A BKV Figyelő foglalkozott már a felújított metróállomásokkal. A sietős és hanyag munka miatt már a felújítás vége felé jöttek elő a hibák. Aba Botond volt vezérigazgató azt ígérte, hogy kap egy éves bérletet, aki az átadott állomásokon hibát talál, sajnos ez elmaradt. Most az a legfontosabb kérdés, hogy az Örs vezér téri állomás átadása elmarad-e?
2007. november 28. 09:01
Időre elkészül?
2007. november 27. 13:08
Füvesített villamospálya
Tisztel BKVF!
Lenne egy kérdésem. Miért nem divat Magyarországon a sínpálya füvesítése. Most újították fel kb. végig a Szilágyi Erzsébet fasoron a villamospályát, miből állt volna, hogy megtöltik földel és beszórják fűmaggal??? Persze, drágább lett volna de én szerintem a város képét nagyban javítaná egy ilyen pálya.
Üdv: cameraman
2007. november 26. 14:10
Beszélgető villamosvezető
Tisztelt Figyelő!
2007. november 17-én délután 13:30-13:40 között utaztam a 37-es villamaoson aminek a kocsiszáma 1304-es volt. Mikor felszálltam - ami már önmagában is nehéz volt - mert az ajtóban két fiatal nő akadályozta a fel és leszállást, mivel a villamos vezetőjével beszélgetett. A vezető ajtaja tárva nyitva volt. A két nő ott állt a fülke nyitott ajtajában, és hangosan vihorásztak, a vezető a székével hátraforgott, hirtelen fékezésével veszélyeztette az utasok testi épségét. Mikor megjegyeztem, a kedves hölgyeknek, hogy világosan ki van írva, hogy nem lehet a vezetővel menet közben beszélgetni, akkor ők is és a vezető is kioktatóan közölték, hogy semmi közöm hozzá. Végül mikor közöltem a vezetővel, hogy jelenteni fogom, mert azt gondolom jogom van 7350 Ft-ért biztonságosan utazni, akkor jobbnak látta leszállítani a két hölgyet, és becsukta a fülke ajtót.
Hát ennyit a kedves utasbartát BKV munkatársakról, persze tisztelet a kivételnek, mert azért az is van!!!
2007. november 23. 09:10
Balesetveszélyes kapaszkodók
Egy rossz mozdulat, és a kapaszkodón található repedésbe becsípődik a kezed. Nem is kell mondani, nem kellemes.
2007. november 22. 15:43
Rossz villamost állítottak forgalomba
Tisztelt BKV Figyelő!
Ma reggel ismét példát kaptunk arra, hogy a BKV milyen embereket alkalmaz, és mennyire törődik az utasokkal, miközben a csillagos égig emelné az árait!
2007.11.15-én 08.40-kor induló 41-es villamossal szerettem volna utazni, sok utastársammal együtt. A villamos még a végállomás előtt letette a hozott utasokat, majd beállt a megállóba, és nem nyitotta ki az ajtókat! Ott álltunk a szakadó esőben, és semmi információt nem kaptunk! Láttuk, hogy elkezdenek átmenni az emberek a 19-es megállójába. Mi is elindultunk, majd a villamoson (jó száraz körülmények között ácsorgó vezetőnőtől megkérdeztem mi a helyzet. Közölte szerelik a villamost! Kérdeztem miért nem szólt az utasoknak? Válasz: az első ajtón kiszólt az ott álló utasoknak, és ugye nem gondolom, hogy végig fog menni szólni mindenkinek?!
A villamos már szerelővel érkezett! Megnéztem a kocsi számát, és láttam hogy előző este (2007.11.14 17.12-kor a Galvani utcai megállóba érkező) ezzel a kocsival mentem hazafelé, és a Gellért-téri megállóban nem tudta kinyitni az ajtókat! Perceket álltunk, mire az első ajtót nagy nehezen kinyitotta. Utána nem volt gond az ajtó nyitással. Este miért nem tudták ezt a szerelvényt megnézni, ha tudták hibás?! Miért állították újra forgalomba?! Ezért a viselkedésért, az utasok semmibevevésért akarnak még több pénz kisajtolni belőlünk?
Az lesz a vége, hogy szervezni fogunk egy utassztrájkot, ami arra fog irányulni, hogy senki ne vegyen se bérletet, se jegyet,! Kíváncsi lennék mit csinálnának a kieső bevétellel? Egyre rosszabbak az utazási körülmények, és ma olvastam a tervezetet milyen járatokat fognak megszűntetni! Kocsival fogok járni, és arra fogok minden embert bíztatni!!
Felháborító amit megengednek maguknak!
Üdv.
Judit
Utolsó kommentek