Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Jegyet vett és lyukasztott, mégis meg akarták büntetni

"Ez a jegy kétszer lett kezelve" -Mondták olvasónknak a BKV ellenőrei a Blaha Lujza téren. Ez csak azért érdekes, mert az utas az ellenőrzés előtt néhány perccel vette a jegyet az Örs vezér terén a jegypénztárban. Mivel nyugtát nem kapott a vásárlást nem tudja igazolni, ezért meg akarták büntetni. (Néhány napja sokan lehülyéztétek az éjszakai buszon nyugtáért harcoló utast. Valószínűleg ő is a hasonló helyzeteket szerette volna elkerülni).

Tisztelt BKV-figyelő!

Becsületes utas vagyok, minden hónapban megveszem a bérletet ami ebben a hónapban a szept. 4-én lejárt. Következett a hétvége, gondoltam majd hétfőn veszek bérletet sok időm reggel nem volt ezért a bérlet vásárlást délutánra halasztott, ezért vásároltam 9.35-kor egy vonaljegyet az Örs vezér téri bérletpénztárban. Mit sem sejtve lekezeltem a jegyet, utána pedig nyugodt lelkiismerettel elutaztam a Blaha Lujza térig.

184 Tovább

Megsértődött a buszvezető, nem dolgozott tovább

"Már megint késett, fel fogom jelenteni" -mondta egy valószínűleg szellemileg sérült idősebb utas a 112-es busz egyik vezetőjének. Ezen a beszóláson a BKV-s annyira felhúzta magát, hogy cigivel a szájában kipattant a fülkéből szóváltásba keveredett a bácsival majd kijelentette, a busz befejezte a futást mára. Én már csak azt nem értem, hogy egy hülyével miért kellett leállni vitatkozni. (Szó se róla megértem, hogy idegesen nem vezet tovább, de ha nem foglalkozna hülyékkel, nem idegeskedne).

Kedves BKV-figyelő!

2009.09.12.-e szombat, 21:45, Ferenciek tere, 112-es járat Buda fele, BPI-342 frsz. Pszichopata kinézetű sofőr. A megállóba beálló buszra felszálló utasok közül egy bácsiforma beszólt a sofőrnek, hogy már megint késett, és hogy fel fogja jelenteni. Irgum-burgum, hát kit nem érdekel?

159 Tovább

„Leszúrom az összeset mingyá...” -fenyegetőzött a késes utas

Vajon ha be lennének kamerázva a BKV járművei (és megállói) a lenti esetekhez hasonlók akkor is megtörténnének? Az első olvasói észrevételben egy 20 év körüli srácról olvashattok, aki a busz ajtajánál az összes helyet elfoglalta, zavarta az utasokat a felszállásban. Aki mégis megpróbált felszállni annak beszólt, és azzal fenyegetőzött, leszúrja őket a nála lévő késsel, melyet elő is vett:

Kedves BKV-figyelő!

Had osszak meg egy történet, ami szeptember 8.-án történt velem a 70-es trolibuszon. Lehet, hogy ez nem egy tipikus BKV sztori, de mivel BKV járaton történt az eset mégis ideírom.

A troli a Város-ligetből a belváros felé tartott nem túl sok utassal. Én a busz végében álltam, amikor a hátsó ajtónál felszállt egy fiatal 20 év körüli pár, és megálltak mellettem. Végig nagyon trágárul beszéltek egymással, ami engem nagyon idegesített, néha rosszalló kifejezéssel az arcomon odanéztem, de ők nem zavartaták magukat.

42 Tovább

150 milliót vitt haza egy BKV-főnök

Többen kaptak 100 millió forintnál nagyobb összeget a BKV vezetői közül - derül ki a Blikk birtokába került dokumentumokból. Dányi József gazdasági vezérigazgató-helyettes a rekorder, túlszárnyalva a 100 millió forintos Szalainé Szilágyi Eleonórát. Dányinak úgy sikerült leakasztania 150 millió forintot a BKV-tól, hogy rendes havi fizetése "csak" bruttó 660 ezer forint volt. Ennek ellenére a cégtől való távozása előtt 82 milliós prémiummal honorálták munkáját, majd nyugdíjazásakor még 67 milliós végkielégítésnek is örvendezhetett.

A legtöbb pénzt felmarkolók dobogóján ezüstérmesként végzett Szalainé Szilágyi Eleonóra humánpolitikai igazgató. Mint megírtuk, először róla derült ki, hogy elképesztő pénzeket kapott a BKV-tól. Ő 42 milliós prémiuma mellé vett fel 86 milliót, így összesen 128 millióval lett gazdagabb. Tölgyesi Vilmos műszaki igazgató a bronzérmes a jól kereső BKV-s igazgatók közül, 40,5 milliós prémiuma mellé kapott 83,7 millió végkielégítést, így ő 124 milliót zsákmányolt. Mindhárman 1972-ben kezdtek dolgozni a BKV-nál.

47 Tovább

Balesetveszély a buszon: Többkilós fedőlap esett az utas lábára

A buszvezető még csak mentőt sem hívott ahhoz az utashoz, akinek néhány napja egy, a busz végénél az utasteret és a motorteret elválasztó fedlap a lábára esett. Az utas épp leszálláshoz készülődött, amikor a busz végében a többkilós elem a lábára esett, ennek következtében az MP3 lejátszója tönkrement, cipője elszakadt és sérülései miatt munkába se tudott menni. A lenti levél jó példa arra, hogy balesetveszélyes járműveket miért nem szabad kihozni a garázsból:

Tisztelt Budapesti Közlekedési Vállalat!

Becsületes embernek tartom magam, aki tiszteli, és betartja a törvényeket. 2009. szeptember hó 11-én a délutáni órákban dolgozni indultam. A XIX. kerületben lakom, ezért rendszeresen a 282E illetve a 182 es járatok valamelyikét választom. Ezen a napon is így tettem. A Tarkő utcai megállóba egy alacsony padlós busz érkezett meg, BPO-218 rendszámmal, én pedig a Felsőcsatári útig szerettem volna elmenni. Mikor a busz közeledett a piros lámpához, felálltam, és a hátsó ajtóhoz mentem; ahol a motor is van. Általában, -mint én is a fiatalok többsége zenét hallgatok a járműveken. Ez ugye nem szokatlan.

251 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek