Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hirdessen a BKV-figyelőn!

A BKV-figyelő 2007 tavaszán indult, a BKV utasok véleményét, panaszait tárja a nyilvánosság és a cég vezetői elé. Blogunk két év alatt a Blog.hu egyik legsikeresebb civil blogja lett. Az elmúlt időszakban összesen 5 millió egyedi látogatónk volt, ők 8,5 millió oldalletöltést produkáltak. Naponta tehát körülbelül 7 ezer látogatónk és 14-15 ezer oldalletöltésünk van. Ez annak is köszönhető, hogy a blog rendszeresen, szinte minden nap az Index címlapján van. A BKV-figyelő jelenleg a legolvasottabb tömegközlekedéssel foglalkozó blog. Bannerhelyeinket kínáljuk jóval a piaci ár alatt hirdetési felületként a BKV-figyelő és a MÁV-figyelő blogokon.

Idén megváltozott a hirdetési rendszer a blog.hu-n. A BKV-figyelő és a MÁV-figyelő a „Kétpúpú Teve” hirdetési modellt választotta, mely azt jelenti, hogy a blog oldalletöltéseinek felén az Index, a másik felén én helyezhetek el hirdetést. A blogon két reklámhely van jelenleg, amit értékesíthetünk. Egyik az oldalsávban található a legelső helyen, ide egy 160x290 pixeles hirdetés helyezhető el. A másik hely az első poszt alatt található (illetve ha belekattintasz egy posztba, tehát olvasod, akkor a cikk és a kommentek között). Ide egy 310x250 pixeles hirdetés helyezhető. Az itt elhelyezett hirdetéseket naponta körülbelül 7 ezer olvasónk láthatja.

Ha hirdetni szeretne, kérjük keressen meg minket a bkvfigyelo@gmail.com e-mail, vagy a bkvfigyelo@index.hu MSN-címen, és kérjen árajánlatot.

0 Tovább

Nem minden a BKV hibája

Kedves Vörös!

Sajnos igazságtalanság lenne a BKV-val szemben, ha Mi most igazat adnánk neked. Többen is mondták már és mi is azon az állásponton vagyunk, hogy a Főváros útjain keletkezett torlódásokért, dugókért nem a BKV a felelős. Tényleg ne essünk bele abba a hibába, hogy mindenért a BKV-t hibáztatjuk még azért is amihez neki semmi köze. Ebben az ügyben inkább a Fővárosi önkormányzatot kéne megkeresned. Leveled mindenesetre köszönjük!

Ma reggel 12 percet vártam a Dózsa Györgynél a 7-es buszra ami állítólag a legsűrűbben közlekedő járat Pesten. Fél 9-kor majdnem napszúrást kaptam,mert árnyék az nincs, leégett a lábfejem és csorgott rólam a víz. ezek után sikerült 5 megállót megtennem 20 perc alatt a tömegnyomorban és hőségben és csurom vizesen beérni a légkondicionált munkahelyemre. Remélem nem fogok megfázni.

Ezer köszönet a BKV-nak!

Vörös
5 Tovább

Újból leteszteltük a metrópótlót!

Sok észrevétel érkezett az előző tesztünk miatt. Valaki azt kifogásolta, hogy pontatlanok voltak az adatok, nem számoltuk bele a tesztbe a metróval járó időtöbbletet, másnak az nem tetszett, hogy 10-11óra körül teszteltük le a buszokat, akkor, amikor nem épp maximális a metró / metrópótló kihasználtsága. Munkatársunk újból kiment és letesztelte a buszokat, több szempontot is megvizsgálva. Olvassátok bártan!


8:19 (Örs v. tere) felszállás után egyből a klíma hideg levegője csapott meg minket, utána egyből orron csapott a húgyszag. A busz megtelt a megállóban 13-15ember marad, nehezen felfértek volna, nem akartak nyomorogni, vártak még egy buszt.. Más említésre méltó nincs, indulhatunk.

8:21 (Pillangó utca) kevés ember, kb. 2-3-an szálltak csak le és a felszállók száma se sokkal több, csak 7-8ember. A buszra mindenki felfért aki a megállóban várakozott, így ott nem maradt ember. Menetidő 2 perc volt, ami a metró időtöbbletivel számolva jobb. Mint ha metróval jöttünk volna!

8:26 (Stadionok) leszállók száma itt se valami sok, 4-5ember lehetett kb. A megállóban 2-3ember marad, 8-9felszálló lehetett. Menetidő 5perc volt, ami a metró menetidejéhez képest több, viszont ha a mozgólépcsőzést és a várakozást beleszámítjuk, még mindig jobbak vagyunk!

8:32 (Keleti pu.) Ebben a megállóban a leszállók száma már lényegesen több, 12-13ember lehetett. A megállóban senki nem maradt, mint a 12ember fel tudott szállni. (Közben jelentem, hogy még mindig jó az idő a buszon, a szagok sajnos nem szűntek meg. Menetidő 6perc volt, így már talán jobb a metró, de mindjárt meglátjuk!

8:36 (Blaha L. tér. V.Á.) Végállomás, ezért mindenki leszállt, a buszon senki nem maradt, felszállók pedig nincsenek:) A 2 megálló között a menetidő 4perc volt, kicsit több mint ha metróval jöttünk volna. A metrók egymást követték, gyorsan lehetett haladni, aki az egyikre nem fért fel, szinte egyből jött a másik.

Metrópótló esetén:
Indulás: 8:19
Érdekezés: 8:36
Tehát a menetidő: 17 perc


Metró esetén:
Indulás: 8:02
Érkezés: 8:10
Tehát a menetidő: 8 perc


A metrón utazás során 1 perc mozgólépcsőzéssel kell számolnunk, ez összesen 2perc időtöbblet. Metróra átlagosan 1-2percet kell várni. Az ellenőrzés során az ellenőrök nem tartanak fel ½ percnél tovább (természetesen ha van jegyed, vagy bérleted, és nem kell csekket írni) Metrópótláshoz képest a +5 perces menetidő szinte semminek mondható, akkor főleg, ha egy klímás, új Volvo buszon utazunk. Az emberek egy része jobban szereti a metrópótlást épp azért, mert nem kell olyan dolgokra plusz időt számolni mint pl. a mozgólépcsőzés.
9 Tovább

Várakozás a metróra


Nem, ez az óra sajnos nem azt mutatja mennyi az idő hanem azt, hogy mikor ment el az előző metró. Aki nem hinne a szemének (13 perc, 42 másodperc)

Aki tudja mi volt ma (kedden) 12 óra körül a 2-es metró vonalán kérem jelezze!

16 Tovább

"Nyíl egyenesen robog felénk a Kálvin tér"

Műegyetemista koromban szinte minden nap a 47/49 villamossal jártam az Astoria - Szent Gellért tér közötti szakaszon. Reggelente többször sikerült egy olyan vilire szállnom, aminek elég mókás kedvű volt a vezetője :) Olyanokat mondott be, hogy "nyíl egyenesen robog felénk a Kálvin tér, meg a műegyetemisták készülődjenek a leszálláshoz; vagy a Fővám tér a következő úti célunk".

Egy biztos: hiába volt túlzsúfolt a villamos, az emberek rossz kedve egy pillanat alatt elillant. Mindenki nevetgélve, mosolyogva szállt le a villamosról. Ez a vezető mindig megvárta a villamoshoz rohanó embereket, nagyon kedves volt. Sajnos egy idő után nem találkoztam vele. Talán a BKV eltávolította volna a renitens viselkedése miatt? Remélem nem.

Tud valaki valamit erről a vicces fickóról? Biztos sok műegyetemista emlékszik rá.


birdlady

10 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek