Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Buszsofőr vs. autós

Üdv BKV figyelő!

Az alábbi levelet a mai esetem kapcsán küldtem meg a BKV ügyfélszolgálatának (is)

Talán Ti is tudtok kezdeni vele valamit.

Én mindenestre nagyon szomorú vagyok, hohy ilyen emberek vannak ma buszvezető státuszban...

Üdv

Lacy



Tisztelt BKV ügyfélszolgálat!



Azzal a problémával fordulok Önökhöz, hogy ma, 2007. szeptember 20. - án délután 17:10 perc körül a XIII. Népfürdő utcában az Árpád híd felé menet kis "afférom" támadt egy arrogáns buszvezetővel.

Az eset tömören:

A BPO 739 frsz 133 járatszámú busz megállt a megállóban. Itt a megálló külön nincs kialakítva, így a szélső sávban áll meg a busz. Előttem két autó és még én aki ebben a sávban folytattam volna később is az utam, a megállt buszt kikerültük, de mikor az én autóm éppen elé kanyarodott volna, a busz elindult, az autóm oldalához veszélyes!! Közelségbe hajtott, dudált, és a sofőr szájmozgásából szemmel láthatóan méltatlankodott amiatt, hogy nem tud elém hajtani, mivel én már beleértem a szélső sávba. Mikor teljesen sikerül vissza térnem a szélső sávba, a sofőr reakciója mindkét kezével a hüvelykujját lefelé fordítva jellegzetes alpári mozdulatokat végzett, mögötte a kb. 40 főnyi utassal.

86 Tovább

Hogyan rontsuk el azt is, ami jó?

Szombaton arra lettem figyelmes a 6-os villamoson, hogy az utastájékoztató hölgy igen csak berekedt. Az még a kisebb baj, hogy a lehető legrosszabb hangot választották ki, de sikerült egy viszonylag használható tájékoztató rendszert teljesen leamortizálni.

A Combino villamosokon eddig egy igen kellemes hangú nő, szinte az összes átszállási lehetőséget felsorolta, busztól a metróig, mindent. Szombatig. Az új nő csak a fontosabb átszállási lehetőségeket (HÉV, metró, földalatti) mondja be, a többit a kijelzőn olvashatjuk le, illetve az ajtók fölött lévő matricán nézhetjük meg. Egyet nem értek, Miért kellett ezt? Miért kellett egy jól megszokott, jó tájékoztató rendszert szétbarmolni? Megértem, hogy a rengeteg átszámozott járat miatt szükség volt a módosításra, de miért nem lehet ezeket ugyan úgy bemondani mint a régieket? Miért kell visszafelé fejlődni?

Teljesen olyan érzésem van, hogy a BKV szándékosan szívatja a vak utasokat, múltkor a metrón, most pedig a villamoson.
33 Tovább

BKV-s válasz, két észrevétel

Tisztelt BKV Figyelő!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Tájékoztatjuk arról, hogy a járművek mosására vonatkozó kérésüket továbbítottuk a sajtó@bkv.hu-ra. Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2007. szeptember 20.

Üdvözlettel: Ügyfélszolgálat

Nem áll meg az éjszakai járat:

Ked Hölgyem/Uram!

Panasszal szeretnék élni.
A 2007.09.19.-ről 20-ra éjjel a 02.21.-es 908-as éjszakai buszjárat Cinkota felé egyszerűen nem állt meg az Oltvány utcai megállónál, annak ellenére, hogy a kollégám kint állt a megállóban, jól láthatóan. Még csak nem is gyorsan jött. A kollegám 15 perccel korábban ment ki a buszhoz és mivel a busz nem állt
meg, újabb egy órát kellett a megállóban töltenie. A kollegáim nem szórakozásból járnak az éjszaki járattal, hanem munkából,
fáradtan. Nem első alkalommal történt, hogy a busz nem állt meg. Kérem hogy éresítsenek, hogy a jövőben hogyan lehet az ilyen kellemetlen helyzeteket elkerülni.

Üdvözlettel:
Boross Tamás
üzletvezető-konyhafőnök
30 415 47 05
Sas Club étterem

Amikor a busz nem áll meg:

22 Tovább

Re: Vakokat csesztetnek az ellenőrök

Tegnap tettünk közzé két képet, BKV ellenőrökről és két vak fiatalról. A képeken az látszott, hogy a fiatalokat nem engedték le a metróba, mert nem volt a szájkosár a kutyájukon. Tegnap este az egyik fiatal, Péter keresett meg, és az alábbi levelet küldte:
Tisztelt olvasók!
 
Mivel a honlap legkevésbé sem vakbarát módon kép alapján enged kommentet hozzáfűzni egy témához, így kérem, hogy ezt az e-mailt tegyétek közzé.
 
Sulyok Péter vagyok, feleségem és én voltunk a 09.19-ei Ferenciek terénél lejátszódott történet szereplői:

a 2004-es Eu rendelkezések alapján (pontos rendeletszámot most nem tudok, de meg fogom keresni), a vakvezető kutyára a szájkosár tömegközlekedési ezközön nem kötelező, ennek tudatában haladtunk a metró felé, amikor a biztonságiőrök feltartóztattak, mondván, nem mehetünk le, mert nincs szájkosár a kutyán. Mondtuk nekik a vonatkozó rendeletet, erre az volt a válasz: 2007.01.01-től Bkv rendelkezés kötelezővé teszi a vakvezető kutyák számára is a szájkosarat. Erre megkérdeztem az őr urat, hogy az állam, vagy a Bkv a nagyobb hatalom? Erre nem kaptam választ, ahogy az alábbi 3 kérdésemre sem:

Mi a szolgálati száma az úrnak, mi a rendelet száma a Bkv-nál, valamint, hogy Ki a rendeletet kibocsátó szerv, hova kell jogharmonizációs panasszal élnem. Ezekre a kérdésekre nem volt hajlandó/képes válaszolni, csak a magájét fújta egyfolytában. A mellettünk felbukkanó úr valóban segítő szándékkal állt a dologhoz, elmondta, hogy ő jogász, pontos rendeletek alapján megpróbálta tudatosítani az őrben, hogy miért is van igazunk, akinek  erre csak az volt a válasza, hogy "én rendőr vagyok", amint a képekről is kiderül, ez nem fedi a valóságot, hiszen egy gazdasági szervezet alkalmazásában álló őr-))).
Az úr végül távozott, s,  kivételes kegyet gyakorolva leengedett bennünket a biztonsági őr, azzal a valóban létező Bkv rendelettel mit sem törődve, hogy a vakvezető kutyával történő metróhasználathoz meg kell állítania egy mozgólépcsőt, hogy le tudjunk jutni, "old meg bazze, ahogy akarod, ha már téget sem lehet szívatni"-))). Végső soron néhány  utastárs segítségével sikerült a mozgólépcsőre  ráemelni/leemelni a kutyákat, mert az természetes az őrök számára, hogy a várandós feleségem majd emelgetni fogja a 35 kilós kutyáját, még a keménycsávók és "úriemberek" nézik. Természetesen mivel szolgálati számot nem tudunk, így az eljárás módja ellen nincs módunk panaszt benyújtani, valamint mivel a rendelet számát sem tudtuk meg, így nem tudunk utánanézni, valóban létezik-e.

Ennyit a BKV ellenőrök képzettségéről, amiről nem feltétlen ők tehetnek. A történet  ennyi volt, most mindenki ítélje meg maga, ahogy szeretné.
Csak még egy hozzászólás: Mivel a kutya folyamatosan mellettem van, a szájkosár használata nem feltétlen indokolt, de kompromisszumképesek vagyunk, ha bárki odajön azzal, hogy "bocs, de féle k a kutyától, jó lenne...", akkor rá fogom tenni.
 
Üdvözlettel : Sulyok Péter
60 Tovább

BKV útvonal tervező

Kaptunk már sok panaszt és észrevételt a BKV útvonal tervezőjével kapcsolatban. A panaszok között volt hosszú várakozási idő, rosszul megtervezett útvonal, sőt az esti időpontban sűrűn ajánlja a program az akkor már nem közlekedő gyors járatokat, illetve a még nem aktuális éjszakai buszokat.

Az első útvonalunk a Gazdagréti lakótelep és a Boráros tér között volt. A program felajánlotta a 908-as autóbuszt, melyre a Regös köz megállóban szállhatunk fel 4 óra 3 perc várakozás után! Ha türelmesen kivártuk ezt az időt, akkor utazhatunk 24 megállót 25 perc alatt (?). A Blaha Lujza téren átszállási lehetőséget kapunk a 4-es villamosra, mellyel 7 perc alatt a Mester utcánál vagyunk. Innen gyalog mehetünk a Boráros térre. Arról, hogy miért nem mehetünk odáig a 4-es villamossal, az rejtély marad.

A második megtervezett útvonal a Pillangó utcától az Etele térig tartott. Az előző útvonalhoz képest itt egy kicsit kevesebbet, 3 óra 42 percet kell várakoznunk mire a Pillangó utcába megérkezik a 956-os éjszakai járat. Innen mindössze 12 megálló az Erzsébet híd budai hídfő. Itt átszállási lehetőséget kapunk a 19-es villamosra, mellyel 12 perc utazás után a végállomáson (Etele tér) szállunk le.

A programot egy esti időpontban (23 óra) próbáltuk ki

 

27 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek