Meghaladhatja a 100 millió forintot az az összeg, amelyet a BKV a munkaügyi bíróságon követel vissza 31, többségében vezető beosztásban foglalkoztatott, az elmúlt években közös megegyezéssel távozott egykori dolgozójától - értesült a Népszava.
A lap keddi számában Sziebert György, a társaság jogi igazgatója azt mondta: a belső vizsgálat által feltárt esetekben jogászaik szerint a "jó erkölcsbe ütköző" kifizetések történtek, mert a megállapodások jelentős többletjuttatást tettek lehetővé a BKV kárára és a munkavállalók javára.
Milliós összegek: volt vezetőit perli a BKV
Megfeledkezett a vakokról a főpolgármester
A múlthéten átadták Budapest egyik legszebb és legtágasabb aluljáróját a Fővám téren. Demszky szerint az aluljáró minden ponton tökéletes, de olvasónk ezt máshogy látja, ugyanis a vakokról teljesen megfeledkeztek.
Kedves BKV-figyelő!
Megnéztem a múlt héten elkészült aluljárót és villamosmegállót a Fővám téren - nagyon szép, liftek és mozgólépcsők is vezetnek a felszínre. Azt kívánom mindenkinek, aki tervezte, engedélyezte, kivitelezte, átvette és nagy csinnadrattával felavatta, hogy vakuljon meg - legalább 1 órára - és így próbáljon meg segítség nélkül, épségben átszállni a 49-esről a 2-es villamosra.
Garantáltan nem fog sikerülni - sem mechanikai, sem optikai vezetősávok nincsenek a fényes szürke kősivatagban, ez már nem fért bele a 4. metró sokszáz milliárdos költségvetésébe.
Hely: Európa (?) Idő: XXI. század
Üdv: Kelenfke
Nem erről volt szó: novemberben még nem utazhatunk az új metrókocsikon
A korábbi tervekkel ellentétben novemberben már biztosan nem állhatnak forgalomba az új, Alstom-féle metrókocsik a 2-es metró vonalán. A legkorábban 2010 első negyedévében gurulhatnak utasokkal az új szerelvények.
A BKV 2006. május 30-án írta alá az új szerelvények tervezésére, gyártására és szállítására vonatkozó szerződést az Alstom Transporttal. A 2-es metró vonalán 22 darab, 5 kocsiból álló szerelvényt állítanak be, az épülő 4-es metró vonalán pedig 15 darab, 4 kocsiból álló teljesen automata szerelvény jár majd. A kocsik 65 milliárd forintba kerülnek. Augusztusban még arról volt szó, hogy novemberre forgalomba állhatnak az új szerelvények.
Kollektív szerződés: a dolgozókon spórolna a BKV
Tisztelt BKV-figyelő!
Kb. két hete már jeleztem az érdekvédelmi képviselő felé, hogy lesznek szívesek az okt. 15-én kiadott hírlevelüket a neten is hozzáférhetővé tenni, ugyanis szándékomban áll többek között a BKV Figyelőre is feltenni. Azóta ez megtörtént, tehát a Villamos Független Szakszervezet honlapján elérhetővé vált mind az okt. 15-ei hírlevél, mind a VFSZ hírlevele.
Sem a megállóban, sem a buszon nem tudott jegyet venni, leszállították
"Miért cseszik ki a fizeti akaró utasokkal a BKV?" -Tehetnénk fel a kérdést a lenti levelet olvasva. Történetünk főszereplője egy éjszakai buszra akart jegyet venni a Moszkva téren, ám a pénztár már 8 órakor bezárt, a jegyautomata pedig nem üzemelt. Felszállt a 990-es buszra, majd az ellenőrnél is megpróbált jegyet venni, de ők leszállították, így várhatott 1 órát a következő buszra:
Kedves BKV-figyelő!
Bizonyos szempontból nem történt égbekiáltó borzalom, de az eset nagyon jól jellemzi a BKV állapotait, és a cég hozzáállását.
Pénteken éjjel egy lány szeretett volna a Moszkva térről utazni a 990-es éjszakai járattal a Normafa felé. A Moszkva téren a csatlakozások miatt hosszan állt a busz, mikor az éjszakai járatra ellenőrök szálltak, akikkel a lány szóváltásba keveredett. A lány jegyet szeretett volna venni, de az ellenőrök azt mondták, hogy nem tudnak jegyet adni, és csak akkor utazhat, ha bírságot fizet. A lány elmondta, hogy az üzemzárás után a metróállomáson már nem lehet jegyet venni, az automata nem működött.
Utolsó kommentek