Olvasónk nagy hibát követett el: bízott a BKV weblapjában és menetrendjében. Megnézte az éjszakai busz menetrendjét az interneten, és éjszaka a busz indulása előtt kiment a megállóba, és várta a menetrend szerint 2 órakor induló 972-es járatot. Hiába, mert nem indult:
Kedves BKV Figyelő!
Ezt a történetet (virágnyelven, dióhéjban összefoglalva) a BKV-nak is elküldtem, mivel nagy örömömre találtam egy címet a honlapon, de egyáltalán nem számítok rá, hogy valaki is el fogja olvasni a Nagy Cégnél.
Tegnap (II.14) éjjel megpróbáltunk hazajutni Törökbálintról a 972-es éjszakai járattal, ami a honlap szerint 2-kor indul a végállomásról. Mivel ez az utolsó járat, természetesen több, mint 5 perccel hamarabb kiálltunk a megállóba, nehogy elmulasszuk, hiszen ki akar télvíz idején kinn ragadni egy másik településen?
Láttuk is a Budapest irányából elsuhanó járatot 1.59-kor távozni, gondoltuk, nyilván az fordul majd vissza. (Rutintalan módon - és mert épp a másik irányba néztünk, így későn vettük észre - nem pattantunk fel rá, de gondoltuk, azt az 5 percet még kibírjuk a jeges szélben, amíg visszaér a végállomásról.)
Durva tévedés volt, mert több, mint 20 perc elteltével sem jött semmiféle busz... Telefonos segítséget kérve még neteztünk egy kicsit, remélve valamiféle új információt, de újabb közel negyed óra után feladtuk a reményt...
Tulajdonképpen "nem annyira gáz" februárban a jeges szélben hajnali 2 környékén háromnegyed órát ácsorogni, és azt is megszoktam már, hogy a 72-esek (most már 272, de a helyzet semmivel sem lett jobb) időnként kimaradnak, így az ember akár 40-50 percet is ácsoroghat egy megállóban, de vajon hová lett a busz? És nem lehetne esetleg a honlapon módosítani az információkat? Vagy valós információkat közölni? Mert értem én, hogy kimarad egy busz, meg nem akkor jön, meg nem olyan, meg defektet kap, meg mindent értek én, de azért talán az utolsó járatnak léteznie kéne! Vagy már megint túl nagyok az elvárásaim?
BÁ
Utolsó kommentek