Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Csak takarításra és karbantartásra nincs pénze a BKV-nak

Több 10 milliós végkielégítés, kétes szerződések, milliárdos tanácsadások többnyire feleslegesen fizetett biztonsági őrök. Ezekre valahogy mindig van pénz, de amikor a karbantartás és a takarítás előkerül, akkor valahogy sosincs pénz. Csak a sírás és a bliccelőkre való mutogatás megy. Vajon miért? Olvasónk erre keresi a választ:

Tisztelt BKV-figyelő!

3-4 hete a 4-es és a 6-os villamosok végállomásaira szeretett tömegközlekedési társaságunk visszahelyezte a biztonsági őröket. Végállomásonként 16 őr van, és ellenőrök a villamosokon (20-nál is többen) akik szintén a bliccelőket szűrik ki. Olvastam, hogy a BKV ezeket az ellenőröket és biztonsági őröket átcsoportosította, így nem kerül többe az ellenőrzés. De ezt az átcsoportosítást én nem értem. Ezek az őrök nem hiányoznak sehonnan? Akkor eddig miért fizettük őket?

57 Tovább

Nincs kegyelem, egy vagyonba kerül majd a BKV-bérlet

Csaknem öt százalékkal többet kell majd fizetni Budapesten a közösségi közlekedésért a júliusi áfaemelés miatt; egy BKV-jegy 300 forint lesz, a havi bérlet pedig 9400 forint - döntött szerdán a Fővárosi Közgyűlés.

Az MSZP és az SZDSZ képviselőinek szavazataival, vita nélkül döntött a Fővárosi Közgyűlés szerdán a BKV-tarifák idei újabb, maximum 4,8 százalékos emeléséről. Az év eleji több mint 10 százalékos tarifaemelés után a BKV azért kezdeményezte az újabb díjemelést, hogy elkerülje azt a több százmillió forintos veszteséget, amit az áfa 5 százalékos emelése miatt elszenvednének júliustól.

75 Tovább

Elég volt! Szombattól bliccelek!

Na nem én fogok bliccelni, hanem egy olvasóm. Mégpedig azért, mert megelégelte, hogy a BKV a befizetett pénzt hülyeségekre költi. Az utazási körülmények egyre rosszabbak, szignálra és szlogenre ilyenkor is van pénzt. Részletek a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

Indulása óta olvasom a blogot és nekem nagyon tetszik. Engedjék meg, hogy most én osszam meg a történetem a nagyérdeművel.

Én egy 40 feletti kétgyermekes családapa vagyok a Duna jobb oldaláról. A családból 3-an rendszeresen utazunk a BKV-n bérlettel. Ez nekünk havonta 21150 forintunkba kerül. Nem kevés és lenne jobb helye ennek a pénznek, de tisztességesek vagyunk, megvettük mindig a bérletet. Vagyis úgy néz ki, csak vettem. A mostani bérletem még pénteken érvényes, és úgy néz ki nem veszek többet. Elég volt!

Most olvastam az újságban, hogy a BKV megint kiadott ötmillió forintot színészekre. Vagyis csak a hangjaikra, teljesen feleslegesen. Néhány hónapja szlogenre költöttek félmilliót. Az új szlogen szarra sikeredett, a cég nem is használja, ahogy a hangokat se mert azokat nem lehet használni a járműveken. És még mennyi pénz meg el így hülyeségekre… Sosem fogjuk megtudni.

250 Tovább

Nem emelni, csökkenteni kell a bérlet árát

Olvasók szerint a BKV akkor volt sikeres, amikor olcsóbbak voltak a tarifák, mert több volt a fizető utas, több volt a bevétel, volt miből költekezni. A képlet egyszerű: olcsó bérlet = versenyképes tömegközlekedés = több fizető utas = több bevétel = magasabb színvonal. Ez lenne a megoldás mindenre?

Kedves BKV-figyelő!

Előkerült itthon egy régi bérletem. Az ár ami rajta van töredéke a mostaninak. Amikor megtaláltam csak ültem magam előtt és gondolkodtam, milyen jó is volt tömegközlekedni régen. Rá is jöttem, hogy miért: Annak idején a fizetéshez mérve olcsóbb volt a tömegközlekedés. Több jármű közlekedett (most 1300 busz, akkor 1800 körül), jobb volt a menetrend, és tisztább volt az utastér is. Kevesebb is volt a bliccelő mint most, és a BKV sem örvendett ilyen közutálatnak.

83 Tovább

Több hibát is talált az NKH a BKV buszán

Olajfolyás a motortérben, eltömődött levegőrendszer, rossz fordulatszám és vízfokmérő, rossz vezetőülés valamit hibás kilométeróra. „Csak” ennyi hibát talált a Közlekedési Hatóság azon az autóbuszon, melyről hétfőn írtam itt a blogon. Íme a hatóság levele:

Tisztelt Gál Mihály Úr!


Hivatkozással 2009. május 18-án kelt levelére, a BKV 27-es busszal kapcsolatos megkeresésére az alábbiak szerint tájékoztatjuk.

2009. május 19-én a busz ellenőrzése megtörtént. A bejelentett 27-es járat ellenőrzése nem lehetséges a forgalom akadályozása nélkül, ugyanis az érintett szakaszon közlekedő buszoknak nincs pihenőidejük, váltott gépkocsivezetővel dolgoznak.

Ennek ellenére az említett BPI-415 forgalmi rendszámú buszt a Moszkva téren sikerült megtalálni (16/A-Várbusz járat), és berendelni műszaki vizsgára.

A buszon fellelhető hibák az következők voltak: olajfolyás a motortérben, levegőrendszer tömítetlensége miatt nincs kellő nyomás az ajtók működtetéséhez, fordulatszámmérő és a vízhőfokmérő nem működik, sebességmérő időnként kiakad, vezetőülés magasság nem állítható.

A vizsgálat eredményeként a buszt 30 napon belül ismét be kell mutatni műszaki vizsgálatra, hogy igazolják, a hibákat javították.


Üdvözlettel: XY

kommunikációs és PR referens
Nemzeti Közlekedési Hatóság

85 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek