Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A tájékoztató szerint akart utazni, széttépték a jegyét

2009 elejétől a metrón lyukasztott jegy 60 percig érvényes, és átszállásra is feljogosít, amennyiben az utazásunk nem haladja meg az előbb említett 1 órát. Sok a kavarodás a jeggyel kapcsolatban, ugyanis a BKV tájékoztatója nem egyértelmű, ha szó szerint értelmezzük a metrón utazás megszakítást követően is érvényes. (Tehát leszállunk a metróról, elmegyünk vásárolni, majd visszaszállunk). Egyszer már jeleztük a cégnek, hogy hibás a tájékoztató, akkor javították is, de nem írták újra, csak néhány felesleges szót kitöröltek belőle, viszont így megint félrevezető. Lássuk, milyen panaszt kaptam:

Tisztelt BKV-figyelő!

A mai nap folyamán kisföldalattin utaztam az Oktogontól a Vörösmarty térre. a jegyet 15 óra 52-kor kezeltem az Oktogonon, majd a Vörösmarty téren 16:32-kor megpróbáltam visszaszállni, ahol a jegyellenőrök egyrészt nem engedtek felszállni, mondván a jegyem nem érvényes, valamint miután kértem, hogy adják vissza a jegyemet, széttépték és közölték, hogy nem adják vissza, mert lejárt.

1.) A vonaljegyen és az önök honlapján az alábbi tájékoztatás szerepel: "Az érvényesség időtartama alatt a metróhálózaton belül (ideértve a földalattit is) átszállásra jogosít. A jegyet a metrón és a földalattin az utazás megkezdése előtt, a többi közlekedési eszközön a felszállás után kell érvényesíteni. Bélyegzős érvényesítés esetén a kezeléstől számított 60 percig jogosít utazásra."

59 Tovább

Egyre gagyibbak a hamisított bérletek

Olvasónk, selymesszőrű tejbegríz a képen lent látható bérletet vette pár napja. Kérdése a következő volt:

Srácok kéne egy kis segítség, most vettem X ideje diákbérletet és nem tudom, hogy érvényes-e. A problémám az vele, hogy nem látom rajta a hologramot, ellentétben a környéki bérlettel.



Első ránézésre azt mondanám, hogy egy elég gagyi másolat, melyen a hologramot (ami néhány hónapja csak egy vékony csík) nem sikerült résmentesen lekoppintani, ezért  letépték róla. Látszik, hogy a hologram nem amiatt hiányzik, mert a villámkezű pénztáros gyorsan tépte ki a szelvényt a tömbből, látható, hogy apró darabokban „csipegette le”. Ami még szemet szúrt, hogy a rikító sárga részek inkább narancssárgák, nincs bennük élet, valószínűleg lézernyomtatóval készült. Szerintetek?



Már csak azt nem értem, hogy aki ilyen bérletet kap, az miért nem reklamál a helyszínen?

84 Tovább

„Nem tetszik valami? Akkor szájjá' le, és menj a következővel”

Olvasónk a múltheti dohányzós levél hozzászólásain felbuzdulva elhatározta, hogy nem az ügyfélszolgálaton keresztül intézi hasonló ügyeit, megpróbálja személyesen, de azt kapta amire számított. Kulturált kérésre tegező, flegma választ kapott. A többi alant:

Tisztelt BKV-figyelő!

Pár napja volt az oldalon egy panaszos levél, amire majdnem 500 anyázó hozzászólás jött. Ez a levél egy dohányzó buszvezetőről szólt, és egy utasról, aki megelégelte, hogy mindig a képébe hazudnak, ezért a buszvezető feletteséhez fordult. Sok hozzászólás szólt arról, hogyan kezeljünk egy ilyen esetet a panaszok írogatása helyett. Megpróbáltam, és nem lepődtem meg:

Hétfőn a 7E buszon utaztam a Bosnyák tér és a Ferenciek tere között. A második ajtó közelében álltam, elhagytuk már az első megállót amikor megcsapta az orrom a cigaretta füst, ami nemdohányzóként zavar. Hátrébb mentem, de ott is éreztem, ezért odamentem a sofőrhöz, aki nyitott ajtónál szívta a cigijét. (Szerintem) teljesen udvariasan ennyit mondtam:

78 Tovább

Ki akarta fosztani a turistákat az ellenőr

Olvasónk szombaton munkahelyére tartott, amikor a Kálvin téren dulakodásra lett figyelmes. Leszállt és kiderült, hogy két ellenőr turistákkal balhézik, akik rosszul akarták érvényesíteni jegyeiket. Egy 5 ezrest már elszedtek tőlük, de látták, hogy van még ott pénz, így nem engedték őket tovább.

Tisztelt BKV-figyelő!

Szombaton reggel munkába menet a Kálvin téri villamosmegállóban arra lettem figyelmes, hogy két nagyobb darab ellenőrnek látszó figura turistákkal ordibál, az egyiküket a pulcsijánál fogva rángatja. Az egész tér őket figyelte, mégsem ment senki segíteni. Ezért leszálltam.

Néztem még egy darabig őket, majd mikor láttam, hogy egyikük a turista kezéből kiveszi a pénztárcáját, a kezében tartott pénzt, de még a térképet is, odamentem, hogy mi a probléma, talán tudok segíteni. A blogon megszokott "Foglalkozzak a magam dolgával" választ kaptam, (kicsit más stílusban) de a turisták már majdnem sírtak, remegtek a félelemtől, nem hagytam őket egyedül.

45 Tovább

Félezer dolgozóval szúr ki a BKV

Megint ott spórol a BKV, ahol nem kellene, az utasokon. Szeptember elsejétől a 36-os busz nem érinti a MegaPark bevásárlóközpontot, így aki ezzel a busszal ment dolgozni (vagy vásárolni) az vagy rászokik a sétára, vagy ácsorog a megállóban és várja az ingyenes Tesco buszt (ha lesz):

Kedves BKV-figyelő!



Szeptember 1-től a 36-os busz nem érinti az erzsébeti Megapark bevásárlóközpontot, ami nemcsak a környéken lakó, tömegközlekedő vásárlóknak lesz rossz, hanem a Tesco és a MediaMarkt dolgozóinak is. A megszűntetés oka, hogy a BKV felbontotta a szerződést a Tesco áruházzal (gondolom nem fizettek). Igéretek szerint a Tesco biztosít majd saját ingyenes buszjáratot Pesterzsébet Városközpont irányába. Ez eddig rendben is van, csakhogy a következő a probléma:



144 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek