Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Öt eurót csaltak ki a turistától a biztonsági őrök

5 Eurót, azaz közel 1400 forintot kértek el egy turistától a biztonsági őrök a Kőbánya-Kispest metróállomáson. A tájékozatlan külföldi jegyet szeretett volna venni, ezért kért segítséget a biztonsági őröktől, akik segítségnyújtás helyett pénzt kértek tőle:

Kedves BKV-figyelő!

Minap érdekes esetnek lehettem fültanúja a Kőbánya-Kispesti metró hátsó bejáratánál. Munkám miatt minden reggel és este itt kell végig menjek hallottam és láttam már cifrákat de ez az eset különösen felháborított.

A 200E jelzésű buszról leszállva, melyen mindig rengeteg turista érkezik Ferihegyről, szokásomhoz híven baktattam fel a lépcsőn jegyemet szorongatva, hogy majd a 300 milliós végkielégítésekre fittyet hányva én majd lyukasztok. Felérve szembesültem azzal, hogy az egy szem automatánál kígyózik a sor. No, nem baj gondoltam nem sietek, kivárom a sort, ekkor vettem észre, hogy a mögöttem haladó hölgy odaér az biztonsági őrökhöz, akik a szokásos "kedves" modorukkal felszólították a jól ismert kér(d)éssel "Jegyeket, bérleteket!".

87 Tovább

Ajtón kilógó járóbot szántotta végig az autók oldalát

Tegnap reggel egy idős úr szeretett volna felszállni a 6-os villamosra a Baross utcánál. A Combino ajtaja záródni kezdett, de bácsika úgy gondolta, hogy ő még felszáll, ezért a járóbotját az ajtók közé tette. Az ajtót már nem tudta visszanyitni, a villamos elindult. A villamos oldalából kiálló bot több autót is végigkarcolt a Baross utca és a Rákóczi tér között:

Kedves BKV-figyelő!

Tegnap, azaz december 3-án olyasminek voltam szemtanúja, ami mellett nem tudok szó nélkül elmenni.

A 6-os villamoson utaztam, a Mester utcától a Blaha felé. A Baross utcánál egy idős bácsi szeretett volna felszállni az utolsó ajtónál, de a villamos vezetőjének olyan sürgős volt a tovább indulás, hogy a megállóban csak pár másodpercet hagyott le- és felszállásra, és már zárta is az ajtókat, ment tovább. A bácsi bottal járt, és nem tudott elég gyors lenni, hogy a záródó ajtón még átlibbenjen, de a botját előre tartotta, gondolva, az majd újra nyílásra készteti az ajtókat. Nem így történt. Annyi lélekjelenléte még volt, hogy elengedje a beszorult botot, amit a megállóból kihúzó villamos magával vitt. Belül kb. 20-30 cm volt, a villamos padlójától kb. 30 cm-es magasságban volt beszorulva az ajtók közé, a többi része pedig kiállt, majdnem vízszintesen. A Rákóczi térig egy csomó autó oldalát végigszántotta.

139 Tovább

Viszonylattáblával rögzítették a motortér fedelét

Két viszonylattáblával volt rögzítve a motorház fedele azon az Ikarus 405-ösön, melyet olvasónk fényképezett nekünk még ma délelőtt. Ez a megoldás nem csak szánalmas, balesetveszélyes is, ugyanis menet közben a táblák elrepülhetnek. Nem tudjuk, hogy a táblákat azért tették-e oda, mert a fedlap mozog, vagy azért, mert ki is jár a helyéről. Ha az utóbbi, akkor az a veszély is fennáll, hogy a komplett elem kiesik menetközben. A poszt publikálása után ezért feljelentést teszek a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál:

59 Tovább

Hűvösvölgy kaotikus közlekedése

Ez a nap legyen a nyílt levelek napja. Reggel a BKV szakszervezetek Bajnai Gordonnak címzett nyílt levelét olvashattátok, most pedig néhány sorral lentebb egy utas nyílt levelét találjátok, amit a BKV-nak címzett. Témánk a Hűvösvölgyet érintő rossz tömegközlekedési állapotok:

Tisztelt BKV Zrt!

Nyílt levéllel fordulok Önökhöz, amelyben közreműködésüket kérem az alábbiakban felsorolt közlekedési kényelmetlenségek mielőbbi megoldásában. Tapasztalataimat, mint rendszeres tömegközlekedő írom le, naponta kétszer utazom át Hűvösvölgyön és használom az onnan induló és oda érkező járművek többségét. Levelemet a BKV Figyelő blog szerkesztőjéhez is eljuttatom, ahol az olvasók esetleg újabb észrevételekre hívhatják fel az Önök figyelmét. Kifogásaim a következőkből állnak:

40 Tovább

A pénztáros és az ellenőr is megkopasztotta a bérletes utast

A pénztárosoknak a hamis bérletekkel való üzletelés eddig pluszbevételt jelentett. A blogon megjelent panaszoknak köszönhetően a BKV végre intézkedett. Az alvállalkozói jegypénztáraknál hatalmas tábla hívja fel a vásárlók figyelmét arra, hogy honnan lehet megismerni egy hamis bérletet, mire kell odafigyelni a vásárlásnál, de az is újdonság, hogy a vásárlás helyét rányomják a szelvényre. Tehát megérte panaszkodnotok!

De a pénztárosok nem örülnek annak, hogy elvettük a kenyerüket, ezért új technikát dolgoztak ki a vásárlók megkopasztására: mást adnak, mint amit kérsz. Csütörtökön egy turista sztoriját olvashattátok, aki napijegy helyett vonaljegyet kapott. A pénztáros lehúzta, majd az ellenőr is megbüntette. Olvasónk egészárú bérlet helyett diákot kapott, amit csak egy ellenőrzéskor vett észre, ugyanis a két bérlet szinte egyforma. 9400 forintot fizetett a bérletért, most további 12000 forintot fizethet.

Kedves BKV figyelő!

Nekem egy olyan történetem van, amivel még nem találkoztam sem a ti blogotokban sem máshol.

A lényeg a következő, valamikor november elején vettem egy felnőtt bérletet, mint ahogy mindig, semmi gond nem is volt vele egészen a mai napig, amikor is egy ellenőr észrevette, hogy a bérletem 3700 Ft-os azaz diák. Megjegyzem a bérlet színe, mintája is teljesen megegyezik a dolgozó bérlet kinézetével, csupán az ára más a fenti jobb sarokban feltüntetve.

114 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek