Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Aberrált emberek miatt nem tájékoztat a BKV

Élnek Budapesten olyan emberek, akiknek soha semmi nem jó. Ha késik a villamos, és tájékoztatják az utasokat, akkor az zavarja őket, panaszt tesznek. (Ha nem tájékoztatnak a késésről, azért panaszkodnak). Ezért nem használhatja a BKV a megállókba rakott hangosbemondókat sem este 8 után, mert az zavarja a pihenő embereket.  Vajon a BKV-nak az utas a fontosabb, vagy a hisztiző pesti?

Tisztelt BKV figyelő!

Egy hosszú egyetemi nap után 2009. február 18-án este 20.10 körül érkeztem a 3-as villamos Ecseri úti megállójába, ahonnan az Örs Vezér Tér irányába szoktam hazamenni. Ilyenkor általában 10-13 percenként közlekednek a villamosok. Húsz perc várakozás után a villamos még mindig sehol, a megállóban már kb. 30-40 ember vár, a Gubacsi út irányába azonban elment már a negyedik villamos is. A 25. perc után már nem bírtam tovább türelemmel várni, felhívtam a BKV ügyfélszolgálatát, ahol az ügyintéző készségesen felvilágosított, hogy műszaki hiba történt, a pótlás folyamatban van. Megkérdeztem, hogy miért nem használták az utasok tájékoztatására a hangosbemondót.

A válasz: este 8 után nem használják, nehogy lakossági bejelentés érkezzen a nyugalom megzavarásáról. Azt hiszem ezt a kifejezést használták. Pedig nem kellett volna mást tenni, mint 15-20 másodpercben elmondani a következőket:

"Tisztelt utasaink, műszaki hiba miatt nem jár a villamos, a pótlás folyamatban..."

Ez az utasbarát  BKV.

Pozandr

63 Tovább

Kimossák és újból eladják a bérleteket?

Múlthét pénteken a blogon megjelent egy bejegyzés „Hamis bérleteket árul a BKV!” címmel. Abban a bejegyzésben egy utas panaszát olvashattátok, akit azért büntettek meg az ellenőrök, mert hamis bérlettel utazott. Mint kiderült, a BKV egyik alvállalkozójától vette a bérletet, amit egyszer már eladtak.

Több olyan visszajelzést is kaptam (e-mail, komment) amikből arra lehet következtetni, hogy a BKV alvállalkozásában lévő „kutyaól” pénztárosok közül páran nem csak eladják a bérleteket, a régieket is megveszik, egy nevetséges összegért. Egy olvasónk így emlékszik vissza:

Annyira nem meglepő. Kíváncsi voltam, mikor lesz ebből ügy, tőlem kb. 2 hónapja kérdezte meg a bérletárusító bódét támasztó BKV-s biztonsági őr, hogy mennyiért adom el a lejárt bérletem. Mondtam neki, hogy semennyiért, nézett, mintha ufót látott volna. Onnantól nyilvánvaló, hogy a "bódésok" ezt a játékot nyomják: visszaveszik, kimossák, eladják. Én innentől nem veszek semmit a bódénál,inkább negyed órát sorban állok. Rohadt szemétládák. Kurvajó lenne, ha ez nyilvánosságot kapna. (Vegyi Ali)

Több utas is jelezte, hogy bérletvásárláskor a kutyaólban ülő pénztáros megvette volna a lejárt bérleteit darabonként 4-500 forintért. Ha jól számolok, egy újra eladott, kimosott bérlettel a pénztáros 8-8500 forintot is kereshet.

Mindenki vigyázzon, aki az alvállakozónál vesz bérletet. Jól nézze meg a szelvényt, mielőtt kifizetné. Kérjen róla Áfás számlát, amire írassa rá a bérlet sorszámát. Ha hamis bérletet kapunk (egyértelműen látszik, hogy nem új, javított) cseréltessük ki, és értesítsük a rendőrséget. Legjobb, ha elkerülitek a kutyaólakat, és a bérletet hivatalos BKV vagy MÁV pénztárba veszitek meg. Ha elkapnak, hogy hamis a bérleted, nem csak 6 ezer forintra büntetnek meg, elkobozzák a bérleted, és még magánokirat-hamisítás miatt a bokádat is megütheted.

93 Tovább

Záródó ajtók közé ugrott az utas

Sajnos a BKV-figyelőhöz is befutnak néha olyan utaspanaszok, melyeket sem az olvasók, sem én nem érzek jogosnak. Vannak a BKV-nál hibák, hiányosságok nagy számban, véleményem szerint nem kell azokat feleslegesen csinálni. Olvasónk egy megállóban álló, indulni készülő busz után futott, és a záródó ajtók közé ugrott, majd meglepődve tapasztalta, hogy az ajtók között maradt. Ez még semmi, panaszt tett a buszvezető ellen, aki az utas hülyesége miatt prémiummegvonásra számíthat:

Tisztelt BKV Zrt!

Sajnálatos dolgot tapasztaltam. Ma miután a szakképzésről tartottam haza felé, igénybe szerettem volna venni az Önök szolgáltatását. Ma 17:52-kor a gyáli Rákóczi Ferenc utcai megállóban megállt a busz, mivel nem voltam a megállóban, ezért egy kicsit futottam. Mikor a busz ajtajához értem, akkor vettem észre, hogy a busz sofőr éppen akkor csukta be az ajtót. Már a lépcsőn voltam, amikor rám csukta az ajtót, mivel nem ugyanabban az időpontban csukódtak be az ajtók (1-2 másodperces eltérés) ezért felugortam a lépcsőre, de akkor már éreztem a nyomást.

131 Tovább

„Megöllek te szemét k*rva”

A címben lévő igen csak cenzúrázott szöveg a BKV egyik derék munkatársának a száját hagyta el pénteken délután, a Deák Ferenc téren. A BKV orkja összetűzésbe került egy kislánnyal és édesanyjával. Az ork a grabancánál fogva tartotta a kislányt, akit életveszélyesen megfenyegetett. Az esetnek az utasokon kívül több szemtanúja is volt, többek között egy Deák téri boltos.

Tisztelt BKV-figyelő!

2009. február 20-án, délután 14:20 órakor a Károly körút felől mentünk a Deák téri metróállomásra egy barátnőmmel. A rég nem láttuk egymást, sokat beszélgettünk, de sajnos elfutott az idő, indulni kellett haza. Ő a 2-es, én a 3-as metróállomás felé indultam. Még az aluljáró szinten tartottunk, mikor kiabálásra lettünk figyelmesek. Nem avatkoztunk bele, nekünk dolgunk van, mentünk a metró felé. Az üvegajtónál már megtorpantunk, és félve tettünk még pár lépést, majd bújtunk meg egy kávéautomata mögött, és onnan figyeltük megszeppenve az eseményeket.

Történt, hogy egy nagydarab, jól megtermett férfi, úgy 180 magas, vagy még több is lehetett talán kb 100 kilós, épp egy kislányt próbált megfegyelmezni, aki nekem csak az orromig érhetett, én meg nem vagyok egy nagy darab. A kislány és az anyja volt, kiabált, hogy hagyja őt békén, meg hogy rohadjon meg, szemét állat, stb... de ezek is csak alig tudtak kijönni a száján a félelemtől. Az anyja próbálta csitítani az őrt, hátha békénhagyja a gyereket. Mondta, hogy fejezze már be, ne bántsa, különben is még kiskorú. A biztonság szolgája (legalábbis a hátán ez a felirat volt), karján meg a BKV karszalagja, miszerint fel van jogosítva a jegyek, bérletek ellenőrzésére megfogta a grabancát a leányzónak, és úgy ordította le a haját, idézem:

"Megöllek te szemét cigány kurva! Tudod kinek szidd az anyját? Leszúrlak, most azonnal! Leszúrlak, leszúrlak! Az én anyámat ne merd szidni, mert meghalsz"

40 Tovább

Hülye utas miatt állt az éjszakai busz

A BKV utasok kreatívak. Amikor ellenőr jön, mindig kitalálnak valamit, miért nincs jegyük: rossz volt az automata, nincs apróm, nem volt nyitva a pénztár stb. Az igaz, hogy éjszakai szinte lehetetlen jegyet venni az éjszakai járatokra, és nem hord mindenki megánál jegyet, így az éjszakai bliccelést még el tudom fogadni, de hogy a bliccelő még reklamáljon is, és feltartsa a buszt 20 percig, ahhoz már pofa kell:

Kedves BKV-figyelő!

Ha Budapesten Olimpiát rendeznének, biztosan felvennék sportágnak az "ellenőr elől futás" rövidtávú 100 és hosszú távú 300 méteres változatát, hazánkban ugyanis roppant divatos a bliccelés. Nyilván mindenkivel fordult már elő olyan, hogy jegy vagy bérlet nélkül vette igénybe a "hárombetűs" szolgáltatását, és ha ilyenkor jött az ellenőr, akkor jött vele a választási lehetőség is: helyszíni, későbbi, bérletbemutatás, esetleg jegyvásárlás, leszállás, stb.

Február 19-én éjfél után a 979-esen azonban ketten más utat választottak: megpróbáltak nagyjából 30 ember kárán kikerülni szorult helyzetükből, ám végül úgy kullogtak le a buszról, hogy kinevettük őket és megtapsoltuk, ahogy toporzékolnak.

A történet alapvetően normálisan indul: két hölgy ellenőr kérte a jegyeket és bérleteket felmutatni, ám két utas (a busz középső ajtajával szemben ülő úr és hölgy) erre nem volt hajlandó, különböző okokból kifolyólag. Egyik viccesebb, mint a másik, érdemes megismerni tekervényes agyuk gondolatmenetét!

145 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek