Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hová tűnt az éjszakai busz?

Olvasónk nagy hibát követett el: bízott a BKV weblapjában és menetrendjében. Megnézte az éjszakai busz menetrendjét az interneten, és éjszaka a busz indulása előtt kiment a megállóba, és várta a menetrend szerint 2 órakor induló 972-es járatot. Hiába, mert nem indult:

Kedves BKV Figyelő!

Ezt a történetet (virágnyelven, dióhéjban összefoglalva) a BKV-nak is elküldtem, mivel nagy örömömre találtam egy címet a honlapon, de egyáltalán nem számítok rá, hogy valaki is el fogja olvasni a Nagy Cégnél.

Tegnap (II.14) éjjel megpróbáltunk hazajutni Törökbálintról a 972-es éjszakai járattal, ami a honlap szerint 2-kor indul a végállomásról. Mivel ez az utolsó járat, természetesen több, mint 5 perccel hamarabb kiálltunk a megállóba, nehogy elmulasszuk, hiszen ki akar télvíz idején kinn ragadni egy másik településen?

20 Tovább

Bilincsben vitték el az ellenőröket

Elkapták, és bilicsnben vitték el a rendőrök azokat az ellenőröket, akik turistákat csaptak be, és zsebre birságoltak, legalábbis erről számolt be az RTL Klub ma esti híradója. Az RTL cikke alapján gyanítom, hogy a blogon néhány napja bemutatott, kínai turistákat bántalmazó, zsebre dolgozó ellenőröket kapták el:

Bilincsben vittek el a rendőrök négy BKV ellenőrt, akiket titokban órákon keresztül figyeltek a fővárosban. Az ellenőrök saját zsebre dolgoztak, főleg külföldieket csaptak be. A turistáknak azt mondták, érvénytelen a jegyük. Utána használt jegyeket adtak el nekik 400 forintért, vagy megbírságolták őket, de erről semmilyen elismervényt nem adtak. Az egyik ellenőr már másodszor bukott le.


Megállóról, megállóra követték a rendőrök a BKV ellenőröket. Titokban több órán keresztül figyelték őket. Amint biztossá vált, hogy saját zsebre dolgoznak, lecsaptak rájuk.

101 Tovább

Utasbarát fejlesztés ingyen

Olvasónk egy olyan utasbarát fejlesztést javasol a BKV-nak, ami nem kerül szinte semmibe, mégis sok villamos után futó ember életét megkönnyítani. Utasunk szerint a BKV éppen azért nem vezeti be ezt a rendszert, mert ingyen van, ezért ha észrevételére nem ér célba tanácsadó céget alapít, és milliárdokért aladja az észrevételét a BKV-nak:

Kedves BKV-figyelő!

Rendszeresen utazom a budai villamosokon, és a belvárost átszelő 4-es 6-os villamosokkal. Ezekre a villamosokra mindig a végállomáson szállok fel. Az innen induló villamosokon észrevettem valami furcsaságot.

A villamosok az indulás előtt 10-20 másodperccel indexelni kezdenek az ajtó felöli oldalon, amolyan „indulásjelzős” céljából. Szerintem ez a villamosvezetőktől egy nagyon jó gesztus és egyben egy ingyenes fejlesztés is, mert így a villamos után igyekvők látják, hogy a villamos hamarosan indul, így még az indulásjelző megszólalása előtt fel tudnak pattanni a villamosra, nem akadályozzák a villamos elindulását. Azt nem értem, hogy a BKV ezt eddig miért nem adta ki utasításba, hogy a villamos indexeljen, mielőtt indul? A közlekedés résztvevőit nem zavarja, hisz a villamosokat és az autókat a végállomásokon peron választja el az úttól.

Végre lehetne egy igazi utasbarát fejlesztés, ami ingyen van, nem kell érte fizetni. Lehet létrehozok egy tanácsadó céget, és eladom az ötletem milliárdokért, mert csak akkor lehet belőle valami. Hiába küldeném ezt el a BKV-nak, senkit nem érdekelne…

87 Tovább

Beszélgetnek, kártyáznak a biztonsági őrök

A metró bejáratánál álló biztonságiakat már semmi nem érdekli. Nem kérik a jegyet, bérletet, a bejárattól távol, egymással beszélgetnek és kártyázgatnak, legalábbis olvasónk erre panaszkodik. Vajon a BKV miért fizeti őket, ha nem dolgoznak?

Szia BKV-figyelő!

Lakó és a munkahelyem között 7  metróállomás van. 2 a kettes vonalon, 5 pedig a hármason. Minden nap metróval járok dolgozni, kivétel vasárnap, és akkor, mikor pótlóbuszok járnak a metró helyett. Néhány éve a BKV bevezette a metrós beléptetést. Amikor a metró területére beléptünk, fel kellett mutatni a jegyet vagy a bérletet, és csak akkor utazhattunk. Ez jó volt addig, amíg néhány utast meg nem vertek, és amíg megnézték a bérletet.

Hónapokkal ezelőtt vettem észre, hogy a biztonsági őröket már egyáltalán nem érdekli a bérlet. Felmutattam a másneskártyámat, ebédjegyet, mindent, de egyszer sem jöttek rá, hogy nem a bérletem mutatom, ami egyébként ott volt a zsebemben. Pár hete viszont a biztonságiakat sem látom. Mindig az ajtótól távol állnak valahol, támaszkodnak, beszélgetnek, kártyáznak, mindezt a mi pénzünkből. Mi értelme akkor alkalmazni őket? Már én is bérlet felmutatása nélkül sétálok el mellettük, még akkor is, amikor ott állnak az ajtóban. Sosem szólnak. A 3-as metrót ugyan úgy elözönlötték a hajléktalanok, és a nem fizető utasok, mint régen. Kettes vonalon sokkal rendesebbek a biztonságiak, ott mindig előre köszönnek, nagyon udvariasak.

Férjem a Fehérvári úti piac közelében dolgozik, és ő is arra panaszkodott, hogy a metró ellenőrei már nem is kérik a bérletet. A 4-es villamos ajtajából is eltűntek a biztonságiak, akik akkor sincsenek már ott, amikor jobb az idő, nincs fagy. Ennyit ért volna a nagy ellenőrzés?

Edit

64 Tovább

Idősek terrorizálják a fiatalokat

Olvasónkat kedden reggel egy nyugdíjas nő terrorizálta az egyik tömött BKV buszon. Az idős nő, aki valószínűleg bevásárolni ment a legnagyobb csúcsforgalomban beszólogatott az utasnak, lökdöste, és minden kanyarnál "véletlenül" elveszítette egyensúlyát. Olvasónk akkor jött rá, hogy az idős nő csak megjátssza az egészet, amikor a Gellért térnél az egyik kanyarnál a fizikát meghazudtolva, az ellenkező irányba dőlt az asszony. Arra, hogy az idősek miért a reggeli csúcsban közlekednek, miért nem 9-12 óra között, amikor üres a BKV, egyelőre nem tudjuk:

Kedves BKV-figyelő!

Egy állandó problémát szeretnék megosztani az olvasókkal amivel minden reggel találkozom a 7-es, 86-os és a 212-es buszon de nem csak itt tapasztalható ez a jelenség, hanem szinte az összes BKV járaton. Budapest belvárosában dolgozom, amit minden reggel 1 óra utazással érek el. Általában 6-7 óra között utazom, de ha később megyek dolgozni, akkor gyakran előfordul, hogy 8-9 óta között tömegközlekedem a fent említett járatokkal is. Reggel a busz tele van munkába és iskolába igyekvő emberekkel, akik nem viccből vagy unalomból utaznak, hanem ébredés után a céljukat szeretnék megközelíteni, hogy eltartsák (iskolások esetén később) ezt az országot. Sokan vagyunk akik nem vásárolhatnak maguknak autót, ezért tömegközlekedünk. Nekem a legnagyobb problémám az idős utasokkal van, akik reggel a tömött buszokon terrorizálják az utasokat, mert nekik is a legnagyobb tömegben kell menni a piacra, orvoshoz, nem ér rá akkor, amikor a BKV üres, kihasználatlan (9-12 között).

771 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek