Az utastájékoztatás nem erőssége a BKV-nak, pedig lenne rá igény, főleg most, hogy rendszeresen kimaradnak, késnek a járművek. 61-es villamos vezetője viszont tájékoztatott. Legszebb, mikor valaki segít, de rosszul.

Sziasztok BKV-figyelők!
 
Én is csak figyelek néha, hogy miket csinál a BKV. Egyik ilyen érdekes jelensége a cég utaspolitikájának az, hogy meg sem kísérli tájékoztatni az utasait a kimaradt járatokról. Ez persze sokszor érthető is, mivel nem lehet előre kiszámítani, hogy mikor, hol, miképpen akad el egy jármű. Azt azonban túlzásnak tartom, ami pénteken, 20-án történt a 61-es villamos vonalán. Egy nap két hülyeség a BKV-tól kicsit sok. Az első még délután 13 óra tájban esett meg. A Moszkva téri végállomásra beálló villamos vezetője jóakaratúlag értesítette az utasokat, hogy még az ő indulása előtt egy másik 61-es érkezik a 18-as megállójába, és azzal hamarabb el lehet menni. Mondani sem kell, hogy nem érkezett meg a villamos és az utasok háromnegyede (akik leszálltak) megdöbbenve vették észre, hogy az iménti 61-es vezetőstűl lassan kicsorog a megállóból. Persze a hangszórókkal ellátott Moszkva téri megálló csak hallgatott.

Ugyanezen a napon indulnék hazafele az unalomba fulladó horvát- török meccs rendes játékideje után a János kórház környékéről. 59-esre fel, 23 04 kor érkezés a Délihez és várom a 23 12-es 61-est, amely természetesen soha nem érkezett meg. A gond itt csak az volt, hogy ez volt az utolsó járat és 6-7 utastársammal együtt jó nagyot koppantunk megtekintve a hasonló irányba induló 139-es busz elhaladását. 23 24-kor a következő 139-essel mentem el.

Egy villamosjárat egy napjának krónikájába szerettem volna csak betekintést adni. Elkeserítő.
 
Sakha