Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

BKV szarik a hőségradóra?

Sziasztok!

A szentendrei HÉV-vel közlekedünk. Mától megváltozott, ritkított sűrűséggel járnak a szerelvények (bár az eddigi is ritkább volt, mint amennyi utas kényelmesen utazhatott volna). 10 percenként indulnak, arra hivatkozva, hogy iskolai szünet van. Eredményeképpen nem lehetett 08:22-kor felszállni a HÉV-re! Tudtommal demogfáfiai hullámvölgyben vagyunk, kevés a gyerek. A dolgozó ember annál több. A járat ritkítással azt érték el, hogy hosszan kell várakozni a már kora reggel is forró, napsütötte  megállóban (árnyék sehol!), és utána egymásra tapadva utazni a hőségben. Az elrendelt hőségriadót a BKV semmibe veheti? Jó lenne tudni, milyen rendelkezéseket tesznek az utasok utazási feltételének javítása érdekében.

Üdv: Éva
6 Tovább

Vár, vár, majd becsukja...

Remek kezdeményezés ez az oldal. Jómagam nagy reklamáló, beirogató vagyok, ha nem tetszik valami a BKV-n, azonnal a BKV honlap utasészrevételek feliratára kattintok és elmesélem nekik a bánatom...

Kedvencem az a fajta villamos, troli, busz stb vezető, aki hosszasan figyeli, hogy 500 méterről rohanok a járműve után, majd odaérésemkor előttem bevágja az ajtót és padlógáz! Így történt ez kb 3 hete is, amikor az Éles saroknál rohantunk a 3-as villamos után. Rohanásunk oka az volt, hogy pont akkor kezdett el szakadni az eső. Nem kicsit, nagyon. Vihar volt, villámlott, egy idő után jég is esett. igazi nagy felhőszakadás volt. Csak mi ketten a párommal rohantunk a vili után, az türelmesen várt a megállóban, pedig már senki nem szállt le-fel. Mikor odaértünk, becsukta az ajtókat, várt még egy picit, majd husss... Közben nyomkodtuk az ajtónyitó gombot (hannoveri vili), meg vertük a vili ajtaját, hogy nyissa már ki!!!

Tényleg ítéletidő volt. De jól otthagyott, mi meg a felhőszakadásban ott vártunk majdnem negyed órát a következőre. hazaérve megszabadultunk a vizes-sáros ruháktól, egyből rohantam is a géphez, hogy írjak a mélyen tisztelt BKV-nak. Másnap meg is jött a válasz, hogy A villamosvezetőt figyelmeztettük az utasorientált magatartás fontosságára." Mindig ezt írják. Ilyenkor tényleg szólnak, vagy ez valami sablon szöveg, amit elküldenek a hülye beirogató lúzereknek?Kezdem hülyén érezni magam, hogy a havi 7350 forintomért még engem szívatnak...

Üdvözlettel:B. Orsolya
40 Tovább

Busszal a munkába

A minap BKV-ra szorultam, miután feleségem korán elvitte az automat, és reggel munkába menet nem tudtam végigdübörögni a megszokott rutinnal a városon.

Sebaj, végre környezettudatos lehetek, esett le a kő a szívemről, és boldogan vettem meg a gyűjtőjegyet, korábbi jegyautomatás elnyelődött fémszázasaim sorsából okulva. Boldogan pattanok fel a légkondicionált új Volvo csuklós buszra, van hely, hívom anyut telcsin, érdemes volt élni! Üröm az örömben, hogy egyszer csak réteskígyóként tekeredő szag-penetrációra leszek figyelmes tízóránál, de sebaj, egyelőre lőtávolon kívül ülök. Clark-on átszállva a 105-ösre, már kevésbé vicces a szitu. Hajléktalanhoz képest slágfertig kivénhedt koptatottfarmer-inges exmacsó, adidas csukában egyméteres lőtávon belül, 11-óránál. Közeg: szardíniás konzerv sűrűség. A csákó felől megindul a támadás a busz gyorsulásával egyenes arányban. Fojtogató a helyzet. Többen kezdenek a lehetőségekhez képest polarizálódni a rendelkezésre álló térben.

Többen leszállnak az első megállónál, fürkésző pillantásokat vetve a következő járat reményében visszafelé tekintgetve. Sebaj, két megálló után mozdul a rendszergazda exrocker, és megindul az ajtó felé, a remény szent zászlaját lobogtatva az érző szervű utastársak szívében. Én is hasonlóan felsóhajtok, mert egyel tovább visz az utam. A következő megállóig helyreáll a rend, és békés hangulatban szállok ki a buszból az Alkotáson megálló 61-es vili felé igyekezve. Fel akarok szállni az első ajtón, de a tömeg reménytelen. A másodiknál is. A harmadiknál alig van valaki. Rohanok hátra, fellépek, de ismerős arc bámul 70-centin belülről bambán. Szagbomba van. Mint akit pofántörölnek baseball-ütővel, visszahők, döntés: irány tovább gyalog.Nos, szerintem egy lehetséges megoldás: a csávónak tuti nincs jegye. Meg lehetne hozni egy olyan szabályt, hogy amennyiben az utasok megnyomják a vészjelzőt, hátrahívva a sofőrt, kérhetné a jegyet a büdös embertől, és ha nincs, akkor le kell szállnia.

Egyébként a problémát kultúráltan megoldani a hajléktalanok állami szintű szociális hálójával kéne, de a BKV is fejlődhetne párhuzamosan a kérdésben, mert nagy az okozott kár. Hiába van ugyanis csilivili volvobusz, meg combino, ha az ember inkább gyalog megy, és nem akar ezekkel a klosárokkal egy levegőt szívni.
10 Tovább

Villamos szakmai topic

Ide várjuk a villamos közlekedéssel kapcsolatos szakmai kérdéseket, illetve a válaszokat. Kérlek mielőtt feltennéd kérdésed lapozgasd fel a topicot, lehet, hogy más már feltette a kérdésed és választ is kapott rá.

1910 Tovább

HÉV szakmai topic

Ide várjuk a HÉV közlekedéssel kapcsolatos szakmai kérdéseket, illetve a válaszokat. Kérlek mielőtt feltennéd kérdésed lapozgasd fel a topicot, lehet, hogy más már feltette a kérdésed és választ is kapott rá.

514 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek