkították valamennyire, de azért így is élvezhette még a fél busz az előadást - körítve azzal, hogy ők jó hangosak voltak, azzal a tipikus zajos hanghordozással üvöltötték tele a buszt, amit a legtöbben már messziről megismerünk.

175 Tovább

Nem fizet a biztosító a cserbenhagyott utasnak

Olvasónk nyár óta levelezik a BKV-val és a Generali biztosítóval egy balesete miatt. Augusztus 26-án hajnalban a 973-as busz lépcsőjéről leesett és úgy megsérült, hogy kórházba kellett mennie. A helyszínen se a buszvezető, se a biztonsági őrök nem segítettek neki, a busz egyszerűen továbbhajtott. A BKV-s dolgozók nem emlékeznek semmire, jegyzőkönyv sincs, így a biztosító nem fizet:

Tisztelt BKV- figyelő!

Azért írok most neked, mert panasszal szeretnék élni a BKV magas színvonalú szolgáltatásával kapcsolatban. Az eset még nyáron történt velem de csak most osztom meg mert eddig próbáltam elintézni a dolgokat de sajnos ezzel a minősíthetetlen szolgáltatóval sajnos nem lehet. Az történt velem, hogy Augusztus 26.-án hajnal 1:15 kor érkeztem meg a Dózsa György úti megállóba a Blaha Lujza tér felől, és sajnos leszállás közben rosszul léptem és leestem a 973-as jelzésű éjszakai buszról. A bokám kibicsaklott és kórházba is kellett mennem. Kikötném, hogy munkából mentem hazafelé és nem voltam sem ittas sem részeg. A magasan képzett és kulturált sofőr és a még képzettebb jegyellenőrzési elitalakulat pedig nem volt hajlandó segíteni, hanem egyszerűen bezárták az ajtókat és elmentek. Ezek után írtam a Forgalombiztonsági Osztályra Augusztus 29.-én, hogy elmondjam mi történt az egyik járatukon, és hogy érvényesítsem a balesetbiztosításomat. Válasznak ezt a levelet kaptam tőlük:

30 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek