Tisztelt BKV!Szeretném értesíteni Önöket arról, hogy a BPO-607-es 71-es járatot ma, 11:30-kor is vezető (épp a Katona utcáról fordult ki) buszsofőrük nem ismeri a "mackósajtot" (a KRESZ-ben "ellsőbbség adás kötelező" névvel jelölik, és egy élére állított háromszög).A gyanúperrel azután élek, hogy ma minden problémázás nélkül kifordult elém a kék bálnával, miközben én a főúton haladtam autómmal. A féket két hete újítottuk fel, így némi gumit az aszfalton hagyva végül sikerült a lelassítás, majd miután számonkértem a sofőrtől a manővert (igen, kiabáltam és mutogattam, de borzalmasan idegesít, ha valaki csak azért, mert nagyobb, így közlekedik, BKV, Volán, kamion, BMW X5, engem nem érdekel) csak bájosan mosolygott, lehet észre sem vett kanyarodásakor. Pedig nem is kicsi, ráadásul piros az autóm.Tegyék már meg, hogy elmondják neki, mit is jelent az a tábla, gondolom önöknek sem hiányzik egy Ikarus újrafényezése.Tisztelettel, P. M.(amúgy BKV felhasználó, és negatív élményei megírását a cég javulásának érdekében tevő budapesti lakos)
E-mail a BKV-nak
Nagykörúti megállók
A Nagykörúti villamosmegállók felújításakor arra is figyeltek, hogy az új peronon külön színnel (szürkével) kiemelik azt a részt, ahová a villamos megállásakor az ajtó fog kerülni. Ez egy igen praktikus és jó megoldás, a felszállást is megkönnyítheti, ha az emberek jól helyezkednek el, azonban ez mit sem ér, ha a kolléga rosszul áll be a megállóba.
Nagyívben kerülni a Combínot
Réka már annyira elkeseredett Combino ügyben, hogy egyszerűen nem is száll fel rá. Ő ezt a hűtési megoldást vezette be magánál, talán nálunk is beválna. Aki nem bírja a hőséget, keressen megoldást, válasszon alternatív útvonalat!
Kedves BKV figyelő,
mint a blog rendszeres olvasója és kommentelője, idejét érzem, hogy én is billentyűzetet ragadjak és elpanaszoljam a Combinoval kapcsolatos meglátásaimat. Ez a villamos már nagyon sok kritikát kapott, a blogon is, remélem azért az én történetem is belefér, mert igen tanulságos ám, hogy a napomból feláldozok 20 perc időt azért, hogy mindenáron elkerüljem a 'halálhernyót', ahogy nevezni szoktam. A Keletibe érkezem vonattal minden reggel. Innen kézenfekvő megoldás, hogy ha a Nyugatinál lévő munkahelyemre szeretnék eljutni, felpattanok egy hetes buszra, majd irány a Nagykörút. De amióta szauna állapotok uralkodnak a Combinón, inkább átsétálok a Bethlen Gábor utcába, megvárom a 10 percenként közlekedő trolit és szép komótosan átzötykölődök a Nyugatihoz. Ez jóval hosszabb menetidő, de a Combinón uralkodó viszonyok miatt nem reális alternatíva a 4-6 villamos vonala.
Jegyautomata összefoglaló
Tisztelt blogfentartó!
Pár nappal ezelött fedeztem fel a blogotokat és megtetszettek a felhozott témák és érvek. Sokszor velem is előfordultak kellemetlenségek és az utazás minőséggel kapcsolatos rossz élmények. Egy ilyen kellemetlenséget szeretnék megosztani:
Pár héttel ezelőtt a Deáktéren sz*pkodtunk 22:00h tájban a jegyvásárlással. Mentünk volna kitombolni az éretségi fáradalmait, de a 3mas Metrónál álló ellenőrök és a bezárt jegypénztárak, valamint az egész állomás területén nem működő jegy automaták félórás hátrányba sodortak.
A nem működő jegy automatában "hagyott" pénzt hátra hagyva, úgy döntöttünk, hogy elmeséljük a lent álló "vámpíroknak", hogy ez nem teljesen korrekt amit a cég vezetősége meg enged, hogy a jegyvásárlásra kihelyezett automaták egyike sem működik viszont lent pedig ellenőriznek.
Válasz erre:-Bocsánat, de ez nem az én hatásköröm, és különben is miért nem készültek fel az utazásra korábban? -Mikor kellett volna felkészülnöm? -Hát az utazás megkezdése elött-válaszolta az ellenőr teljes nyugodtsággal -Igen, értem, de ez a "felkészülés" megtörtént volna, ha az automaták-akár egyike is-működtek volna! -hát akkor készüljön föl máskor precízebben és komolyabban!!!-ekkor volt az a pont amikor már nagyon elhúztam volna célom felé és már mindenféle dolog kavargott a fejembe. -Hogy készüljek föl? Melegtea, takaró? Elnézést én tudom, hogy ön igazából leszarja és csak a munkáját végzi, de akkor csak annyit osszon meg velem, hogy merre tudnék jegyet venni ilyen tájban? -Nézzen ön már lejött ide és ez már pótdíj köteles min.10000Ft! De működik fent egy forgalmi iroda HA AZ ESETLEG NYITVA VAN MÉG AKKOR OTT lehet venni!
Korrekt volt a fószer, végül is a munkáját végezte. Viszont a nyannyer a forgalminál keményen fellépett és megpróbálta szarba mosni kicsiny magyar méltóságomat. Hasonló szavakkal elmondta ugyan azt amit az ellenőr oda lent, de a stílus ahogy szólt az már tetemrehívó és fölényeskedő volt. Elő adta azt is, hogy az automaták műszaki állapota nem a BKV hibája mert, az üzemeltetésük jogát kiadta egy alvállalkozó cégnek akik karbantartják és kezelik azokat, tehát a közlekedési társaság nem vonható felelőségre.-Miért nem idejöttek először jegyet váltani?! -Mert nem tudtuk hogy működik ilyen lehetőség. -Hát itt van kiírva...-rámutatott a kólaautomatának tepledő forgalmi iroda aluajtójára amin egy 20x10cm-es retkes matrica "világosította fel" a jónépet, hogy itt bizony jegy és bérlet kapható... -hát ez aztán nagyon figyelem felkeltő... -Uram a túloldalt is van egy-mondta pimasz és alázó fejjel a takarítónőnek látszó iroda vezető, és az ajtó keret másik oldalára mutatott ahol egy kicsit jobban megfakult matrica ugyan azzal a felirattal és ugyan annyira figyelemfelkeltően volt elhelyezve a burkoló lapon... -ennyi? És aki nem ebből az irányból megy a Metró fele?! -Hát...............................................Nem tudom...................megoldja valahogy!
Annyi derült ki számomra, hogy a BKV valamennyit profitál ebből a kommunikációs problémából ami a vállalat és az alvállalkozó között működik...Nem működik->lemegyek, és ha van ellenőr akkor balladás hanglejtésben előadom---persze ha annyira jófej, mint akivel mi találkoztunk akkor működik-->Nincs jegy, levonják a következtetést: visszaeső bliccer->10000HUF zsíros csek->"Köszönjük hogy velünk utaztak. A viszontlátásra"
Velem szerencsére nem ez történt, de nem örültem volna különösebben egy ilyen BKV-s utalványnak! Tanulság: automatából soha mert ezek a mai masinák nem megbízhatóak. Csak a tajparaszt iroda vezetőnél!!!
Bobek3000
Szívóznak az ellenőrök
Sziasztok!
Az alábbi kedves kis történet tegnap esett meg velem Kőbánya-Kispesten amint a metróban próbáltam bejutni. Tudni kell hogy édesapám meghalt még amikor kisgyerek voltam (most 16 vagyok) így árvaellátásra vagyok jogosult ami mellé jár 1 kis kedvezményes lapocska (Nyugdíjasok Utazási Igazolványa).
Ezzel igényelhetek Nyugdíjas Bérletet illetve Bérletigazolványt. (A jogosultságomat ellenőrzik a bérletpénztárban évente, a lapocska s a személyim felmutatásával) Inkább ezt használom mert 1 évre megkapom s nem kell a matricával vesződni mint a diákigazolvánnynál. A kedves kallerek 99,99%-a felmutatásnál nyugtázza a meglétet és biccent mehetek tovább. Tegnap nem így történt. Felmutatás megtörténik.De.Álljon meg kérem!!!(Magamban kérdezem Veled meg mi a ... van???) Rendes gyerek vagyok megállok neki,kérdezem van vmi probléma?? Igen,adjam már oda neki mert meg szeretné vizsgálni.
Ezen ne múljon tessék.(2008.áprilisig jó mi baj lehet???) Na itt jött a pofáraesés... Hogy én mit hiszek hogy majd nyugdíjas bérlettel rohangálok s azt hiszem hogy átb***hatom őke(de így...) Eszembe sem jut,tájékoztatom hogy tán már ellenőrizték ha megkaphattam meg eddig nem volt gond akkor neki mi a baja??? Na most azonnal fogjam be s ne akadékoskodjak mert az ilyen hamísításért jól megb***nak majd... Mondom nem hiszem mert erre én jogosult vagyok... Mégis hogy vagy jogosult öcsém??? Édesapám meghalt úgy Te szerencsétlen... Kis csönd,kis gondolkodás (talán bevillant neki vmi az oktatásból ha már volt nekik olyan...) Nézz a tőle pár méterre álló kollegájára akik végig hallotta az egészet.
Te tényleg van ilyen???Miért ne lenne engedd már el... Bocsánatot kért,sajnálkozott de leszarom... Nem lehet felkészülni rendesen??? Miért kell szopatni???Legközelebb legyen nálam halotti anyakönyvi kivonat vagy mi ...t akarnak??? Rohadékok.
Üdv: Tomi
Utolsó kommentek