Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nem segített a padlón fekvő idős nőnek

Tegnap a 173-as buszon egy idős nő felszállás közben elesett, nem nagyon tudott felállni. Az utasok a segítségére siettek, a vészjelzőt is megnyomták, de ez a buszvezetőt mit sem érdekelte, nyugisan dolgozott tovább:

Tisztelt BKV-figyelő!

Minden napi teendőm, hogy a 173-as busszal eljussak Újpalotára. Hát ez ma is így történt. Ment az új Volvo busz a felújított Thököly úton ilyenkor nézek ki a fejemből és nézem a már unalmas "tájat". A Stefánia úti megállóban figyelmes lettem, hogy egy idős hölgy felszállás közben elesett és rögtön a segítségére indultam több utastársammal együtt. A hölgy nagyon nehezen tudott felállni. Már a vészjelzőt is megnyomta egy fiatalember de a buszvezetőt sem az hogy elesett a hölgy sem az hogy a vészjelzőt folyamatosan nyomják nem érdekelte. Úgylátszik akár a sofőr szerint ott is maradhatott volna a nő.

A busz rendszáma FJX - 202. 2009.09.21 -  17: 40 - 50  körül állt be a busz a Zugló vasútállomás buszmegállóba Újpalota felé.

Üdvözlettel: B. Zsolt

55 Tovább

Ott nyitott ajtót, ahol le sem tudnak szállni az utasok

"Megállóhely kapacitásának jobb kihasználása miatt az autóbuszok harmadiknak is megállhatnak, és ajtót nyithatnak. Ebben az esetben azonban a megállótáblánál ismét meg kell állniuk, és ajtót nyitniuk." -így szól a BKV belső szabályzata. Akkor mégis miért van az, hogy a Ferenciek terén a buszvezetők rendszeresen úgy nyitnak ajtót harmadikként, hogy az utasok le sem tudnak szállni a korlátok miatt, majd továbbhajtanak? Olvasónk többször maradt a megállóban, az ügyfélszolgálattal levelezik:

Tisztelt Cím!

Előző levelem tartalma hasonló volt az alábbinak, melyre a BKV 30 napon belül válaszolt. Csak éppen semmi eredménye nem lett. A 8-as buszok továbbra sem állnak meg a Ferenciek terén az arra kijelölt helyen. Az utasok szaladgálnak össze-vissza. Nem tudják, mikor hol szállhatnak fel, mert a megállóban, - nos, ott nem. A második eset akkor történt, mikor pár hét után kinyitottam a BKV válaszlevelét hogy a jövőben jobban odafigyelnek. Ez volt a második levelem a válaszuk után.

Üdvözlettel: Kanzler Edit

40 Tovább

Munkába állt az első VanHool autóbusz

Már utasokat szállítanak azok a használt belga buszok, melyeket hónapokkal ezelőtt vett a BKV. A VanHool buszok a 23 és a 23E vonalakon közlekednek a Boráros téren bárki megsimogathatja őket. Az előzetes bejelentéseknek megfelelően a busz nagyobb nyitható ablakokat, új kijelzőket és klímaberendezést is kapott, átfestve azonban nem lett, információink szerint ezért, a BKV sokallta a buszonkénti 6 millió forintos árat. Várjuk olvasóink tapasztalatait észrevételeit a busszal kapcsolatban e-mailben és a hozzászólások között. A VanHool buszokat az első galériában "munka közben", a másodikban az érkezésük napján láthatod:

Galéria:

Nem látod a képeket? Kattints ide!


Kapcsolódó galéria:

Nem látod a képeket? Kattints ide!

136 Tovább

Lezavarta a buszról a tájékozatlan utast

Utálok idegen vonalakon utazni, mert a legtöbb esetben nulla utastájékoztatással találkozom. Jó előre felkészülök, nehogy meglepetés érjen. Viszek magammal térképet, kinyomtatom a menetrendet, stb. De így is van, hogy rossz helyen szállok le, vagy rossz megállónál nyomom meg a gombot, mert a buszvezető a megállók nevét képtelen bemondani. Olvasónk is rossz helyen nyomott gombot, és a buszvezető leszállította a buszról, mondván ha jelzett, akkor szálljon is le:

Tisztelt BKV-figyelő!

Ami velem történt egy fél órája, valószínűleg semmilyen következménnyel nem fog járni az illető BKV alkalmazott szempontjából, mégis leírom, mert valószínűleg sokunkkal előfordult már hasonló eset.

Az éjszakai 948-on jöttem haza (szeptember 15, 2009), aki utazott már vele tudja, hogy a Dél-pesti autóbuszgarázsból indul, a másik végállomáson (Csepel, Hollandi út) azonban csak megfordul, nem várakozik semennyit. Ezért nehéz megmondani, hogy melyik busszal mentem, de valószínűleg, ami a Hollandi útról éjjel 2-kor indul. Ezt azért is mondom, mert nem tudtam megnézni sem a busz, sem a buszvezető hölgy azonosítószámát.

126 Tovább

Több év börtön a BKV egykori vezetőinek?

Munkajogászok, büntetőjogászok és ügyvédek szerint nem tarthatják meg a vagyont az egykori BKV-igazgatók, ha bebizonyosodik, hogy a kifizetések jó erkölcsbe ütköznek. Ha valakiről kiderül, hogy hűtlen kezelést követett el, az akár több évre börtönbe kerülhet. Az igazgatók azért kaphattak 50-80 milliós végkielégítéseket, mert korábban nagy prémiumokat vehettek fel.

A cég sajtóirodájának tájékoztatása szerint automatikusan osztogatták a prémiumokat. Az egyik vezérigazgató-helyettes például havi 660 ezer forintos fizetésének több mint százszorosát, 82 millió forintot kapott így, majd amikor nem sokkal később nyugdíjazták, még mintegy 70 milliós végkielégítést utaltak neki. Az igazgatók és a vezérigazgató tudhatott a tervezett kirúgásokról, hiszen Antal Attila, a 2007-ben a BKV-hoz került új vezérigazgató egyik feladata az volt, hogy csökkentse a létszámot.

67 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek