Tisztelt BKV Zrt!
2008. július 7-én a 956-os igazolványszámú ellenőrjükkel találkoztam.
Mosolyától, pozitív kisugárzásától egyből feldobódtam, kedvesen elkérte a jegyet, ezután illedelmesen, továbbra is mosolyogva megköszönte, majd továbbment. Ezután egy egyetemistát ellenőrzött, aki otthon felejtette kéthetes bérletét. Elmondta neki a lehetőségeit, mi történik ha nem lesz meg a bérlet a 8 nap alatt, és mindent hivatalosan vezetett, nem úgy mint néhány kollégája - ahogy az a bkvfigyelo.blog.hu internetes oldalon olvasható. Ezután egy másik ellenőrnő is megnézte a bérletem, erre kedélyesen megjegyezte, hogy a srác - azaz én - aztán nagyon rendes, kétszer is bemutatja a bérletét, más meg egyszer sem...
Az ellenőrök a Petőfi hídon szálltak le.
Kérem, részesítsék kollégáját és az e napon vele együtt dolgozó ellenőröket dicséretben! Ezzel nem csak ők kapnának elismerést, hanem ösztönözésként hathatna azon kollégáinak is, akik nem veszik a fáradtságot arra, hogy ilyen minőségben végezzék munkájukat.
Köszönettel: Szente Ákos
Mosolygott az ellenőr
Szándékosan zárják be az összes pénztárat?
Nem szokásom a bliccelő utasokat védeni, de most mégis megteszem. Szerintetek mit csináljon azaz utas, akinek 2 évre visszamenőleg az összes bérlete megvan, lejárt a bérlete, venni szeretne, de nem tud? Egész nap kölcsön jeggyel utazik, majd mégis megbüntetik? Egy fiatal lány rohanó, szenvedő hétköznapja alant.
Tisztelt BKV, és BKV figyelő!
A mai napon jártam a BKV ügyfélszolgálatán pótdíjbefizetés céljával, amit sikeresen véghez is vittem. Bár nem fizettem szívesen a cégnek, mégis megtettem, elvégre nem akarok én nagyobb balhét. A büntetés módjával azonban vannak fenntartásaim.
A történet elején leszögezném, hogy, nappali tagozatos tanuló vagyok, emellett dolgozom, így napi szinten igénybe veszem a BKV járműveit, mindezt diák havibérlettel. Fontos még, hogy kb. 165 centi vagyok, kb. 58 kiló, tehát nem egy nagy darab leányzó,és napi szinten járok irodába dolgozni, ahova bár nem kihívóan, neméiképp elegánsan és csinosan öltözve járok be. A bérleteimet kb. 2 évre visszamenőleg be is tudom mutatni, minden elrakok ami 'hivatalos szervvel' áll kapcsolatban, nem véletlen. (A jelenlegi bérletem száma: 469074/001, az ez előttié 883658, csakhogy véletlen se lehessen ebbe belekötni.)
Július 14.-én reggel vidékről jöttem fel másodmagammal, az előző bérletem július 13.-al lejárt. Reggel 5.40 körül szálltunk fel a 200-as számú, ferihegyi buszra, ahol mindketten jegyet lyukasztottunk 5.41-or, bár nálam nem, de a kísérőmnél volt két jegy. 6 óra körül értünk a kőbánya-kispesti végállomásra, ahol én bérletet, a kísérőm pedig napijegyet szándékozott venni. Sajnos siettünk, így nem volt időnk kivárni, amíg a 6 órakor nyitó pénztár kinyit, így, 6.05 perckor (!). Az ismerősömnél szerencsére volt egy 10-es jegytömböt, amiből Ő és én is lyukasztottunk 1-1 jegyet. Természetesen a jegyellenőrök már munkába álltak, a jegypénztárnak még nem sikerült kinyitni. Ezután Ő a Deák Ferenc térnél átszállt, magával vitte a gyűjtőtömböt, míg én a Dózsa György úti megállóig utaztam, haza, zsebemben a jeggyel.. Mikor megérkeztem, szándékomban állt beszerezni a bérletemet, lévén, hogy délután fél2 körül és azután egész nap szükségem lesz rá. Ezért először a jegypénztárhoz sétáltam, keresve a nyitva tartást, ekkor beugrott, hogy bár a bérletfajták változtak, a nyitva tartás nem, és csak hónap 2.-10.éig van nyitva. (Logikus.) Viszont van a megállónál egy bérlet-árusító bódé is, visszamentem ehhez, kerestem a nyitva tartást, kevés sikerrel. Ugyanis az egész bódén nem találtam, és a 'zárva' felirat is egy tollal megrajzol A4-es papírlapon volt feltüntetve. Kedves. Nem idegesítettem magam, gondoltam, hogy délután kicsit hamarabb elindulok, számítva az esetleges sorokra, mivel napközben nyitva szokott lenni a bódé.
Zárva
„Szerinted miért zártam be, ba**dmeg?”
Kedvenc járművezetőim olyanok, akik a leszálló emberekre rácsukják az ajtót, felszállni senkit nem enged. A kulturáltabb még csúnya szavakat is mond a mikrofonba.
Sziasztok!
Gondoltam, megosztom ezt az esetet, mert igen érdekes volt, és hát kíváncsi vagyok, vajon ti meg tudjátok-e fejteni az esetet, mert se én, se néhány másik utas nem tudta...
Szóval:
Ma (07.22.), 17:05kor a Nyugati pályaudvarnál vártam a villamosmegállóban. Jött is a villamos(2038as), beáll a megállóba, ajtó kinyit, utasok tódulnak lefele..És csak jönnek jönnek, egyszercsak vezető barátunk nekiáll csöngetni. Persze kitör a "pánik", mindenki sietni akar a felszállással, holott még a leszállók se nagyon fogytak el. És most jött a legszebb gesztus, vezető bezárta az ajtót. Ami mivel rácsukódott a felszállókra, persze visszanyílt még párszor. Vezető barátunk ezt megunva, külső hangosításban, kiszólt, mint valami "úr hangja", választékos, szép fogalmazással: "Szerinted miért zárom be, b**d meg?"
És itt a kérdés, amit még nem tudtam megválaszolni. Felszálló utasokat látva, félig üres villamos(és nem volt mögötte másik) miért zárja be az ajtót?Szerintetek?:)
Üdv!
M.
Lelassíttatta a HÉV-et, mert zavarta
Két hete, hogy elindult a BKV-figyelő új utasbejelentő opciója, ahol bárki, név nélkül tehet bejelentést, koszos megállókról, járművekről, /dolgozókról:)/. Megígértük, hogy a fontosabb észrevételekből post is készül. Itt az első:
Jónapot!
A csömöri HÉV-vel utaztam minap és felháborodással vettem tudomásul, hogy a Cinkota -alsó-Cinkota viszonylat között már megint cammog a HÉV. Megkérdeztem a járművezetőt, hogy ha most csinálták meg a vágányokat, akkor megint miért megy a cammogás?
Válasz:
Azért mert egy pár éve odaköltözött egy drága hölgyemény, akit zavar a HÉV. Kérdem én mi volt előbb a HÉV vagy a tisztelt ott lakó? Amikor megvette nem látta hogy a házától 10 méterre megy a HÉV? Miért a sok tízezer utasnak kell szívnia a több menetidővel egy ott lakó kötözködő hölgy miatt? Nonszensznek tartom, hogy valaki egy telefonhívással megtudja szívatni az utasokat.
Akkor a BKV az utasokért van vagy az ott lakó hölgyért akit egyedül zavar a HÉV a több száz lakó közül? Remélem lesz ennek foganatja amit ide írtam mert nem 5Ft a bérlet és a jegy, amit nem azért fizetek hogy az ott lakót a sebesség csökkentésével ne zavarjuk mi kedves utasok a HÉV-el.
Tisztelettel:
Manó
A történet teljesen hihető, ugyanis a 30-as villamos vonalán is laknak BKV dolgozók, akiket zavar a villamos, ezért sebességkorlátozást vezettek be a háza előtt.
Sorra válik meg a BKV a blogon bemutatott őröktől
Bekeményített a BKV. Talán rájöttek, hogy nem mindenért az utas a hibás, és a budapestiek nem szeretik, ha közterületen verik, rugdossák őket. Két -a blogon is megjelent- eseményhez kanyarodott vissza a BKV, és vizsgálatot kezdeményezett. Mindkét esetben hittek az utasnak, és szó nélkül elbocsátották az őröket. Talán most már lesz egy kis változás.
Az AK-47-es és a biztonsági őr:
Tisztelt Kiss-Pogány Tamás!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Őszintén sajnáljuk, hogy szolgáltatásunk igénybevétele során kellemetlenséget okoztunk Önnek, melyért ezúton szíves elnézését kérjük.
Bejelentése alapján a 2008. május 27-én történt esettel kapcsolatban az érintett biztonsági szolgálatot megkerestük és vizsgálatot kértünk. Az Ön által leírtak ismeretében a biztonsági szolgálat az érintett biztonsági őrt a munkavégzés alól felmentette.
Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.
Budapest, 2008. július 21.
Üdvözlettel: Szüts Katalin, ügyfélszolgálat-vezető
Utolsó kommentek