Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Az ügyfélszolgálat-vezető mégsem robot?

Sokan, sokszor bíráltátok már az ügyfélszolgálat-vezetőt a sablonos levelei, mellébeszélései miatt. A BKV-figyelő már megszokta, hogy fontos leveleire mellébeszélés a válasz, éppen ezért fordul az utóbbi időben a főpolgármester-helyetteshez, mert a titkárnője mert ő veszi a fáradtságot és válaszol rá.

Szia!

Kiderült, hogy az ügyfélszolgálat-vezető mégsem egy robot. Egy levélváltás után feltettem neki a kérdéseket, hogy hogyan tud megbüntetni a biztonsági szolgálatos, ha nem szedhet pótdíjat, nálam viszont nincs bérlet, de a pótdíjat hajlandó vagyok kifizetni, illetve azt is, hogy ez esetben ledobhatnak, és hogy milyen jogosítványokkal rendelkeznek.

Erre a válaszuk az volt, hogy az előző levelükben tartottakat fenntartják. Válaszul megírtam nekik, hogy nem értem mit tartanak fenn, amikor három kérdést írtam, legyenek szívesek és válaszoljanak. Megdöbbentő, de nem valami formalevéllel válaszoltak, hanem foglalkoztak az üggyel, ha más nem, legalább 10 percet biztosan.

Gondolom ez a levél is be fog kerülni a sablonok közé, de legalább készítettek egy újat, és vették a fáradtságot:

43 Tovább

Ne hallgass a villamosvezetőre!

Az utastájékoztatás nem erőssége a BKV-nak, pedig lenne rá igény, főleg most, hogy rendszeresen kimaradnak, késnek a járművek. 61-es villamos vezetője viszont tájékoztatott. Legszebb, mikor valaki segít, de rosszul.

Sziasztok BKV-figyelők!
 
Én is csak figyelek néha, hogy miket csinál a BKV. Egyik ilyen érdekes jelensége a cég utaspolitikájának az, hogy meg sem kísérli tájékoztatni az utasait a kimaradt járatokról. Ez persze sokszor érthető is, mivel nem lehet előre kiszámítani, hogy mikor, hol, miképpen akad el egy jármű. Azt azonban túlzásnak tartom, ami pénteken, 20-án történt a 61-es villamos vonalán. Egy nap két hülyeség a BKV-tól kicsit sok. Az első még délután 13 óra tájban esett meg. A Moszkva téri végállomásra beálló villamos vezetője jóakaratúlag értesítette az utasokat, hogy még az ő indulása előtt egy másik 61-es érkezik a 18-as megállójába, és azzal hamarabb el lehet menni. Mondani sem kell, hogy nem érkezett meg a villamos és az utasok háromnegyede (akik leszálltak) megdöbbenve vették észre, hogy az iménti 61-es vezetőstűl lassan kicsorog a megállóból. Persze a hangszórókkal ellátott Moszkva téri megálló csak hallgatott.

Ugyanezen a napon indulnék hazafele az unalomba fulladó horvát- török meccs rendes játékideje után a János kórház környékéről. 59-esre fel, 23 04 kor érkezés a Délihez és várom a 23 12-es 61-est, amely természetesen soha nem érkezett meg. A gond itt csak az volt, hogy ez volt az utolsó járat és 6-7 utastársammal együtt jó nagyot koppantunk megtekintve a hasonló irányba induló 139-es busz elhaladását. 23 24-kor a következő 139-essel mentem el.

Egy villamosjárat egy napjának krónikájába szerettem volna csak betekintést adni. Elkeserítő.
 
Sakha

44 Tovább

Megszökött a villamosvezető

Tegnap este, mikor CV levelét olvastam, majdnem félrenyeltem a pirított tésztámat. Vizuális alkat vagyok, így elképzeltem, ahogy a villamosvezető megpattan a villamosból, majd az utas kimászik az ablakon. Persze nem szép más problémáján nevetni.

Tegnap (június 23-án) este 10 körül az 1-es villamossal utaztam a Stadionoktól Óbudára. Még nem az utolsó járat volt aznap, viszont az Árpád híd budai hídfőjénél a villamos megállt, várt kb. 5 percet, utána lekapcsolták a villanyt, és látszott, hogy a sofőr bújik át a korlát alatt és távozik a helyszínről. Az ajtókat volt, ahol ki sem nyitotta, így kénytelen voltam az ablakon kimászni, azt pedig, hogy miért is állt meg a villamos, be sem mondták - úgy tűnik rejtély marad. A panaszokból mostmár lexikon vastagságú könyvet lehetne írni. Ezért a szolgáltatásért várnak el 3-4 ezer forintot? Nevetséges.

üdv, cv

110 Tovább

"Há, innen tó'ni köllene!"

Magyarország két legsűrűbben véleményezett közlekedési cége a MÁV és a BKV. Sok mindenben hasonlítanak. Utastájékoztatás, takarítás, műszaki állapotok, munkakörülmények és technikai megoldások, ezek mindkét cég gyengéi. Na de vajon mi lesz akkor, ha ez a két cég „együttműködik”? Nem csak az utasok szívnak, hanem a biciklisek és a járókelők is.

Sziasztok!

Egy ma történt kis kalandot szeretnék megosztani veletek, hogy picit visszarázódjunk a hétköznapok magyar valóságába. Ma reggel, a szokásos melóba tartó bringa utam során meglepődve tapasztaltam, hogy a Batthyány tér utáni bringa út ideiglenesen meg BKV-MÁV közös megegyezéssel ideiglenesen meg lett szüntetve (mert így is túl sok van belőlük:)). Ezt úgy sikerült tudtomra adni egy hiányos viselkedési kultúrával rendelkező biztonsági embertől, hogy: "Há, innen tó'ni köllene!". Mondtam, hogy "magának is szép napot kívánok", és gyorsan visszarázódva a magyar valóságba és tudva, hogy nem érdemes ezt tovább tárgyalni, lecsatoltam és végigtoltam a bringát az üres peronon.

A 70-100m séta alatt, dicsértem a higgadtságomat, gondoltam ez a jó útja az együttélésnek ember és biztonsági lény között. Igen ám, csak a peron másik végén tapasztaltak teljesen megingatták ezt a kis hitemet is. Az történt ugyanis, hogy bringás társam ugyanilyen kurta felszólításra nem tudta megőrizni türelmét és bólintva tovább kerekezett, igaz már nagyon óvatos tempóban. Reakció a tapló szak körtől: "Utána mennyek? Leszeggyem a k*a anyját?" és már indult is a kommandó lerángatni az illetőt. És hát elkezdődött a tilitoli bunkóskodás, amiben testi kontaktus is volt.

Ilyenkor sok kérdés felvetődik az emberben. Honnan a bánatból sikerül ennyi tapló idiótát összeszedni. Én naiv ember vagyok és hiszem, hogy ezek normális embernek születtek, csak szerintem amióta részt vettek a BKV vagy MÁV kiképzésen és megkapták a tahóság doktori címét közvetlenül a vezértől, na azóta degenerálódtak az emberi tulajdonságaik. Remélem, hogy a mai UV sugárzás biológiai értelemben vett pozitív mutációt eredményez ezeknél az egyedeknél aminek eredményeként felmondanak és elmennek kertésznek.

Amúgy meg gratulálok a két állami góliátnak a taplóságban elért eredményekért, jó kis balkáni csapat játék. Hajrá magyarok! 

Zaza
190 Tovább

Nem tudott járni, a BKV szerint még is bliccelt

Tisztelt BKV figyelő!
 
Még 2008 március 03-án kézhez kaptam egy levelet amiben a BKV azt állította, hogy még 2007 novemberében jegy nélkül utaztam a 6-os villamoson. Ez nekem elég képtelen hazugság, mivel,

1) 2007 novemberében elszakadt a bokaszalagom és elég nehéz lett volna közlekednem, mivel nekem Gyálról kell bejárnom Hűvösvölgybe iskolába. 2) a 6-os villamost nem is használom, mivel az nekem teljesen kiesik.

Ezért írtam egy levelet a tisztelt BKV-nak március 6-án hogy nem ismerem el a jogsértést. A választ ma 2008. június 19-én kaptam meg. Amit mellékelve csatolok a levelemhez. A gond itt is az, hogy meg sem említi, hogy kivizsgálták volna az esetet ellenben kapok egy 125.435 Ft-ról szóló számlát, hogy fizessem azt be, erre személyes egyeztetésen kerülne rá sor. Engem életem során összesen kétszer büntettek meg, egyszer azt helyszínen kifizettem és egyszer, mert nem volt nálam a diákom, mivel azt akkor még nem kaptam kézhez, azt másnap kifizettem az Akácfa utcában ami 2000 Ft volt. Tehát nem értem, hogy én hogy kaphattam ezt a számlát erről az összegről. Másrészről ugyanez történt a barátnőmmel is.

Még hány emberrel fog ez a szemét cég ilyen eljárásokat kezdeményezni míg végre történik valami. Ez az egyetlen mód, hogy pézhez jusson a BKV... nevetséges.... Én úgy gondolom, hogy a BKV csak úgy találomra kiszed embereket, hogy kicsit pótolj a hiányzó büdzsét, ami a vezetők zsebébe vándorol végkielégítés címén.

Tisztelettel: Péter

A levélhez mellékelt képekért (levelekért) kattints ide és ide!

94 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek